Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚrem
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00447519
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630701338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.srem.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69e0f145-2f31-4a97-b750-28a0b0343845

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206528/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup kołowej ładowarki teleskopowej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18.7.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Joanna Sarbak.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w szczególności składanie oświadczeń, wniosków o wyjaśnienie SWZ, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej Zamawiający może się kontaktować z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
5. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
6. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenie otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na numer faksu/adres poczty elektronicznej podany przez Wykonawcę w ofercie, została Wykonawcy doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-08/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ładowarki teleskopowej z osprzętem,
fabrycznie nowa – rok produkcji nie starsza niż 2024 rok.

2. Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe pojazdu:

Charakterystyka techniczna ładowarki teleskopowej:
• silnik wysokoprężny, czterocylindrowy, szesnastozaworowy, o mocy znamionowej brutto minimum 105KM i pojemności minimum 4600cm3. Spełniający normę emisji spalin Stage V;
• skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, przełączalna pod obciążeniem, min. 4 biegi w przód, min. 4 biegi w tył;
• układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów) wyprodukowane przez producenta ładowarki teleskopowej;
• sterowanie ramieniem za pomocą pojedynczego servo joysticka z dodatkową możliwością wyboru kierunku jazdy, proporcjonalnym wysuwaniem i wsuwaniem teleskopu2, rozłącznikiem napędu i obsługą hydrauliki zewnętrznej narzędzi;
• napęd na obie osie 4x4 z możliwością odłączenie napędu tylnej osi; obie osie skrętne oraz trzy tryby sterowania maszyną - przednia oś skrętna , obie osie skrętne, tryb „kraba’’, przełączanie trybów bez konieczności zatrzymania maszyny;
• układ umożliwiający odłączenie napędu tylnej osi;
• cztery koła równe w rozmiarze 24 cale z oponami pneumatycznymi;
• układ hamulcowy uruchamiany hydraulicznie, wielotarczowy zanurzony w oleju, samoregulujący;
• układ zapewniający samopoziomowanie szybkozłącza osprzętu podczas podnoszenia i opuszczania ramienia;
• układ hydrauliczny o przepływie min. 135 l/min i ciśnieniu roboczym min. 240 bar;
• układ hydrauliczny wyposażony w system umożliwiający wykonywanie jednocześnie kilku funkcji roboczych w trzech niezależnych płaszczyznach;
• funkcja hydrauliczna wytrząsania materiału z łyżki oraz funkcja uruchomienia stałego przepływu hydrauliki zewnętrznej;
• sygnalizacja dźwiękowa i wizualna zanieczyszczenia filtra powietrza, niskiego ciśnienia oleju silnikowego i przekładniowego, wysokiej temperatury płynu chłodzącego, niskiego poziomu płynu chłodzącego, sygnał cofania;
• kabina spełniająca normy ROPS/FOPS wyposażona w ogrzewanie, klimatyzację, wentylator z regulowanymi dyszami nawiewu, otwieraną tylną i boczną szybę, wycieraczkę szyby przedniej, tylnej i dachowej, dwa lusterka wsteczne zewnętrzne, lusterko tylne, światła robocze
• wskaźniki: prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury płynu chłodzącego, licznik przepracowanych godzin, zegar, pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych, alarm stabilności wzdłużnej.

Parametry techniczne ładowarki teleskopowej:
• udźwig maksymalny min. 3200 kg;
• udźwig na pełnej wysokości min. 2700 kg;
• maksymalna wysokość podnoszenia ładunku co najmniej 7 m;
• maksymalny zasięg do przodu min. 3,7 m;
• udźwig na maksymalnym zasięgu min 1400 kg;
• wysokość ładowarki teleskopowej max 2,50m;
• szerokość ładowarki teleskopowej max 2,35m;
• długość ładowarki teleskopowej max 5,0m;
• prześwit ładowarki teleskopowej min 0,4m;
• masa robocza maszyny max 8000 kg.

Wymagania dodatkowe:
• gwarancja na oferowaną ładowarkę teleskopową wynosić musi co najmniej 36 miesięcy lub 2000 motogodzin;
• łyżka 4w1 o szerokości max. 2450 mm, pojemność min. 1,2m3 wliczona w cenę
• maszyna po przeglądzie zerowym,
• pakiet przeglądów do 2000 mth minimum 5szt wraz z dojazdem wliczone w cenę- ilość przeglądów w cenie oferty stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XVII ust. 4 SWZ,
• dostawa po wykonanym badaniu UDT- w cenie oferty,
• dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną ładowarkę teleskopową,
• zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ładowarki teleskopowej
• przyjazd serwisu podczas okresu gwarancyjnego celem zdiagnozowania usterki po uprzednim zgłoszeniu mailowym lub telefonicznym max. 72godziny,
• termin płatności za dostawę 30 dni po protokolarnym odbiorze ładowarki teleskopowej oraz otrzymaniu faktury VAT (nie przewiduje się zaliczek);
• dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta
• oferowanej ładowarki teleskopowej;
• oferowana maszyna musi być wyposażona w radio, immobiliser oraz w pakiet składający się z DTR- Instrukcja obsługi operatora w języku polskim, certyfikatu CE, książki gwarancyjnej, trójkąta ostrzegawczego, tablicy wyróżniającej, gaśnicy, lampy migowej, apteczki, smarownicy, tuba smaru, klucza do kół;
• dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ładowarki teleskopowej;

4.2.6.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość przegladów w pakiecie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej ładowarki teleskopowej;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej (lub inny równoważny dokument) z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.
4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum trzy dostawy podobnego urządzenia o wartości nie mniejszej min. 450 000 zł brutto oraz załączy dowód potwierdzający, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego : PGK w Śremie Sp. z o.o. ul. Parkowa 6, 63-100 Śrem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI