ZAGOSPODAROWANIE TERENU (PLAC EDUKACYJNY) ORAZ WYKONANIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU (PLAC EDUKACYJNY) ORAZ WYKONANIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 18, UL. CYPRIANA KAMILA NORWIDA 30, 43-300 BIELSKO-BIAŁA (z podziałem na 2 części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 18 im. C. K. Norwida
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia561375-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561375-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Szkoła Podstawowa nr 18 im. C. K. Norwida: ZAGOSPODAROWANIE TERENU (PLAC EDUKACYJNY) ORAZ WYKONANIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 18, UL. CYPRIANA KAMILA NORWIDA 30, 43-300 BIELSKO-BIAŁA (z podziałem na 2 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 18 im. C. K. Norwida, krajowy numer identyfikacyjny 07057597300000, ul. Cypriana Kamila Norwida  30 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48(33)8164966, e-mail sp18bb@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sp18.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.sp18.bielsko.pl/bip

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.sp18.bielsko.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub kurier
Adres:
Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Cypriana Kamila Norwida 30, 43-300 Bielsko- Biała

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU (PLAC EDUKACYJNY) ORAZ WYKONANIE SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 18, UL. CYPRIANA KAMILA NORWIDA 30, 43-300 BIELSKO-BIAŁA (z podziałem na 2 części)
Numer referencyjny: SP18.271.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotemzamówienia jest zagospodarowanie terenu (plac edukacyjny) oraz wykonanie systemu monitoringuwizyjnego zewnętrznego na terenie Szkoły Podstawowej nr 18, ul. Cypriana Kamila Norwida 30 wBielsku-Białej (z podziałem na 2 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z częściopisany został w siwz i jej załącznikach oraz oraz w załącznikach do ogłoszenia o zamówieniudotyczących ofert częściowych

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: NIE DOTYCZY
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
3
2

II.9) Informacje dodatkowe: Część nr 1 – do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, Część nr 2 – do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowapowyżej: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert; b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit.a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – zachowując odpowiednie terminy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
dla Części nr 1: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącymZałącznik nr 1.1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy (w oryginale), sporządzony w oparciu o przedmiarrobót (stanowiący załącznik nr 6.1 do siwz), zawierający co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz zjednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem,sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmujący wycenę poszczególnychelementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Cenyjednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu,sprzęt, koszty pośrednie i zysk. dla Części nr 2: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona naformularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy (woryginale), sporządzony w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmujący wycenęposzczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny – stanowiący Załącznik nr 2.2 do SIWZ. oraz dla obu części: 3. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnychprzewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt 8 ppkt 9nin. SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do nin. SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 4.Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie(konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonegopełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających sięwspólnie o zamówienie) – jeżeli dotyczy. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądźpotwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty,o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy – jeżeli dotyczy. 6. Dokumenty (woryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisującetechniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. kartytechniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów,urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta stanowiącym Załącznik nr 1.1 do nin.SIWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązaniaspełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w nin. SIWZ wraz z załącznikami,zgodnie z Częścią III pkt 3 nin. SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów,urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty – jeżeli dotyczy. 7.Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, którypolega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże,że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 8. Oświadczenie wykonawcy oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniuustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do nin. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
NIE DOTYCZY

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
NIE DOTYCZY

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
NIE DOTYCZY

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
NIE DOTYCZY
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: NIE DOTYCZY
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: NIE DOTYCZY
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: NIE DOTYCZY
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): NIE DOTYCZY
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: NIE DOTYCZY
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
NIE DOTYCZY

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres udzielonej gwarancji 20,00
termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe
NIE DOTYCZY

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY
Wstępny harmonogram postępowania:
NIE DOTYCZY
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
NIE DOTYCZY

Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
NIE DOTYCZY
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
NIE DOTYCZY
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
NIE DOTYCZY
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
NIE DOTYCZY

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
NIE DOTYCZY

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
NIE DOTYCZY

Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawarte umowy na warunkach określonych wwwzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
NIE DOTYCZY
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
NIE DOTYCZY
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
NIE DOTYCZY
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 18 w Bielsku-Białej – wykonanie placu edukacyjnego pt. „Zabawa i edukacja dla wszystkich przy Szkole Podstawowej nr 18”, ul. Cypriana Kamila Norwida 30 w Bielsku-Białej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanieterenu przy Szkole Podstawowej nr 18 w Bielsku-Białej – wykonanie placu edukacyjnego pt. „Zabawa iedukacja dla wszystkich przy Szkole Podstawowej nr 18”, ul. Cypriana Kamila Norwida 30 w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności: a) roboty rozbiórkowe – roboty w zakresie burzenia i rozbiórkiobiektów budowlanych, roboty ziemne – rozebranie chodników, płyt betonowych, krawężników betonowych, b) demontaż ławek drewnianych o podstawie betonowej, c) demontaż trzepaka, d) robotyziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę – usunięcie humusu, roboty ziemne ręcznie ikoparkami, e) roboty w zakresie różnych nawierzchni – wykonanie nawierzchni dróg dla pieszych z płytEPDM, separacje warstw gruntu, wzmocnienie geowłókniną, ułożenie ręczne, wykonanie ścieków zelementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowejbetonowej, rowki pod krawężniki oraz betonowe ławy krawężnikowe, ławy pod krawężniki, obrzeżabetonowe, g) elementy małej architektury – dostawa i montaż urządzeń wraz z prefabrykowanymifundamentami punktowymi, h) wywóz i składowanie odpadów (m.in. gruzu, śmieci itp.), a takżesystematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej wdniu odbioru końcowego, i) przeszkolenie pracowników wskazanych przez zamawiającego z zakresuużytkowania i eksploatacji wbudowanych urządzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45111200-0, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres udzielonej gwarancji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego na terenie przynależącym do Szkoły Podstawowej nr 18, ul. Cypriana Kamila Norwida 30 w Bielsku-Białej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonaniesystemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego na terenie przynależącym do Szkoły Podstawowej nr 18, ul.Cypriana Kamila Norwida 30 w Bielsku-Białej, obejmującego w szczególności: a) wykonanie zewnętrznegomonitoringu wizyjnego na podstawie szkicu rozmieszczenia i zasięgu kamer (załącznik nr 9.2 do siwz) –system CCTV – rejestrator, dysk twardy dedykowany do systemów CCTV, listwy zasilające, switche,extendery, kamery, adaptery do kamer, urządzenia do transmisji alarmów wideo na stację monitorowania, b)instalację w/w urządzeń, materiały instalacyjne, okablowanie, zapewnienie zaplecza technicznego, c)korelację systemową, konfigurację analityki obrazu w kamerach, d) oznakowanie miejsc objętychmonitoringiem, e) wywóz i składowanie odpadów (m.in. gruzu, śmieci itp.), a także systematyczneporządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbiorukońcowego, f) przeszkolenie pracowników wskazanych przez zamawiającego z zakresu użytkowania ieksploatacji wbudowanych systemów i urządzeń, g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 32323500-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres udzielonej gwarancji 20,00
termin płatności faktury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 14kW - Ustroń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 14kW. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI