Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż stojaków rowerowych pojedynczych tzw. „U” kształtnych, koszy na śmieci z daszkiem oraz demontaż starych koszy naśmieci na terenach ZGN Mokotów m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż stojaków rowerowych pojedynczych tzw. „U” kształtnych, koszy na śmieci z daszkiem oraz demontaż starych koszy naśmieci na terenach ZGN Mokotów m. st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9922b9e2-3e23-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000011/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup, dostawa i montaż obiektów małej architektury zlokalizowanych na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
który został wskazany w SWZ.
8.2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest
dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową, na adres
przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania). Pozostałe informacje zawiera pkt. 11 i 14.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta
wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w
języku polskim ściśle według postanowień SWZ.
Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff, .odt,
.xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych
jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.
Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć
dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr
2247).
Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentówzałączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00160335 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.
Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet
OnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację
do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi
zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,
którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- podpisem osobistym
Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wykonawca może
złożyć jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę.
Pozostałe informacje zawiera pkt 11 i 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny na
podstawie art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27
kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1). Pozostałe informacje dotyczące
RODO znajdują się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.45.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 102359,92 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stojaków rowerowych pojedynczych tzw. „U” kształtnych, koszy na śmieci z daszkiem, przeniesienie ławki parkowej i kosza na śmieci w obrębie tej samej działki oraz demontaż starych koszy naśmieci wraz z ich utylizacją a także wykonanie utwardzeń terenu z kostki brukowej pod stojakami rowerowymi tzw. „U” kształtnymi, na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zgodnie z opracowaną dokumentacją zawierającą:
- opis techniczny ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia,
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
- mapki z oznaczeniem szczegółowej lokalizacji obiektów małej architektury,
- przedmiar robót.
5.1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:
5.1.1.1. montaż nowych elementów małej architektury:
− 61 stojaków rowerowych pojedynczych „U” kształtnych,
− 9 metalowych koszy na śmieci z daszkiem,
5.1.1.2. wykonanie utwardzeń terenu z kostki brukowej pod stojaki rowerowe
pojedyncze tzw. „U” kształtne o powierzchni około 2,0 m². (opis w pkt IV)
− 40 kpl. utwardzeń terenu z kostki brukowej,
oraz
5.1.1.3. demontaż i utylizacja koszy na śmieci - 6 szt.
5.1.1.4. demontaż nie niszczący ławki parkowej z przeznaczeniem do ponownego
montażu - 1 szt.
5.1.1.5. montaż ławki parkowej pochodzącej z demontażu - 1 szt.
5.1.1.6. demontaż nie niszczący kosza na śmieci z przeznaczeniem do ponownego
montażu - 1 szt.
5.1.1.7. montaż kosza na śmieci pochodzącego z demontażu - 1 szt.
5.1.2. Stojaki rowerowe pojedyncze typu „U” zostaną zamontowane na częściach
następujących działek:
- ul. E. Odyńca 19, działka nr 152/2 obr. 10207 – 2 szt.
- ul. M. Gandhiego 5, działka nr 96/6 obr. 10206 – 2 szt.
- ul. Puławska 130, działka nr 35/1 obr. 10215 – 2 szt.
- ul. Puławska 130A, działka nr 35/1 obr. 10215 – 2 szt.
- ul. Tyniecka 18, działka nr 35/1 obr. 10215 – 2 szt.
- ul. Z. Modzelewskiego 100, działka nr 77 obr. 10206 – 2 szt.
- ul. Tagore 1 działka nr 45/4 obr. 10205 – 1 szt.
- ul. Joliot-Curie 17, działka nr 51 obr. 10205 – 1 szt.
- ul. Joliot-Curie 24, działka nr 96/6 obr. 10206 – 2 szt.
- ul. Bachmacka 6, działka nr 32/2 obr. 10205 – 2 szt.
- ul. Pułku AK Baszta 2, działka nr 46/24 obr. 10213 – 4 szt.
- ul. E. Odyńca 65, działka nr 51 obr. 10205 – 2 szt.
- ul. Marzanny 5, działka nr 7 obr. 10213 – 2 szt.
- ul. J. P. Woronicza 46, działka nr 23/1 obr. 10213 – 4 szt.
- ul. Baboszewska 6, działka nr 7 obr. 10205 – 2 szt.
- ul. Racławicka 40, działka nr 50/37 obr. 10118 – 8 szt.
- ul. Konduktorska 3, działka nr 8/1 obr. 10308 – 4 szt.
- ul. Z. Modzelewskiego 46-50, działka nr 5/16 obr. 10406 – 4 szt.
- ul. Wiktorska 91B, działka nr 50/37 obr. 10118 – 3 szt.
- ul. Ksawerów 10, działka nr 20 obr. 10217 – 1 szt.
- ul. M. Gandhiego 19, działka nr 45/4 obr. 10205 – 1 szt.
- ul. J. Gagarina 13, działka nr 11/15 obr. 10305 – 2 szt.
- ul. Wiktorska 83/87, działka nr 50/37 obr. 10118 – 2 szt.
- ul. Kazimierzowska 83, działka nr 97/1 obr. 10110 – 4 szt.
5.1.3. Kosze na śmieci zostaną zamontowane na częściach następujących działek:
- ul. Stępińska 6/8, działka nr 37/4 obr. 10305 – 1 szt.
- ul. Al. Lotników 20, działka nr 5/16 obr. 10406 – 2 szt.
- ul. Bokserska 48, działka nr 80/22 obr. 10419 – 2 szt.
- ul. Bernardyńska 9, działka nr 17 obr. 10511 – 1 szt.
- ul. Iwicka 47A, działka nr 76/1 obr. 10301 – 2 szt.
- ul. Modzelewskiego 46/50, działka 5/16 obr. 10406 – 1 szt.
5.1.4. Utwardzenia terenu pod stojakami z kostki brukowej o powierzchni ~ 2,0 m² zostaną
wykonane na częściach następujących działek:
- ul. E. Odyńca 19, działka nr 152/2 obr. 10207 – 2 szt.
- ul. M. Gandhiego 5, działka nr 96/6 obr. 10206 – 2 szt.
- ul. Puławska 130A, działka nr 35/1 obr. 10215 – 2 szt.
- ul. Z. Modzelewskiego 100, działka nr 77 obr. 10206 – 2 szt.
- ul. Tagore 1 działka nr 45/4 obr. 10205 – 1 szt.
- ul. Joliot-Curie 24, działka nr 96/6 obr. 10206 – 3 szt.
- ul. Bachmacka 6, działka nr 32/2 obr. 10205 – 2 szt.
- ul. Pułku AK Baszta 2, działka nr 46/24 obr. 10213 – 4 szt.
- ul. E. Odyńca 65, działka nr 51 obr. 10205 – 2 szt.
- ul. Marzanny 5, działka nr 7 obr. 10213 – 2 szt.
- ul. Baboszewska 6, działka nr 7 obr. 10205 – 2 szt.
- ul. Racławicka 40, działka nr 50/37 obr. 10118 – 8 szt.
- ul. Konduktorska 3, działka nr 8/1 obr. 10308 – 2 szt.
- ul. Wiktorska 91B, działka nr 50/37 obr. 10118 – 3 szt.
- ul. Ksawerów 10, działka nr 20 obr. 10217 – 1 szt.
- ul. J. Gagarina 13, działka nr 11/15 obr. 10305 – 2 szt.
5.1.5. Demontaż i utylizacja koszy na śmieci zostanie wykonana na częściach następujących
działek:
- ul. Stępińska 6/8, działka nr 37/4 obr. 10305 – 1 szt.
- ul. Al. Lotników 20, działka nr 5/16 obr. 10406 – 2 szt.
- ul. Bernardyńska 9, działka nr 17 obr. 10511 – 1 szt.
- ul. Iwicka 47A, działka nr 76/1 obr. 10301 – 1 szt.
- ul. Modzelewskiego 46/50, działka 5/16 obr. 10406 – 1 szt.
5.1.6. Demontaż nieniszczący ławki parkowej i ponowny montaż ławki parkowej z demontażu zostanie wykonany w obrębie tej samej części działki:
- ul. Iwicka 36A, działka nr 12/20 obr. 10302;
5.1.7. Demontaż nieniszczący kosza na śmieci i ponowny kosza na śmieci z demontażu zostanie wykonany w obrębie tej samej części działki:
- ul. Iwicka 36A, działka nr 12/20 obr. 10302;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział VI SWZ pod nazwą „ Opis techniczny ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39113600-3 - Ławki
39151100-6 - Stojaki
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu udzielonej gwarancji na roboty budowlane, montaż małej architektury oraz wbudowane materiały powyżej 24 miesięcy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika robót ogólnobudowlanych w zakresie nadzorowania robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4,
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
1.4.1. wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał dostawy polegające na zakupie, dostawie i montażu stojaków rowerowych pojedynczych jak również pozostałych wskazanych w pkt. 5.1. o łącznej wartości w ciągu tych lat nie mniejszej niż 100.000,00- zł brutto przy czym w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca musi wykazać wykonanie części dostaw, o których mowa wyżej, o wartości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł brutto).
1.4.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj.
osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,
doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia
publicznego będącego przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na
podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 , z późn. zm.),
1.4.3. dysponuje osobą, do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym w zakresie przedmiotu zamówienia określone przepisami Prawa budowlanego, lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową lub robotami w w/w zakresie budowlanym, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Praktyka zawodowa kierownika robót budowlanych w zakresie nadzorowania robót budowlanych, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana będzie w sposób opisany w pkt. 19. SWZ.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 22.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 22.1.3. SWZ.
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 22.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem dostaw wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt 22.1.4.1. SWZ samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. wykazu dostaw, o których mowa w pkt. 22.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Do wykazu dostaw Wykonawca powinien dołączyć informację, czy dostawy wymienione w wykazie dostaw wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.
1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 22.1.4.2. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).
W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
1.3. oświadczenie dotyczące kierownika skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej, o którym mowa w pkt. 22.1.4.3. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą.
1.4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 22.1.3. SWZ.
1.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru
Formularza oferty - Rozdział II SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 22.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 22.1.3. SWZ.
1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 22.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem dostaw wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt 22.1.4.1. SWZ samodzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają także możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy, tj. niezależnie od wartości tych zmian, o ile możliwość dokonania tych zmian została przewidziana w ogłoszeniu
o zamówieniu lub w SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
- określają rodzaj i zakres zmian; - określają warunki wprowadzenia zmian;
- nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14