Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY SKRZYŻOWANIU UL. JAWOROWEJ I UL. JANA WIECZORKA WE WSI LASKI, GMINA IZABELIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kuzyk@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY SKRZYŻOWANIU UL. JAWOROWEJ I UL. JANA WIECZORKA WE WSI LASKI, GMINA IZABELIN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8200e0-75e2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005378/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa polany rekreacyjnej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz wybiegiem dla psów w Laskach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.izabelin.pl/p,64,zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywasię przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jestpod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/, oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający wyznacza następująceosoby do kontaktu z Wykonawcami: Szymon Kuzyk email. s.kuzyk@izabelin.pl. 3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisanezostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznejplatformy usług administracji publicznej (ePUAP)5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za date przekazania oferty, wniosków,zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę przekazania ich do ePUAP.7. Zamawiającyprzekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Danepostępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Izabelin, z siedzibą przy ul. 3 Maja 42, 05 080 Izabelin, reprezentowana przez Wójta Gminy Izabelin; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Izabelin można uzyskać pod adresem e mail: iod@izabelin.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY SKRZYŻOWANIU UL. JAWOROWEJ I UL. JANA WIECZORKA WE WSI LASKI, GMINA IZABELIN odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1) wykonywanie robót przygotowawczych,a) wycinka drzew, krzewów kolidujących z planowanymi robotami,b) usunięcie zaśmieceń, wywrotów, podszytu,c) usunięcie korzeni pozostałych po wykonanych wycinkach drzew,2) rekultywacja zbiornika wodnego, a) odmulanie zbiornika z odwozem mułu,b) umocnienie brzegu palisadą drewnianą z wyłożeniem faszyną,3) wykonanie robót ziemnych, m.in.; niwelacja terenu, zdjęcie humusu, wykonanie nasypów wykonanie podbudowy nawierzchni,4) wykonanie wyspy dla ptaków i płazów na zbiorniku wodnym,5) wykonanie nawierzchni ścieżek zgodnie z projektem budowlanym,a) z bruku drewnianego ciągów dla pieszych• bruk okrągły drewniany • podsypka piaskowa frakcja • warstwa podbudowy z kruszywa łamanego • Obrzeża z kołków drewnianych b) ze żwiru ciągów pieszych• Warstwa wierzchnia ze żwiru płukanego • Kliniec kamienny • Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego • Obrzeża betonowe szare na podsypce cementowo - piaszczystej, spoiny wypełnione zaprawą cementową.6) wykonanie nawierzchni toru do gry w bule,7) montaż altany z wykonaniem posadzki z kostki betonowej, budowa wiaty z paleniskiem zgodnie z projektem budowlanym.8) montaż elementów małej architektury, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, stoły do gry w szachy, hamaki wyposażenie psiego parku i tablice informacyjne.9) montaż oświetlenia z panelami słonecznymi. Oświetlenie przy zastosowaniu latarni solarnych o wysokości słupa h=5m. Lampy zasilane panelem fotowoltaicznym. Latarnie należy zainstalować na prefabrykowanych fundamentach, w miejscach pokazanych na Projekcie Zagospodarowania Terenu. Parametry zgodnie z Projektem budowlanym.10) montaż urządzeń zabawowych dla psów, urządzenie wybiegów dla psów. Budowa ogrodu sensorycznego dla psów11) nasadzenia drzew i krzewów zgodna z listą roślin wykorzystywanych w ramach zagospodarowania terenów zieleni na terenie gminy Izabelin,12) wykonanie wygrodzenia terenu, budowa ogrodzenia. 13) uporządkowanie przyległego terenu. Prace porządkowe w trakcie realizacji zadania oraz po ich zakończeniu gwarantujące czystość w obszarze podlegającym zamówieniu;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), dokumentacja budowlana stanowiące załączniki do niniejszej SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 149 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującychkryteriów oceny ofert:[C] Cena 60% [R] Rękojmia 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7