Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawoja
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2024-09-02
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "ZAWOJA" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00461058
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "ZAWOJA" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356517196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawoja

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-223

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkib@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgkib.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e960cee8-b51a-4131-9a64-57de3b1228a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/968882

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: pgkib@interia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt .
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w pkt 1 powyżej przekazywane
w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej za pośrednictwem platformy.
3. Adres internetowym platformy za pośrednictwem, której przekazuje się ofertę, oświadczenia
i dokumenty: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkib
4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wczytania
oferty na Platformę.
5. Zgodnie z art. 67 Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem
z Platformy1:
1) Stały dostęp do sieci Internet.
1 Podać informacje o jakich mowa w art. 67 Pzp na bazie danych otrzymanych od dostawcy usługi
dotyczącej Platformy.
2) Dla sprawnego udziału na platformie przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i
elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek
internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą (https://firefox.com), Google Chrome
(https://google.com/chrome) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą (https://microsoft.com/).
3) Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki
sposób włączyć obsługę plików cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem
https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki, który znajduje się na
stronie platformy.
4) Wykonawca ma możliwość dodać w środowisku oprogramowania do swoich wiadomości
dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita
maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna
wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.
6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga wypełnienia
formularza rejestracyjnego, w tym danych firmy, którą reprezentuje Wykonawca, oraz danych
osobowych, które służą do logowania się do systemu. Rejestracja jest związana z NIP bądź
numerem PESEL, dlatego danych wprowadzonych w polu NIP nie można potem zmienić. Dane
dostępu Wykonawca otrzyma po dokonaniu rejestracji. Po zalogowaniu się do systemu przy użyciu
13
danych dostępowych można składać oferty, wnioski, potrzebne dokumenty i komunikować się z
Zamawiającym. Uwierzytelnienie użytkownika wykonawcy nie jest wymagane, a użytkownik może
komunikować się i licytować we wszystkich typach zamówień natychmiast po rejestracji.
7. Po prawidłowo dokonanej rejestracji zaloguj się do systemu Open Nexus za pomocą hasła. Aby
złożyć ofertę wybierz Zamówienie klikając w główną zakładkę ZAMÓWIENIA, a następnie
wybierz Zamówienia publiczne.
8. Z listy publikowanych Zamówień, wybierz Zamówienie, w którym chcesz złożyć ofertę, klikając
w jego wiersz
9. Jeśli termin składania ofert już się rozpoczął i jeszcze nie upłynął, możesz nacisnąć przycisk +
Nowa oferta/wniosek.
10. Po kliknięciu na + Dodać dokumenty, system umożliwi dodanie nieograniczonej ilości
załączników do Zamówienia
11. Po kontroli dołączonych dokumentów, wyślij/złóż ofertę przyciskiem Wysłać.
12. Po prawidłowym złożeniu oferty możesz stronę zamknąć. Na twój e-mail automatycznie
zostanie wysłane powiadomienie o złożeniu oferty.
13. Do już złożonej oferty nie ma możliwości wglądu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGKIB/ZP/1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowej koparki na gąsienicach w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na Podstawie kryterium oceny ofert : „Najniższa
Cena”.
2. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną.
3. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę
za realizację zamówienia.
4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nowa cenę.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych ofertach.
6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy Wykonawcy
złożą oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie
wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę lub imię i nazwisko, siedzibą albo miejsce
zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano,
b. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
c. podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 7 powyżej na
Platformie .
17

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 1 dostawę zbliżoną przedmiotem do przedmiotu
zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł netto, w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały wykonane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy
w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.
poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Jordanowie O/Zawoja Nr rachunku: 97 879900010020020012700002
4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli
wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed
upływem terminu składania ofert).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7
pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
6. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których
mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać,
że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego – Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu
operacyjnego z opcją wykupu. Oznaczenie sprawy: PGKIB/ZP/1/2024
7. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka
form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z
zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
8. Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku
wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4
Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub
przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57
lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub
oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3
18
Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
9. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać
bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie
gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub
poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,
10. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu
polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-
4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy
wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-
4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z
tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a
wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2 powyżej należy złożyć za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/pgkib

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI