Zakup i dostawa używanej koparki samobieżnej kołowej Mecalac 714 MW, MWe (lub ró

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa używanej koparki samobieżnej kołowej Mecalac 714 MW, MWe (lub równoważnej)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgliniec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016123
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa używanej koparki samobieżnej kołowej Mecalac 714 MW, MWe (lub równoważnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230291143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 8

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukwegliniec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa używanej koparki samobieżnej kołowej Mecalac 714 MW, MWe (lub równoważnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066982a0-824e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004352/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup koparki na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zukwegliniec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://zukwegliniec.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej zwik@post.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 3. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowańklikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania naminiPortalu.8.Jeżeli przepisy prawa wymagają by dokumenty przekazywane zamawiającemu, były opatrzone podpisem, wówczas dopuszcza się ich podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy bądź inne uprawnione/upoważnione osoby

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 43 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 43 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUK.271.1.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparki samobieżnej kołowej Mecalac 714 MW, MWe (lub równoważnej) Parametry techniczne:1. Masa własna bez osprzętu roboczego w zakresie min. 14 – max. 16 ton 2. Promień obrotu wieży nie przekraczający 1,6 m 3. Szerokość maksymalna maszyny 2550 mm 4. Długość maksymalna maszyny w pozycji transportowej max. 5 150 mm 5. Głębokość kopania min. 4,0 m, głębokość opuszczenia wideł poniżej poziomu na którym stoi maszyna min. 3 m, wysokość podniesienia wideł powyżej 7 m 6. Pełen obrót kabiny wraz z wysięgnikiem o średnicy poniżej 3,8 m 7. Trójczłonowa konstrukcja wysięgnika ze środkową łamaną częścią w lewo i w prawo 8. Możliwość kopania poza obrysem kabiny, równolegle do osi poruszania się maszyny 9. Sztywna rama 10. Stały napęd hydrostatyczny na 4 koła tej samej wielkości, pojedyncze opony 600/40 -22.5 wahliwa oś przednia z hydrauliczną blokadą kołyski z kabiny operatora. Hamulce w obydwu mostach. Przekładnia POWERSHIFT (lub równoważna) z dwoma zakresami prędkości ( 0 – 10 km/h i 0 – 32 km/h) 11. Wszystkie koła skrętne, promień skrętu 4 440 mm 12. Dwie tylne hydrauliczne podpory (niezależnie posadawiane) i przedni lemiesz zgarniający; Silnik : 1. DEUTZ TCD 3.6 TIER 4 common rail (lub równoważny) 2. TURBO diesel chłodzony cieczą 3. 4-cylindrowy o mocy 90 kW/ 118 KM przy 2 200 obr/min Hydraulika : 1. Pompa (Rexroth 130 cm3) lub równoważny o zmiennym wydatku do obsługi osprzętu, jazdy i obrotu 2. Silnik jazdy (Rexroth 107 cm3) lub równoważny 3. Rozdzielacz M7-20 z systemem LS ( load sensing) 4. Trójczłonowa konstrukcja wysięgnika z głównymi dwoma asymetrycznymi posadowionymi siłownikami i zabezpieczonymi zamkami 5. Aktywny i automatyczny system szybkozłącza do łyżki i dodatkowego osprzętu kontrolowany z kabiny 6. Dwie niezależne linie hydrauliczne na wysięgniku 7. Zamki bezpieczeństwa na wszystkich siłownikach roboczych Trzy cykle pracy : 1. Ciężki, standardowy i ekonomiczny pozwalające dostosować moc, zużycie paliwa i hałas do rodzaju wykonywanych prac. 2. Precyzyjny cykl pracy osiągany przez regulację nastawy przepływu oleju hydraulicznego. 3. Jałowy cykl pracy automatycznie uruchamia się, gdy maszyna nie wykonuje żadnych funkcji. 4. Obroty silnika regulowane są potencjometrem sterowanym bezpośrednio przez system wtryskowy.5. Manualny centralny układ do smarowania wysięgnika i wieńca obrotu - kilku punktów smarnych w jednym miejscu. Ogrzewana kabina operatora Otwierana przesuwnie szyba przednia i boczna, 1. Regulowana kolumna kierownicy w trzech miejscach 2. Regulowany fotel operatora 3. Proporcjonalne manipulatory Wyposażenie koparki : 1. Hak zintegrowany na szybkozłączu 2. Łyżka koparkowa z zębami o szerokości min. 600 mm, poj. 330 l ( podsiębierna) 3. Łyżka koparkowa z zębami o szerokości min. 1 000 mm, poj. 630 l ( podsiębierna) 4. Łyżka skarpowa o szerokości 2 000 mm sterowana hydraulicznie5. Hak (zaczep do przyczepy) 6. Instrukcja obsługi DTR w jęz. Polskim 7. Opcje dodatkowe: 8. Łyżka ładowarkowa dzielona 4w1 z zębami 2 520 mm, poj. 850 l 9. Łyżka skarpowa o szerokości 2 000 mm sterowana hydraulicznie10. Hak (zaczep do przyczepy) 1. Oferowana koparka powinna być kompletna, w pełni sprawna technicznie i użytkowo, przygotowana do pracy. 2. Oferowana koparka powinna być nie pokrzywiona, nie pospawana, lakier nie porysowany – poza normalnym użytkowaniem. 3. Koparka nie może posiadać luzów na elementach ruchomych (sworznie, tuleje), wycieku oleju z siłowników, z elementów przeniesienia napędu, luzów na osi przedniej i zwrotnicach, 4. Wymagany rok produkcji koparki ma być nie wcześniejszy niż 2009. 5. Przebieg koparki ma być nie większy niż 15 000 mth. 6. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu 59-940 Węgliniec ul. Partyzantów 8. 8. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 9. Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną, czyli np. stan ogumienia, luzy na elementach roboczych, stan techniczny i wizualny sprzętu wraz z osprzętem.10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu. 11. Koparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu 12. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć pojazdu, obejmującymi wnętrze kabiny ze stanem licznika, zabudową, kołami, osprzętem oraz zdjęcia obrazujące oferowany pojazd z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona). 13. Oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109 ustawy pzp], zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnychna dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy pzp]:3.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).7. Dokumenty potwierdzające braku podstaw wykluczenia wykonawcymającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:7.1.Zamiast:7.1.1. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 25 ust. 3 pkt 3.1 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat, lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,b) nie otwarto jego likwidacji,nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu zwierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.[§3 ust. 2 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy pzp]7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowychśrodków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis §3 ust 2 rozp. o którym mowa w art. 128 ust 6 ustawy pzp stosuje się.7.3. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art 109 ust 1 pkt 1 ustawy pzp, zamawiający może żądać dodatkowego dokumentu wystawionego w kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzającego, że wykonawca nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat, lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Przepisy §3 ust 2 i 3rozp. o którym mowa w art 128 ust 6 ustawy pzp stosuje się.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację ( dostawę ) przedmiotu zamówienia b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu zaistnienia siły wyższej tj. zdarzeń zewnętrznych o charakterze niezależnym od Stron umowy, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy ani uniknąć lub zapobiec przy zachowaniu należytej staranności ( np. klęski żywiołowe, strajki lokalne …) c) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia , w tym również zmiany stawki podatku VAT

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę zapośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP iudostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcjiużytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy pzp.
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI