Zakup i montaż turbin wiatrowych o mocy do 40 kW wraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i montaż turbin wiatrowych o mocy do 40 kW wraz z falownikiem i przewodami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobrzyca
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-11-17
  • ZamawiającyGMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA W DOBRZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-02
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00472979
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zakup i montaż turbin wiatrowych o mocy do 40 kW wraz z falownikiem i przewodami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA W DOBRZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368455126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 20

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627413013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkdobrzyca@go2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gskdobrzyca.bipfirma.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Dobrzyca

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080043350

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 14

1.11.4.) Miejscowość: Dobrzyca

1.11.5.) Kod pocztowy: 63-330

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.11.9.) Numer telefonu: 627413013

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gminadobrzyca.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż turbin wiatrowych o mocy do 40 kW wraz z falownikiem i przewodami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21764e43-7950-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00188335/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zakup i montaż turbin wiatrowych o mocy do 40 kW wraz z falownikiem i przewodami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zostały zawarte w rozdziale XIII. SWZ - Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w rozdziale II SWZ - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż turbin wiatrowych o mocy do 40 kW wraz z falownikiem i przewodami.
ZADANIE NR 1 - Budowa mikroinstalacji wiatrowej o mocy 40 kW w miejscowości Dobrzyca
Działka nr 988/3 przy ul. Jarocińskiej w Dobrzycy, na której ma powstać pierwsza mikroinstalacja wiatrowa obecnie uzbrojona jest w przyłącze gazowe, kanalizację deszczową oraz sanitarną, a także przyłącze elektroenergetyczne.
W ramach realizacji zadania mikroinstalacja wiatrowa zostanie włączona w instalację elektryczną znajdującą się na w budynku administracyjnym oczyszczalni ścieków. Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do dostawcy energii elektrycznej, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę oraz przygotuje dokumentację powykonawczą, a także uzyska w imieniu Zamawianego pozwolenie na użytkowanie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego po podpisaniu umowy o roboty budowlane.
Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę stanowiącym załącznik nr 11a do SWZ.
Zamawiający pomocniczo przekłada przedmiar robót. Jednakże podstawę obliczenia oferty stanowi dokumentacja projektowa.
Turbina mikroinstalacji wiatrowej to konstrukcja gotowa do bezpośredniego montażu. Wieża rurowa turbiny o wysokości 18,00 m. Maszt rurowy zakotwiony w monolitycznej stopie fundamentowej. Na maszcie osadzona zostanie platforma konserwacyjna z trzema śmigłami. Łopaty śmigła mają zostać wykonane z włókien węglowych lub szklanych. Łopaty o zmiennej geometrii. Średnica śmigła wynosi 13,00 m. Mikro generator turbiny będzie służył do wytwarzania energii elektrycznej poprzez wykorzystanie siły wiatru.
WAŻNE! Po wybraniu dostawcy słupa oraz turbiny wiatrowej Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z projektantem, będącym autorem projektu stanowiący załącznik nr 11a do SWZ w celu weryfikacji sił przyjętych na fundament.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45251160-0 - Roboty w zakresie instalacji wiatrowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

31214300-2 - Zewnętrzne instalacje przełącznikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena – „C” 60% 60 punktów
2 Gwarancja „G” 40% 40 punktów
Łączna liczba punktów 100 % 100 punktów

Ad. 1) Kryterium „Cena”

Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C

gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
100 – stały wskaźnik;
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny

Ad. 2) Kryterium „Gwarancja”
Kryterium będzie oceniane na podstawie udzielonego okresu gwarancji w latach, na wykonane roboty budowlane.

Go/Gm * 100* 40% = ilość punktów w kryterium G
gdzie:
Gm – liczba punktów przypisana do maksymalnego okresu gwarancji określonego w SWZ;
Go – liczba punktów przypisana do oferowanego okresu gwarancji w ofercie rozpatrywanej
100 – stały wskaźnik;
40% - procentowe znaczenie kryterium „Gwarancja”.
Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom zgodnie z poniższą tabelą:

Minimum 3 lata – 36 miesięcy 0 pkt
Minimum 4 lata – 48 miesięcy 10 pkt
Minimum 5 lat – 60 miesięcy 20 pkt
Minimum 6 lat – 72 miesiące 40 pkt

Uwaga: Minimalny oceniany okres gwarancji na roboty budowlane to 3 lata, a maksymalny to 6 lat. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na minimum 36 miesięcy, jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że gwarancja została udzielona na okres 36 miesięcy.


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:
LP= C+G

gdzie:
LP – liczba zdobytych punktów;
C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;
G – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Gwarancja”
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - Budowa mikroinstalacji wiatrowej o mocy 40 kW w miejscowości Karminek
Działka nr 37/1 w miejscowości Karminek, na której ma powstać druga mikroinstalacja wiatrowa obecnie uzbrojona jest w przyłącze elektroenergetyczne, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Działka zabudowa jest budynkami związanymi z procesem stacji uzdatniania wody.
Działka znajduje się w strefie ochrony archeologicznej. Zamawiający zapewnia nadzór archeologiczny.
W ramach realizacji zadania mikroinstalacja wiatrowa zostanie włączona w instalację elektryczną znajdującą się na w budynku stacji uzdatniania wody. Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do dostawcy energii elektrycznej, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę oraz przygotuje dokumentację powykonawczą, a także uzyska w imieniu Zamawianego pozwolenie na użytkowanie na podstawie pełnomocnictwa udzielonego po podpisaniu umowy o roboty budowlane.
Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę stanowiącym załącznik nr 11b do SWZ.
Zamawiający pomocniczo w przekłada przedmiar robót. Jednakże podstawę obliczenia oferty stanowi dokumentacja projektowa.
Turbina mikro instalacji wiatrowej to konstrukcja gotowa do bezpośredniego montażu. Wieża rurowa turbiny o wysokości 18,00 m. Maszt rurowy zakotwiony w monolitycznej stopie fundamentowej. Na maszcie osadzona zostanie platforma konserwacyjna z trzema śmigłami. Łopaty śmigła mają zostać wykonane z włókien węglowych lub szklanych. Łopaty o zmiennej geometrii. Średnica śmigła wynosi 13,00 m. Mikro generator turbiny będzie służył do wytwarzania energii elektrycznej poprzez wykorzystanie siły wiatru.
WAŻNE! Po wybraniu dostawcy słupa oraz turbiny wiatrowej Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z projektantem, będącym autorem projektu stanowiący załącznik nr 11b do SWZ w celu weryfikacji sił przyjętych na fundament.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45251160-0 - Roboty w zakresie instalacji wiatrowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

31214300-2 - Zewnętrzne instalacje przełącznikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena – „C” 60% 60 punktów
2 Gwarancja „G” 40% 40 punktów
Łączna liczba punktów 100 % 100 punktów

Ad. 1) Kryterium „Cena”

Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C

gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
100 – stały wskaźnik;
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny

Ad. 2) Kryterium „Gwarancja”
Kryterium będzie oceniane na podstawie udzielonego okresu gwarancji w latach, na wykonane roboty budowlane.

Go/Gm * 100* 40% = ilość punktów w kryterium G
gdzie:
Gm – liczba punktów przypisana do maksymalnego okresu gwarancji określonego w SWZ;
Go – liczba punktów przypisana do oferowanego okresu gwarancji w ofercie rozpatrywanej
100 – stały wskaźnik;
40% - procentowe znaczenie kryterium „Gwarancja”.
Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom zgodnie z poniższą tabelą:

Minimum 3 lata – 36 miesięcy 0 pkt
Minimum 4 lata – 48 miesięcy 10 pkt
Minimum 5 lat – 60 miesięcy 20 pkt
Minimum 6 lat – 72 miesiące 40 pkt

Uwaga: Minimalny oceniany okres gwarancji na roboty budowlane to 3 lata, a maksymalny to 6 lat. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na minimum 36 miesięcy, jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że gwarancja została udzielona na okres 36 miesięcy.


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:
LP= C+G

gdzie:
LP – liczba zdobytych punktów;
C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;
G – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Gwarancja”
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący/którzy będą dysponować osobą, która jest uprawniona do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownika robót branży elektrycznej. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego kopie uprawnień podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby, których uprawnienia dotyczą, a także aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w celu dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
b) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie jednej mikroinstalacji wiatrowej o minimalnej mocy 10 kW na maszcie rurowym zakotwionym w monolitycznej lub prefabrykowanej stopie fundamentowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Oświadczenie dotyczące braku zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne -załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- załącznik nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

-

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 3b do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwe zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI