Zagospodarowanie terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” oraz zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” oraz Parku im. Mikołaja Kopernika w ramach zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia574197-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574197-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Miasto Gorzów Wlkp.: Zagospodarowanie terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” oraz zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” oraz Parku im. Mikołaja Kopernika w ramach zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.2. Rozwój obszarów zmarginalizowanych – ZIT Gorzów Wlkp.;. "Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp." - planowane jest pozyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu – projekty realizowane poza formułą ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 21096668000000, ul. Sikorskiego  3-4 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957355576, e-mail zampubl@um.gorzow.pl, faks +48957355612.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp., Kancelaria ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” oraz zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” oraz Parku im. Mikołaja Kopernika w ramach zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.”
Numer referencyjny: BZP.271.51.2020.NP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” oraz zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” oraz Parku im. Mikołaja Kopernika w ramach zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.”ZAMÓWIENIE UDZIELONE ZOSTANIE W DWÓCH CZĘŚCIACH:Zamówienie Częściowe Nr 1: Zagospodarowanie terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wielkopolskiego poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” oraz zadania "Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp." Zamówienie Częściowe Nr 2: Zagospodarowanie terenu Parku Kopernika w ramach zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.”

II.5) Główny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania nasadzeń roślin oraz ścieżek o nawierzchni mineralnej i asfaltowej. W przypadku zadania częściowego nr 1 również montażu urządzeń placu zabaw. 2) Zamówienia dotyczące robót wskazanych w punkcie powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dotyczy Zamówienia częściowego Nr 1; Zamówienia częściowego Nr 2 Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dotyczy Zamówienia częściowego Nr 1; Zamówienia częściowego Nr 2 Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1- jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie drogi/ lub ciągu pieszo-rowerowego/rowerowego o nawierzchni asfaltowej o powierzchni co najmniej 900 m2 oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2- co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg i/lub ciągu pieszego/pieszo-rowerowego/rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni co najmniej 300m2 oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;- co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie nawierzchni mineralnej przepuszczalnej, o powierzchni co najmniej 500 m2 oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 11) Kierownikiem budowy (1 osoba):- posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, lub konstrukcyjno-budowlanej, - który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie ciągów pieszych/pieszo-rowerowych/rowerowych o nawierzchni asfaltowej.2) Kierownikiem branży sanitarnej (1osoba): - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,- posiadający minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej.3) Kierownikiem robót branży elektrycznej (1osoba): - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,- posiadający minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży elektrycznej.ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 21) Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadający co najmniej :- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, - pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie nawierzchni przepuszczalnej (mineralnej)2) Kierownik branży zieleni (1 osoba) posiadający co najmniej:- wykształcenie minimum średnie ogrodnicze lub kształtowania terenów zieleni lub architektury krajobrazu;- posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty otrzymania uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - (dot. Zamówienia Częściowego Nr 1 i Zamówienia Częściowego Nr 2);Dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i zostały prawidłowo ukończone, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - (dot. Zamówienia Częściowego Nr 1 i Zamówienia Częściowego Nr 2);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykazy Cen (dla danego zamówienia częściowego) stanowiące Załącznik Nr 1a/b do Formularza Oferty;2. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),3. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (dla danego zamówienia częściowego i jeśli dotyczy)- w formie oryginału.5. Dowód wniesienia wadium (dla danego zamówienia częściowego)6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości ustalonej indywidualnie dla każdej części zamówienia:ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 19 (dla Zamówienia Częściowego Nr 1) i § 16 (dla Zamówienia Częściowego Nr 2) Projektu umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Projekt pn. "Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp." - planowane jest pozyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, O 4. środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu projekty realizowane poza formułą ZIT- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w sytuacji gdy do czasu rozstrzygnięcia postępowania nie uzyska dofinansowania, o które się ubiega.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie terenu Parku Wiosny Ludów, w ramach zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wielkopolskiego poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej” oraz zadania "Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp."
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu Parku Wiosny Ludów szczegółowo opisanych w dokumentacjach: Dokumentacja z 2017 r. pn. Budowa przyłącza elektroenergetycznego, budowa nowej instalacji oświetlenia, oraz zagospodarowanie terenu obejmujące min przebudowę i budowę schodów terenowych, budowę podestów tarasowych oraz remont i przebudowę ciągów pieszych w ramach rewaloryzacji parku Wiosny Ludów w Gorzowie Wlkp.” opracowana przez Pronobis Studio Dokumentacja z 2019 r. pn. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie wybranych terenów przestrzeni publicznej – rewitalizacja Parku Wiosny Ludów w Gorzowie Wlkp. opracowana przez Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki - Aktualizacja dokumentacji. polegających na:a) zakres rzeczowy inwestycji:- remoncie istniejących ciągów pieszych o nawierzchni bitumicznej zgodnie z technologią opisaną w dokumentacji z 2019 r.;- budowie wjazdu do parku od strony ul. Kosynierów Gdyńskich, - budowie ciągów pieszych o nawierzchni naturalnej (dojście do placu zabaw i nawierzchnia w ogrodzie różany) - kolor wierzchniej warstwy ścieżki stosowany w parkach i zieleńcach. - zakupie oraz montażu elementów małej architektury: ławek oraz koszy– w tym demontaż istniejących ławek, śmietników, stalowych pergoli (przewiezienie elementów na odległość 15 km, we wskazaną przez Zamawiającego lokalizację, 24 szt. ławek do zamontowania na Skwerze Wolności ) - montażu małej architektury (ławki na terenie parku, kosze na śmieci, kosze na odpady segregowane (podzielone na min 4 komory), stoły z ławkami, stoły do gry w szachy), - budowie nowej różanki z nawodnieniem kropelkowym (komora zaworowa do zamontowania zaprojektowana jest przy nowej toalecie), oraz towarzyszącej małej architektury (drewniane białe ławki angielskie 16 szt., bujane ławki 2 szt., duża pergola zwieńczająca ogród różany i dwie małe pergole na wejściu do różanki, na zakończeniu prac nad różanką mają się dodatkowo pojawić małe tabliczki edukacyjno – informacyjne o posadzonych gatunkach róż, małą architekturę na terenie różanki należy realizować zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji z 2019r. Dokumentacja z 2017 r w zakresie małej architektury na terenie różanki jest nieaktualna,- nasadzenia róż, grabów w formie żywopłotów i trawników (tylko w obrębie różanki) roślin zgodnie z dokumentacją z 2017 r. - Tom 15- rozebraniu i budowie nowej fontanny wraz z przyłączeniami, - odmuleniu stawu z wyłapaniem ryb i innych form fauny i czasowego ich przetrzymaniu na czas odmulania w specjalnym przystosowanym do tego miejscu,- budowie tarasów nad stawem,- nasadzeniu roślin wodnych na stawie,- likwidacji istniejącej toalety w raz z jej utylizacją, - budowie nowej toalety wraz z przyłączeniami, - przebudowie nowych schodów od ul. Kos. Gdyńskich,- remoncie schodów betonowych wewnątrz parku,- posadowieniu budki bookcrossingowej, - montażu iluminacji świetlnych tarasów wodnych, schodów, mostku oraz drzew,- demontażu istniejących elementów placu zabaw z obiektu inwestycji i przewiezienie w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego,- montażu wraz z podłączeniem 3 skrzynek elektrycznych na terenie parku,- budowie placu zabaw na terenie parku Wiosny Ludów, - montażu tablic typu gry i zabawy, - montażu tablic informacyjno-edukacyjnych w zakresie historii parku i karmienia kaczek,- rozebraniu ogrodzenia od strony Sikorskiego, - budowie utwardzonego placyku pod wydarzenia kulturalne, - kompleksowym remoncie mostku przy ul. Strzeleckiej, - namalowaniu gier na nawierzchniach asfaltowych,- zakupie oraz montażu 2 tablic informacyjno-pamiątkowych (po jednym dla każdego z projektów i rożnych poddziałań),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie terenu Parku Kopernika w ramach zadania „Rewaloryzacja parku Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu Parku Kopernika polegające na:- przebudowie istniejącego ciągu pieszego o nawierzchni z betonu asfaltowego;- przebudowie ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej;- zakupie oraz montażu elementów małej architektury, w tym:a) ławek miejskich (80 szt.); b) koszy na śmieci (77 szt.); c) koszy na śmieci – odpady segregowane ( 3 szt.);d) odnowienie donic betonowych (Wykonawca na czas wykonywania prac związanych z donicami przy fontannie zabezpieczy nasadzone wcześniej rośliny poprzez ich wysadzenie i umieszczenie w skrzynkach ogrodniczych. Rośliny muszą zostać zabezpieczone przed ewentualną kradzieżą. Rośliny winny być utrzymane w stałej wilgoci (nieprzelane), a ich korzenie nie mogą być odkryte. Po odnowie donic, w pierwszej kolejności donice mają być sprawdzone pod względem posiadania odpływów, w przypadku ich braku Wykonawca je wymieni lub wykona otwory w uzgodnieniu z producentem donic. Ziemia do uzupełnienia donic musi być żyzna - ogrodnicza nie dopuszcza się używania humusu pochodzenia z pól uprawnych bielicopodobnych. Rośliny wcześniej zabezpieczone mają wrócić w tym samy układzie jak były sadzone w rozebranych donicach i starannie podlane)- wymianie lamp parkowych zamocowanych na kamiennych słupach wokół fontanny;- renowacji kamiennych słupów; - wykonaniu nasadzeń; - zakupie oraz montażu urządzeń ochronnych dla zwierząt;- zakupie oraz montażu tablicy informacyjno-pamiątkowej.W przypadku, gdy punkty a) i b) opisane powyżej zostały przedstawione w dokumentacji projektowej w większej ilości powyżej – do oferty należy przyjąć 80 szt. dla ławek i 77 szt. dla koszy. W przypadku wystąpienia tej okoliczności Zamawiający wskaże, których elementów Wykonawca podczas realizacji zadania ma nie wykonywać.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 10,00
Termin zakończenia realizacji robót budowlanych 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zakończenia robót budowlanych: 12 – 20 tygodni (84- 140 dni) od dnia podpisania umowy*.* Ostateczny termin realizacji zostanie ustalony na podstawie oferty Wykonawcy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Jestem zainteresowana wynajęciem odkurzacza piorącego - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jestem zainteresowana wynajęciem odkurzacza piorącego typu Karcher puzzi 10 / 1 na kilka godzin. Do wyprania narożnik i krzesła. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI