„Zagospodarowanie terenów zielonych na skwerze pomiędzy ulicami Bema, Jasińskiego,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zagospodarowanie terenów zielonych na skwerze pomiędzy ulicami Bema, Jasińskiego, Sowińskiego” - część II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenów zielonych na skwerze pomiędzy ulicami Bema, Jasińskiego, Sowińskiego” - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenów zielonych na skwerze pomiędzy ulicami Bema, Jasińskiego, Sowińskiego” - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0b6a21-1b70-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000244/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zagospodarowanie terenów zielonych na skwerze pomiędzy ulicami Bema, Jasińskiego, Sowińskiego - część II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/510849

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i § 13 SWZ.
Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/510849

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie określają § 9 i § 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zielonych na skwerze pomiędzy ulicami Bema, Jasińskiego, Sowińskiego w Radomiu -część II, w zakresie wykonania ciągów pieszych i pieszo jezdnych jako dojazdy i drogi p.poż. dla pojazdów uprzywilejowanych pomiędzy blokami wielorodzinnymi przy ul. Sowińskiego 3, 5 i 7.
2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni z kostki betonowej, płyt chodnikowych, betonu oraz mieszanek mineralno-bitumicznych, wraz z podbudowami i obrzeżami.
2) Budowę ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie o następujących warstwach konstrukcyjnych:
- warstwa odcinająca z piasku zagęszczona – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
- kruszywo kamienne łamane – zaklinowane i zagęszczone (frakcji 4 – 31,5 mm) – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – grubość warstwy 3 cm,
Nawierzchnia ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej o wymiarach ok. 13,9x19,2 cm i ok. 13,9x15,7 cm, gr. 6 cm, o fakturze płukanej, w kolorze szarym, bezfazowej, wypełnienie spoiną mineralno-żywiczną.
Ograniczenie obustronne nawierzchni ciągów pieszych poprzez obrzeża betonowe 8x30x100 cm, oparte na ławie betonowej z oporem. Obrzeża należy wykonać jako wtopione w celu umożliwienia rozprowadzenia wód opadowych powierzchniowo na tereny zielone.
3) Budowę ciągów pieszo jezdnych (drogi manewrowe wraz z łopatkami, tj. miejscami do nawracania) o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie o następujących warstwach konstrukcyjnych:
- warstwa odcinająca z piasku, zagęszczona – grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
- kruszywo kamienne – zaklinowane i zagęszczone (frakcji 4 – 31,5 mm) – grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – grubość warstwy 3 cm,
Nawierzchnia ciągów pieszo jezdnych z kostki brukowej betonowej ok. 13,9x19,9 cm i ok. 13,9x15,7 cm, gr. 8 cm, w kolorze grafitowym o fakturze płukanej, bezfazowej, wypełnienie spoiną mineralno-żywiczną.
Ograniczenie obustronne nawierzchni ciągów pieszo jezdnych (drogi manewrowe wraz z łopatkami, tj. miejscami do nawracania) poprzez krawężniki betonowe 15x30x100 cm, oparte na ławie betonowej z oporem. Krawężniki należy wykonać jako wtopione w celu umożliwienia rozprowadzenia wód opadowych powierzchniowo na tereny zielone.
4) W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca wykonana dodatkowe utwardzenia z kostki betonowej gr. 6 cm (ujęte w przedmiarach) w postaci opasek szerokości 50 cm dookoła dwóch bloków nr 3 i 5 przy ul. Sowińskiego. Łączna długość opasek – ok. 190 mb. Konstrukcja i nawierzchnia opasek analogiczna jak ciągów pieszych. Opaski ograniczone poprzez obrzeża betonowe 8x30x100 cm, oparte na ławie betonowej z oporem. Obrzeża należy wykonać jako wtopione w celu umożliwienia rozprowadzenia wód opadowych powierzchniowo na tereny zielone.
5) Dostawa i montaż przy dwóch wjazdach na drogę pożarową i dwóch zjazdach z tej drogi, oznakowania pionowego w postaci 4 znaków drogowych montowanych na słupach stalowych:
- 2 sztuki - znak D-40 (strefa zamieszkania)
- 2 sztuki - znak D-41 (koniec strefy zamieszkania)
- 4 sztuki - słupek do oznakowania drogowego, stalowy, ocynkowany ogniowo dł. min. 4,0 m, średnica rury min. 70 mm, grubość ścianki min. 2,5 mm (z kotwą do zabetonowania w gruncie oraz daszkiem przeciwdeszczowym).
W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt stałej organizacji ruchu uwzględniający w/w oznakowanie pionowe na dwóch wjazdach na drogę pożarową i dwóch zjazdach z tej drogi oraz uzyska pozytywną opinię z MZDiK w Radomiu w zakresie tego projektu.
6) Dostawę i montaż słupków U-12c (biało-czerwone) - 18 sztuk - słupek do oznakowania drogowego w miejscach połączenia drogi pożarowej z ciągami pieszymi. Słupki stalowe ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo dł. min. 1,5 m (wbetonowane na głębokość 0,7 m), średnica rury min. 100 mm, grubość ścianki min. 2,5 mm, górny dekiel spawany.
UWAGA:
1. W ramach niniejszego zamówienia nie będą realizowane dojścia i dojazdy do wiat śmietnikowych przy blokach nr 11 i 15 oraz trzy krótkie chodniki łączące układ komunikacyjny pomiędzy blokami nr 7 i 9 przy ul. Sowińskiego – zgodnie z rysunkiem p.n. „Zakres prac drogowych nie objęty przedmiotem zamówienia” stanowiącym element dokumentacji projektowej. Przedmiotowy zakres prac we własnym zakresie realizują wspólnoty mieszkaniowe (zakres ten nie jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia).
2. W ramach niniejszego zamówienia nie będzie realizowana dostawa i montaż w przestrzeni międzyblokowej urządzeń komunalnych, tj. ławek parkowych, stołów i koszy na śmieci (zakres ten nie jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia).
7) Wykonanie oświetlenia parkowego terenu – słupy stalowe ocynkowane ogniowo 6 m z oprawami oświetlenia parkowego LED, sztuk 29.
8) Wykonanie przyłącza wodociągowego na potrzeby dostawy wody do punktu czerpalnego oraz wykonanie punktu czerpalnego wody (hydrant ogrodowy – sztuk 1).
9) Roboty w zakresie gospodarki zielenią polegające m.in. na wycince części drzew i krzewów wraz z karczowaniem, wykonaniu nowych nasadzeń drzew, krzewów i bylin, wykonaniu trawników oraz pielęgnacji istniejącego adoptowanego drzewostanu i zieleni (zamawiający posiada decyzję na wycinkę drzew). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wycinki kolidujących drzew w terminie nie później niż do końca lutego 2022 r. Drewno z wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i uwzględni w cenie ofertowej.
2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
UWAGA: Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
a) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (4 egz.),
b) zabezpieczenie drzew i ich systemu korzeniowego na okres robót ziemnych i budowlanych,
c) wykonanie osiatkowania zabezpieczającego nowych nasadzeń drzew (sztuk 83) na wysokości 1,0 m od terenu,
d) dokonanie odbiorów technicznych infrastruktury podziemnej z udziałem przedstawicieli gestorów sieci,
e) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji,
f) badania zagęszczenia podbudowy pod nawierzchniami,
g) organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
h) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:
- związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji;
- projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego w czasie wykonywania robót uzgodnionym z MZDiK w Radomiu,
- projektem stałej organizacji ruchu uwzględniającym oznakowanie pionowe na wjazdach na drogi pożarowe, pozytywnie zaopiniowanym przez MZDiK w Radomiu.
- innych – niezbędnych przy realizacji zadania.
i) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego,
j) likwidacja placu budowy
k) Wykonawca ma obowiązek wykonania odpowiedniego zabezpieczenia dokonanych nasadzeń na okres zimowy. W okresie wiosennym 2023r. Zamawiający dokona przeglądów gwarancyjnych dokonanych nasadzeń drzew, krzewów i innych roślin. W przypadku nasadzeń, które się nie przyjęły, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany i wykonania -bez dodatkowego wynagrodzenia, w ramach skalkulowanej przez siebie ceny ofertowej- powtórnych nasadzeń w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentami zamówienia, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 150.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 150.000,00 złotych.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane o łącznej wartości minimum 3.000.000,00 zł, polegające na wykonywaniu utwardzonych nawierzchni dróg, chodników itp., z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna z w/w robót miała wartość min. 1.500.000,00 zł.
Przy wartości w/w robót uwzględniana będzie również wartość ewentualnej infrastruktury towarzyszącej w zakresie dotyczącym oświetlenia ulicznego i zieleni.
b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- osoba posiadająca średnie bądź wyższe wykształcenie w zakresie dot. zieleni (ukończona szkoła rolnicza, ogrodnicza, leśna lub szkoła wyższa w kierunku np. rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu itp.) lub ukończony kurs specjalistyczny w tym kierunku, która to osoba posiada min. 12-miesięczną praktykę zawodową przy pracach dot. nasadzeń i/lub pielęgnacji zieleni,
z zastrzeżeniem, że Zamawiający uzna Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże mniejszą ilość osób niż wymagana, ale osoby te spełniają wszystkie w/w wymagane uprawnienia.
UWAGA I: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
UWAGA II: oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ;
2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania – składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy) złotych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymogi w przedmiocie zawiera § 8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Uregulowanie w przedmiocie zawiera § 12 Projektu Umowy (zał. do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/510849

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI