Ogłoszenie o zamówieniu
 Roboty budowlane
 Zakup, dostawa i montaż dźwigu w istniejącym szybie w budynku Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
 
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
 
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Zakup, dostawa i montaż dźwigu w istniejącym szybie w budynku Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e214040f-2ff8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235632
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000911/11/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.1.67 Zakup i montaż dźwigu z napędem elektrycznym w istniejącym szybie, z demontażem istniejącego dźwigu hydraulicznego, w budynku Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://zim-wroc.logintrade.net, lub pocztą elektroniczną na adres bzp@zim.wroc.pl. 
1.1. Za moment wpływu oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie Zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej Zamawiającego. 
1.2. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: 
a) rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx; 
b) zip, 7Z; 
c) xml, xsd; 
d) XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES. 
1.3. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o łącznej wielkości 20 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia powyższych wielkości. 
2. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem https://zim-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html. 
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. 
4. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail: helpdesk@logintrade.net. 
5.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale X, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przekazywanych przez Wykonawcę musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu w sprawie środków dowodowych oraz Rozporządzeniu w sprawie dokumentów elektronicznych.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.67.WCI Strzegomska.2021
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
 
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: 
 
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie w budynku Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę dźwigu osobowego hydraulicznego na dźwig osobowy elektryczny wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
42416100-6 - Windy
 
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
 
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
 
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
45313100-5 - Instalowanie wind
 
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
 
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Końcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktów
uzyskanych przez nią za poszczególne kryteria.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans
ceny i kryteriów określonych w SWZ, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów
(liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
3. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających
odrzuceniu.
4. Zamawiający informuje, że należy bardzo szczegółowo wypełnić tabele w formularzu ofertowym
dotyczące doświadczenia osób dysponowanych na funkcje kierownika budowy wpisując nazwę
inwestycji wraz z opisem robót pozwalającym stwierdzić, że wymienione realizacje potwierdzają
posiadanie doświadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiającego w powyższych punktach
jak również okres realizacji inwestycji wraz z okresem pełnienia funkcji kierowniczych oraz nazwę i
adres Zamawiającego.
5. Zamawiający informuje, że należy wypełnić wymiar etatu w formularzu ofertowym w przypadku
deklarowania zatrudnienia osób młodocianych lub niepełnosprawnych lub bezrobotnych, o których
mowa w Rozdziale VII SWZ.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego
Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym
wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z
obowiązującymi przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy Pzp). W takiej sytuacji wykonawca ma obowiązek:
6.1. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
zamawiającego obowiązku podatkowego;
6.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do
powstania obowiązku podatkowego;
6.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez
kwoty podatku;
6.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała
zastosowanie.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Punktowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
 
4.3.6.) Waga: 20
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób młodocianych lub niepełnosprawnych lub bezrobotnych
 
4.3.6.) Waga: 10
 
Kryterium 4
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
 
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: 
 
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 1
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej albo wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą lub zawodową, są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE. 
3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA. - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE. 
4. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 
4.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: 
a) konstrukcyjno-budowlanej, 
b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, 
4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub wymianie windy.
* Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: 
1) przez Wykonawcę samodzielnie, lub 
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub 
3) samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 nie dotyczy 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 1. Oświadczenia Wykonawcy:
1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
1.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów
podmiotów trzecich.
2. Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
3. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający
winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego
rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy złożone
wraz z ofertą elektronicznie w formie oryginału lub w formie kopii notarialnie poświadczonej
elektronicznie.
4.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo podpisane przez
upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do
reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp), złożone wraz z ofertą
elektronicznie w formie oryginału lub w formie kopii notarialnie poświadczonej elektronicznie.
5. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone wraz z
ofertą elektronicznie w formie oryginału albo złożone wraz z ofertą cyfrowe odwzorowanie
dokumentu w postaci papierowej w formie kopii notarialnie poświadczonej elektronicznie lub w
formie kopii poświadczonej elektronicznie przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie
zamówienia. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 
6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 
 2 000,00 zł 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
2. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
 
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: 
 
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 10:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02