Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku – etap II c
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyGmina Strzelin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069602
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku – etap II c

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: ˜Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜71 39 21 971

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku – etap II c

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-545aab86-c207-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001815/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacjielektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730). 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, októrym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymbądźkwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiającydopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub zapośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl wzakładce„Korespondencja”. 4.Ogólne zasady korzystania z Platformy,a) zgłoszenie do postępowaniawymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl,lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniuopcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawiahasło, następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”. c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tymZamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesiezłożenia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wnioskurejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) Po założeniu kontaWykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane sąprzy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazaniazaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1.dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza się podpisaniedokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wzwiązkuz tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik zpodpisem.6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do100 MBwtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png,svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css,xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7. Pozostałeinformacje zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul.Ząbkowicka11, 57-100Strzelin;- Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w UrzędzieMiasta i Gminy w Strzelinie,ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemniena adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącegona administratorze,związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane,zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;a po tym czasie przez okreswymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodniez JRWA:dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5(okres przechowywania5 lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiadakategorię archiwalną B10 (okres przechowywania10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art.16RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−w związku zart. 17 ust. 3lit. b, d lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszeniadanych osobowych,o którym mowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku poprzez wykonanie etapu II c:Etap II c:1) Prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontaż i utylizacja nawierzchni;2) Roboty ziemne, wymiana gruntów;3) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 i obrzeży betonowych;4) Przebudowa trybuny głównej – południowej;5) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5, obrzeża betonowe;6) Wykonanie trawników parkowych z rolki na terenie płaskim oraz na skarpie; wykonanie kwietnika różanego oraz nasadzeń; 7) Dostawa i montaż elementów małej architektury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) - 40 punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którymmowa w rozdziale 21 SWZ.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresiespełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którymmowa w rozdziale 21 SWZ. 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którymmowa w rozdziale 21 SWZ.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomyzdolności w zakresie doświadczenia, tj. że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dlauzyskania wymaganych wartości porównywalnych.W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie zdefinicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127,2320, z 2021 r. poz.11)2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomyzdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia:a) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - minimalne wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiodpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniuustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lubodpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów,Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcjetechniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacjezawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020. poz. 220 ze zm.) oraz ustawie z dnia15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z2019 poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składaniaofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 doSWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnejwykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.2) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przeznieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr6 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składająjedno wspólne w/w oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu z postępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a) tabelę zbiorczą ceny ryczałtowej –zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ; b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); d)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10do SWZ (jeżeli dotyczy); e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 2.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kierujeinformacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólnetakie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,zawierającą, conajmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawarunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust.4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodekspracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: samochód ciężarowy, koparka, spycharka ładowarka, koparko- ładowarka;b) czynności związane z rozbiórką, demontażem;c) czynności związane z wykonaniem robót ziemnych;d) czynności związane z wykonaniem trawników parkowych oraz nasadzeń;e) czynności związane z montażem nawierzchni betonowych, prefabrykowanych, balustrad;f) czynności związane z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu;g) założenie trawników, wykonanie nasadzeń;h) montaż nowych urządzeń małej architektury (kosze na śmieci, ławki, kwietniki różane).
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI