Zahamowanie procesów degradacji zabytkowych budynków mieszkalnych gminy i doprowadzenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zahamowanie procesów degradacji zabytkowych budynków mieszkalnych gminy i doprowadzenie do poprawy stanu ich zachowania poprzez remont i modernizację”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcińsko-Zdrój
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyGMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00431604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zahamowanie procesów degradacji zabytkowych budynków mieszkalnych gminy i doprowadzenie do poprawy stanu ich zachowania poprzez remont i modernizację”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzcińsko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@trzcinsko-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzcinsko-zdroj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Do zakresu działania gminy należą wszystkie niezastrzeżone ustawami dla innych podmiotów sprawy publiczne o znaczeniu lokalnym.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zahamowanie procesów degradacji zabytkowych budynków mieszkalnych gminy i doprowadzenie do poprawy stanu ich zachowania poprzez remont i modernizację”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8269ff5-00af-4c6d-8871-4eb5c3245384

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043577/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zahowanie procesów degradacji zabytkowych budynków mieszkalnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/trzcinsko_zdroj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest założyć na Platformie konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do Platformy swój podmiot. Rejestracja na Platformie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania ww. czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.8.2024.IRG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich w zakresie:
- wymiana pokrycia dachowego z zachowaniem detali architektonicznych na budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. 2- Lutego 20, dz. nr 63 obręb nr 2 miasto Trzcińsko-Zdrój;
-renowacja elewacji budynku z zachowaniem detali architektonicznych przy
ul. Rynek 12, działka nr 68 obręb nr 4 miasto Trzcińsko-Zdrój (w którym mieści się Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Centrum Usług Wspólnych);
- wymiana pokrycia dachowego w budynku przy ul. 9 -go Maja 30, działka nr 65 obręb nr 4 miasto Trzcińsko-Zdrój;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 94 9370 1020 0400 0130 2004 0001. W tytule przelewu należy wskazać nazwę przedmiotu zamówienia z dopiskiem: wadium.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy polegających na:
1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu Umowy;
2) zmianie wynagrodzenia, przy czym wynagrodzenie nie może ulec zmniejszeniu w stosunku do wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1;
3) zmianie zasad i terminów dokonywania płatności wynagrodzenia, przy czym zmiany nie mogą być mniej korzystne dla Wykonawcy;
4) zmianie zakresu świadczenia;
5) zmianie osoby wskazanej w § 11 ust. 1 niniejszej Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip lub pracowników do układania glazury - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip lub pracowników do układania glazury. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. koszaliński. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Trzcińsko-Zdrój: „Przebudowa dróg w Gminie Trzcińsko-Zdrój”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Trzcińsko-Zdrój: „Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Trzcińsko-Zdrój”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wymiana zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej Pałacu w Świątnikach- drugie postępowanie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont wybranych pomieszczeń w bud. nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI