Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Klucze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 0326428508
1.5.8.) Numer faksu: 0326428052
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7389bafa-b6f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001652/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramach projektów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach projektów „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla w Kluczach.” oraz „Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegółoweinformacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania sięzwykonawcami określone zostały w SWZ https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings2. W celu skrócenia czasu udzieleniaodpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tymwszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@gmina-klucze.pl3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Wykonawca powinien sprawdzaćkomunikaty i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłane przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczącespecyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Szczegółowe informacje w tymzakresie określono w SWZ .
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwadanych osobowych jest Wójt Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze,2) z inspektoremochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Klucze można się kontaktować na adres: e-mail:iod@gmina-klucze.pl,3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcamiPaństwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjaniniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,5) Państwa dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenianiniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywaniaobejmie cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowychbezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy,związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu doPaństwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,8) posiadająPaństwo:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkowaćzmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołunapodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo tonie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ześrodków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowaniaprawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, żeprzetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługujePaństwu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowychprawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPaństwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu, drogi, mała architektura w ramachprojektów „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla w Kluczach” oraz„Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku wKluczach”. W ramach projektu „Zagospodarowanie otoczenia i parku przy pałacu Dietla wKluczach” zamówienie obejmuje m.in.:Roboty rozbiórkowe, demontażowe wraz z wywozem iutylizacją odpadów,Utwardzenie terenu płytami kamiennymi na podbudowie i podsypce.Utwardzenie z płyt granitowych w kolorze jasno szarym. Granit płomieniowany o grubości 8 cm zwykonaniem wstawek z ciemnego granitu zgodnie z projektem technicznym wraz z impregnacjąpłyt granitowych,Budowa fontanny na placu wraz z instalacjami, zgodnie z projektemtechnicznym,Budowa muru z kamienienia naturalnego porfir na granicy parku od strony płd. zwraz z wiatą przystankową zgodnie z projektem technicznym,Wykonanie bramy stalowej orazfurtki stalowej z profili kwadratowych w kolorze antracyt,Wykonanie wiaty przystankowej zkonstrukcji stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo, kolor antracyt. Zadaszenie ze szkłabezpiecznego, ściany ze szkła hartowanego z ławką z desek modrzewiowych.W ramach projektu „Dostosowanie budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacjąparku w Kluczach” zamówienie obejmuje m.in.:Roboty rozbiórkowe, demontażowe wraz zwywozem i utylizacją odpadów,Utwardzenie terenu płytami kamiennymi na podbudowie i podsypce. Utwardzenie z płyt granitowych w kolorze jasno szarym. Granit płomieniowany ogrubości 8 cm z wykonaniem wstawek z ciemnego granitu - zgodnie z projektem technicznymwraz z impregnacją płyt granitowych,Wykonanie odwodnienia liniowego,Montaż ławekparkowych i koszy na śmieci,Wykonanie przyłącza elektrycznego, oświetlenia zewnętrznegowraz z robotami towarzyszącymi. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem małopolskiego konserwatora zabytków w Krakowie na wykonywanie robót budowlanych wotoczeniu zabytku wpisanego do rejestru oraz prowadzenie robót ziemnych pod nadzoremarcheologicznym oraz zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Wykonawcazapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisamiw zakresie zapobiegania COVID 19.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest wZałączniku A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne