Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKlucze
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyGMINA KLUCZE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057951
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 0326428508

1.5.8.) Numer faksu: 0326428052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7389bafa-b6f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001652/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach projektów „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla w Kluczach.” oraz „Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegółoweinformacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania sięzwykonawcami określone zostały w SWZ https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings2. W celu skrócenia czasu udzieleniaodpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tymwszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@gmina-klucze.pl3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Wykonawca powinien sprawdzaćkomunikaty i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłane przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczącespecyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Szczegółowe informacje w tymzakresie określono w SWZ .

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwadanych osobowych jest Wójt Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze,2) z inspektoremochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Klucze można się kontaktować na adres: e-mail:iod@gmina-klucze.pl,3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcamiPaństwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjaniniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,5) Państwa dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenianiniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywaniaobejmie cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowychbezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy,związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu doPaństwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,8) posiadająPaństwo:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkowaćzmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołunapodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo tonie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ześrodków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowaniaprawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, żeprzetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługujePaństwu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowychprawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPaństwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramachprojektów „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla w Kluczach” oraz„Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku wKluczach”. W ramach projektu „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla wKluczach” zamówienie obejmuje m.in.:Roboty rozbiórkowe, demontażowe wraz z wywozem iutylizacją odpadów,Utwardzenie terenu płytami kamiennymi na podbudowie i podsypce.Utwardzenie z płyt granitowych w kolorze jasno szarym. Granit płomieniowany o grubości 8 cm zwykonaniem wstawek z ciemnego granitu zgodnie z projektem technicznym wraz z impregnacjąpłyt granitowych,Budowa fontanny na placu wraz z instalacjami, zgodnie z projektemtechnicznym,Budowa muru z kamienienia naturalnego porfir na granicy parku od strony płd. zwraz z wiatą przystankową zgodnie z projektem technicznym,Wykonanie bramy stalowej orazfurtki stalowej z profili kwadratowych w kolorze antracyt,Wykonanie wiaty przystankowej zkonstrukcji stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo, kolor antracyt. Zadaszenie ze szkłabezpiecznego, ściany ze szkła hartowanego z ławką z desek modrzewiowych.W ramach projektu „Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacjąparku w Kluczach” zamówienie obejmuje m.in.:Roboty rozbiórkowe, demontażowe wraz zwywozem i utylizacją odpadów,Utwardzenie terenu płytami kamiennymi na podbudowie i podsypce. Utwardzenie z płyt granitowych w kolorze jasno szarym. Granit płomieniowany ogrubości 8 cm z wykonaniem wstawek z ciemnego granitu - zgodnie z projektem technicznymwraz z impregnacją płyt granitowych,Wykonanie odwodnienia liniowego,Montaż ławekparkowych i koszy na śmieci,Wykonanie przyłącza elektrycznego, oświetlenia zewnętrznegowraz z robotami towarzyszącymi. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem małopolskiego konserwatora zabytków w Krakowie na wykonywanie robót budowlanych wotoczeniu zabytku wpisanego do rejestru oraz prowadzenie robót ziemnych pod nadzoremarcheologicznym oraz zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Wykonawcazapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisamiw zakresie zapobiegania COVID 19.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest wZałączniku A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu – napodstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej – w następujący sposób:• według kryterium „cenaoferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem: PC = (Cm/C)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) w okresie ostatnich pięciu latprzed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (tj. zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej dwie roboty budowlane, z których każdaobejmowała: zagospodarowania terenu polegającego na budowie lub przebudowie lubmodernizacji lub odtworzeniu lub utwardzeniu terenu na powierzchni co najmniej jednego zciągów: jezdnego, pieszo jezdnego, pieszego, placu, parku, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.2) dysponuje osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotamibudowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane (narówni z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowychobywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. osamorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz.1117)) do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:konstrukcyjnobudowlanej, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanychprowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37c ustawy zdnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 282, zpóźn. zm.),instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych,instalacyjnej wzakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izbysamorządu zawodowego,3) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 108 ust. 1 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -wykazu robót budowlanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik4), o których mowa w części V pkt 1 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich rodzaju, miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne odpowiednie dokumenty;-wykazu osób (zgodnie ze wzorem stanowiącymZałącznik 5), o których mowa w części V pkt 2 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 3) Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie(Załącznik 2a), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie zawierainformację, z której powinno wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni Wykonawcy (Załącznik 2c).2. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części V pkt 1 - 2 SWZ, polega nazdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenie (Załącznik2b) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakimWykonawca powołuje się na jego zasoby, oraz dołącza do oferty zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żeWykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Kosztorys ofertowy Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wykonawca powinienwnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SWZ, w pieniądzu,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wybór formywniesienia wadium należy do Wykonawcy.2. Wadium Wykonawca utrzymuje nieprzerwanie dodnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunekZamawiającego w Banku Pekao SA, nr rachunku: 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084. Wadiumwniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jegowniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotęwadium.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa wust. 1, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postacielektronicznej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami lub wystąpi do gwarantalub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6ustawy.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający. UWAGA. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lubgwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub abyz jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (konsorcjum)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 1 ustawy. Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowoprzewidziany w załączniku nr 6 do SWZ ( wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Klucze

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI