Zagospodarowanie terenu na prowadzenie działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenu na prowadzenie działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Jeżewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającyGmina Jeżewo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00282723
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu na prowadzenie działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Jeżewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 52 33 180 25

1.5.8.) Numer faksu: 52 522 81 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu na prowadzenie działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Jeżewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-388247d0-4d2a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001327/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie terenu na prowadzenie działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych Gminy Jeżewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-388247d0-4d2a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JawaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat@jezewo.eu
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/541455

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRiB.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanego w Jeżewie przy ul. Łąkowej 2 na terenie działki nr 58/11 położonej w obrębie Jeżewo.
Zgodnie z Uchwałą Nr XI/81/2019 Rady Gminy Jeżewo z dnia 13 czerwca 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Właściciele nieruchomości samodzielnie będą mogli dostarczać do PSZOK-u odpady takie jak: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz papier, tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metal oraz odpady ulegające biodegradacji. Informację o godzinach otwarcia gmina podaje do publicznej wiadomości na stronie internetowej Gminy Jeżewo oraz na tablicach ogłoszeń w sołectwach.
Odbierane odpady:
- Odbiór odpadów wielkogabarytowych,
- Odbiór przeterminowanych chemikaliów,
- Odbiór zużytych opon,
- Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
- Odbiór zużytych baterii i akumulatorów.
Zagospodarowaniu ulegnie wschodnia część działki nr 58 / 11 przylegająca do istniejącego ogrodzenia Gminnych Wodociągów i Oczyszczalni w Jeżewie. PSZOK zlokalizowano wzdłuż pasa drogowego (działka nr 58/5) – ulicy Łąkowej będącej drogą powiatową nr 1253C relacji Jeżewo - Ciemniki. Prace budowlane polegać będą na budowie utwardzonego placu manewrowo -składowego, zainstalowaniu gotowego kontenera dyżurki z częścią socjalną oraz obiektu magazynowego – montażu typowej wiaty śmietnikowej i kontenerowych pojemników służących do czasowego gromadzenia odpadów komunalnych.
W częściach placu o nawierzchni betonowej zostaną wykonane ścianki żelbetowe o wys. 1,60 m wydzielającej plac na boksy służące podziałowi odpadów, w części północno – zachodniej ścianki pełnić będą jednocześnie funkcję sianek oporowych.
Inwestycja polega na budowie infrastruktury technicznej takiej jak: instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna i oświetleniowa, instalacja CCTV, odwodnienie terenu z kanalizacją deszczową wyposażoną w system podczyszczania - separator typu ES-H 15/1500, kanalizacją sanitarną, budowa ogrodzenia z bramą wjazdową.
Cały wydzielony teren zostanie wyniesiony w nawiązaniu do rzędnej wjazdu z ww. drogi powiatowej poprzez wykonanie dookoła nasypów ze spadkami o różnym nachyleniu (maksymalnie 1:1,5).
2. Podstawowe dane techniczne obiektów PSZOK-u:
1) plac manewrowo–składowy o pow. ~1200 m2 z nawierzchnią z kostki betonowej gr. 8 cm oraz 1. z betonu cementowego na warstwach podbudowy i zagęszczonym podłożu. Odwodnienie placu zaprojektowano za pomocą 4 wpustów, a wody opadowe z placu po podczyszczeniu w zaprojektowanym separatorze skierowane zostaną do istniejącej kanalizacji deszczowej przebiegającej przez teren działki;
2) budynek dyżurki – zaprojektowany jako gotowy obiekt kontenerowy;
3) boksy na odpady inne niż niebezpieczne – zaprojektowano jako wydzielone placyki o nawierzchni betonowej ograniczone ściankami żelbetowymi gr. 20 cm i wysokości 1,60 m;
4) wiata – altana śmietnikowa – zaprojektowana jako gotowy obiekt np. firmy GMS, w konstrukcji lekkiej stalowej z rur kwadratowych i blachy trapezowej, budynek posiada drzwi dwuskrzydłowe przesuwne i wyposażony zostanie w specjalistyczne opakowania na odpady (np. pojemnik na zużyte baterie, pojemni na przeterminowane leki, itp.) - odpady niebezpieczne;
5) pozostałe wyposażenie PSZOK-u stanowić będą m.in.: kontener KP-7 zamykany, 4 szt. pojemników „dzwonków”, pojemnik siatkowy na opakowania typu „PET” oraz niezbędna infrastruktura techniczna, tj. słupy oświetleniowe, niezbędne instalacje uzbrojenia terenu, oraz ogrodzenie panelowe wys. h=1,60 m z bramą przesuwną.
3. W przedmiocie zamówienie ujęto również budowę kanalizacji sanitarnej, która ma za zadanie odprowadzenie ścieków bytowych z kontenera – dyżurki, kanalizacji deszczowej, która będzie odprowadzać wody z terenu utwardzonego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz przyłącze wodociągowe, które będzie zasilać ww. obiekt w wodę.
Zakres inwestycji obejmuje:
- odcinek przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC ø160 SN8 litych o długości L=ok. 96 m;
- odcinek przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z separatorem, czterema wpustami oraz pięcioma studniami betonowymi DN1000 – średnice zgodnie z PZT- wykonano z rur PVC ø160 SN8, PVC ø200 SN8 oraz PVC ø250 SN8. Całość kanalizacji deszczowej mierzy ok. 77 m;
- odcinek przyłącza wodociągowego PE100 90x5,40 SDR17 o długości L=ok. 164 m oraz PE100 32x2,0 SDR17 o długości L=ok. 14,50 m.
4. W ramach inwestycji zrealizowane zostaną następujące prace w zakresie branży elektrycznej:
- budowa oświetlenia terenu PSZOK;
- budowa kanalizacji technicznej;
- budowa zasilania elektroenergetycznego dla PSZOK;
- przebudowa istniejącej linii elektroenergetycznej nn 0,4 (kV).
5. W ramach inwestycji przewiduje się budowę wewnętrznego układu komunikacyjnego składającego się z dróg manewrowych, placów składowych oraz chodnika. Projektowany Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów planuje się skomunikować z ulicą Łąkową poprzez nowy zjazd o parametrach zjazdu publicznego. Przyjęto szerokość zjazdu s=5,00 m z obustronnymi łukami R=6,0 m. Nawierzchnie zjazdu dowiązano do krawędzi pasa drogowego.
6. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w dalszej części SWZ, w szczególności w:
1) dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ;
2) projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają :
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku lub budowli wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi oraz zagospodarowaniem terenu (m. in. chodnik, dojazd i zieleń), której wartość wynosiła minimum 1.000.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100)
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
─ kierownika robót (kierownika budowy) – osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami
budowlanymi w branży ogólnobudowlanej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z. zm.) lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- kierownika robót - osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych oraz automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji lub posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą, zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/541455

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego - Gronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI