Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu zlokalizowanego w obrębie ulic...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu zlokalizowanego w obrębie ulic Dmowskiego i Łukaszewicza wraz z wprowadzeniem małej retencji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-27
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00154877
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu zlokalizowanego w obrębie ulic Dmowskiego i Łukaszewicza wraz z wprowadzeniem małej retencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: AQUANET S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-00-03-274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 126

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-492

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.walczak@aquanet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquanet.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Przeprowadzenie przeprowadzone zostanie przez Miasto Poznań.
Szczegółowy podział obowiązków został zawarty w porozumieniu oraz aneksie do porozumienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu zlokalizowanego w obrębie ulic Dmowskiego i Łukaszewicza wraz z wprowadzeniem małej retencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c534606-d101-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu zlokalizowanego w obrębie ulic Dmowskiego i Łukaszewicza wraz z wprowadzeniem małej retencji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.28.2022.KS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych, polegających na zagospodarowaniu terenu zielenią i małą architekturą wraz z wprowadzeniem małej retencji w obrębie
ul. Dmowskiego i Łukaszewicza w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego MP (Zamawiający 1 – Miasto Poznań) i zadania inwestycyjnego AQ (Zamawiający 2 - Aquanet S.A.) wraz z prowadzeniem pielęgnacji gwarancyjnej nasadzonej zieleni.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie całości robót budowlanych, wykonanie rekultywacji terenu skweru (w tym wykonanie nasadzeń) oraz wykonanie elementów małej retencji zgodnie z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego MP i dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego AQ oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń i przekazanie tych dokumentów zamawiającemu w dniu odbioru końcowego Etapu I;
c) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i utrzymaniowych zieleni (zieleni zachowanej na skwerze i nowych nasadzeń na terenie oraz w niecce bioretencyjnej) w okresie 24 miesięcy od odbioru końcowego Etapu I,
o którym mowa powyżej.
d) Udzielenie gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane oraz świadczenia z tytułu udzielonej gwarancji w okresie ich obowiązywania.
3) Całość zamówienia została podzielona na następujące etapy:
Etap I
Zakres 1 – utylizacja fragmentów betonowych nawierzchni i fundamentów
w miejscu po rozebranych garażach,
Zakres 2 - prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu oraz wykonaniem elementów małej architektury i małej retencji w obrębie
ul. Łukaszewicza i ul. Dmowskiego,
Zakres 3 – wykonanie czynności związanych z rekultywacją zieleni i nasadzeniami (zakres określony w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz wzorze umowy, w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej).
Etap II
Pielęgnacja gwarancyjna zieleni wraz z pracami porządkowymi w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Etapu I.
Etap III
Gwarancja na wykonane roboty budowlane, zgodnie z ofertą Wykonawcy, liczona od dnia odbioru końcowego Etapu I.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 901 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 2), 4), 7) ustawy;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt
V. 1. 1) lit. b) SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń,
w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 3281 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a.a jedną robotę polegającą na zagospodarowaniu terenów publicznych lub skwerów lub parków poprzez zakładanie zieleni z minimum roczną pielęgnacją gwarancyjną i/lub montażem małej architektury i/lub wykonaniem nawierzchni z kruszyw mineralnych, o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto,
a.b jedną robotę polegającą na wykonaniu elementów małej retencji
w przestrzeni publicznej, np.: niecki bioretencyjnej i/lub odwodnienia liniowego i/lub ogrodów deszczowych i/lub zbiorników retencyjnych i/lub stawów i/lub drenaży.
Roboty określone wyżej (lit. a.a i a.b), Wykonawcy mogą wykazać w ramach jednej lub dwóch odrębnych inwestycji.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
b.a jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji
co najmniej 1 roboty o podobnym zakresie, tj. roboty związanej z zagospodarowaniem terenów publicznych lub skwerów lub parków poprzez zakładanie zieleni i/lub montaż małej architektury i/lub wykonanie nawierzchni z kruszyw mineralnych,
b.b jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą doświadczenie przy nadzorowaniu co najmniej 1 roboty związanej
z budową elementów małej retencji, tj. zbiorników retencyjnych i/lub niecki bioretencyjne i/lub odwodnienia liniowe,
b.c jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni, posiadającą odpowiednie wykształcenie tj. ukończoną szkołę ogrodniczą lub uczelnię wyższą (na kierunku architektura krajobrazu lub ogrodnictwo w specjalności kształtowanie terenów zieleni), która ukończyła kurs Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni organizowany przez wybrane Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne, posiadającą doświadczenie przy nadzorowaniu co najmniej 1 roboty związanej z sadzeniem
i utrzymaniem zieleni w przestrzeniach publicznych/skwerach/parkach
w miastach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie - załącznik nr 6
do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami -
załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
- Kosztorysy ofertowe (odrębne dla MP i AQ) – dokumenty o charakterze pomocniczym złożone na podstawie
przedmiarów. Kosztorysy należy przedłożyć
w formacie pdf. Zamawiający zaleca również załączenie dodatkowo kosztorysu
w formacie ATH (lub innym edytowalnym);
- Dokumenty, o których mowa w pkt III. 2. 2) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
- Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
- Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
- Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
o których mowa w pkt VI. 9 SWZ;
- Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa a pkt VI. 9 SWZ, jeśli dotyczy;
- Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI 1.
SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4
do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 16
wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia
1) Etap I – w terminie 170 dni kalendarzowych od daty podpisania Umowy. Prace polegające na sadzeniu zieleni muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą, tj. jesienią.
2) Etap II – w okresie 24 miesięcy, liczonych od odbioru końcowego Etapu I. Pielęgnacja gwarancyjna zieleni wraz z pracami porządkowymi.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Leszno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI