Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyzdroje
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Międzyzdroje
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-02
  • Numer ogłoszenia604925-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604925-N-2019 z dnia 2019-10-02 r.

Gmina Międzyzdroje: Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej II – Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, Typ projektu 2.5.2 Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych w ramach konkursu nr POIS.2.5/2/2016
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Książąt Pomorskich  5 , 72-500  Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyzdroje.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.miedzyzdroje.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.miedzyzdroje.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Gmina Międzyzdroje Książąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach
Numer referencyjny: RI.ZP.271.9.2019.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach "Park Popołudniowy", w wycenie należy uwzględnić zieleń i etap I robót budowlanych. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach- Park Popołudniowy (działka nr 60/6- fragment działki o powierzchni 0,2538ha, w zakresie przyłączy: 60/7 obręb 0020)". Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i usunięcie gatunków inwazyjnych), niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 2 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach "Park Aktywności", w wycenie należy uwzględnić zieleń i etap I robót budowlanych. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach- Park Aktywności (działka nr 73- fragment działki o powierzchni 0,7451ha, w zakresie przyłączy: 60/7 obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, boisk z nawierzchnią trawiastą do gry w badmintona i siatkówkę, terenów zieleni (nowe nasadzenia i usunięcie gatunków inwazyjnych), niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 3 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Alei Gwiazd w Międzyzdrojach "Plac Gwiazd", w wycenie należy uwzględnić zieleń oraz etap I i etap II robót budowlanych. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Bohaterów Warszawy/ Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach- Plac Gwiazd (działka nr 256- fragment działki o powierzchni 1,0428 ha, w zakresie przyłączy: 60/8 obręb 0020)". Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i wycinki), niwelacji terenu, wykonaniu murków oporowych, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni), placu zabaw wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 4 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego w Międzyzdrojach "Park Zdrojowy", w wycenie należy uwzględnić projekt w całości zieleń roboty budowlane. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Międzyzdrojach " (działka nr 264 o powierzchni 0,9486 ha, obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i konieczne wycinki), niwelacji terenu wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 5 Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach "Nasadzenia drzew przyulicznych", w wycenie należy uwzględnić projekt w całości zieleń roboty budowlane. Celem robót inwestycyjnych jest wykonanie nasadzeń drzew dla zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach - nasadzenia drzew przyulicznych". Tereny opracowania znajduje się w Międzyzdrojach przy ulicach: Promenada Gwiazd, Bohaterów Warszawy, 100-lecia PP, Gryfa Pomorskiego, Marii Dąbrowskiej i Kolejowej. Zadanie nr 6 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Niepodległości w Międzyzdrojach "Zielona Brama", w wycenie należy uwzględnić projekt w całości zieleń i roboty budowlane. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Niepodległości w Międzyzdrojach" (działka nr 286, 285 o powierzchni 0,2079 ha, obręb 0021). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, remont muru oporowego, terenów zieleni (nowe nasadzenia i wycinki), niwelacji terenu wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 7 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Niepodległości i Kolejowej w Międzyzdrojach "Plac przyrodniczy", w wycenie należy uwzględnić projekt w całości zieleń i roboty budowlane. Przedmiotem robot inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Niepodległości/ Kolejowa w Międzyzdrojach- Plac Przyrodniczy" (działka nr 258 o powierzchni 0,12 ha, obręb 0021). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i wycinki), niwelacji terenu) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 8 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Krasickiego i Zwycięstwa w Międzyzdrojach "Park Rzeźb", w wycenie należy uwzględnić zieleń i etap I robót budowlanych. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Zwycięstwa/ Krasickiego w Międzyzdrojach" (działka nr 251 o powierzchni 0,1801ha, obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, murków oporowych, terenów zieleni (nowe nasadzenia i usunięcie gatunków inwazyjnych), niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu. Zadanie nr 9 Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bukowej, Przy Wodociągach, Leśnej w Międzyzdrojach "Park Leśny" w wycenie należy uwzględnić zieleń oraz etap I i etap II robót budowlanych. Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt "Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Bukowej/ Leśnej/ Przy Wodociągach w Międzyzdrojach" (działka nr 173/2 obręb 0021). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: ścieżek, elementów małej architektury, terenów zieleni, niwelacji terenu, wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu, wycinka drzew gatunków inwazyjnych, ustawienie punktów dydaktycznych. PIELĘGNACJA GWARANCYJNA ZIELENI OBEJMUJE OKRES 12 MIESIĘCY OD KOŃCOWEGO ODBIORU CAŁOŚCI ROBÓT I POLEGA NA: 1. PIELĘGNACJI ISTNIEJĄCYCH DRZEW, w tym: Cięcie drzew i krzewów, które powinno uwzględniać cechy poszczególnych gatunków roślin. W zależności od określonego celu: - cięcia odmładzające krzewów, których gałęzie wykazują małą żywotność, powodują niepożądane zagęszczenie, zbyt duże rozmiary krzewu. Zabieg odmładzania można przeprowadzać na krzewach rosnących w warunkach normalnego oświetlenia, z odpowiednim nawożeniem i podlewaniem; - cięcia sanitarne, zapobiegające rozprzestrzenianiu czynnika chorobotwórczego, poprzez usuwanie gałęzi porażonych przez chorobę lub martwych. 2. PIELĘGNACJI NASADZEŃ, w tym: " podlewanie, " odchwaszczanie, " nawożenie, " usuwanie odrostów korzeniowych, " poprawianie misek, " okopczykowanie krzewów jesienią, " rozgarnięcie kopczyków wiosną i uformowaniu misek, " wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, " przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące), " wymianie roślin nieprzyjętych, uschniętych i uszkodzonych. 3. PIELĘGNACJI TRAWNIKÓW, wtym: " koszenie, " nawożenie, " podlewanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, regulacji istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów i ciągów pieszych przyległych do planowanej inwestycji, odbiorów, atestów, prób, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zamiennej. Dodatkowo należy uwzględnić w wycenie: 1. Wymianę studni wodomierzowej - 4 szt. Studnie wodomierzowa mrozoodporne, bez dna, o przekroju prostokątnym z zestawem/ami konsoli umożliwiającymi montaż wodomierzy DN15/20/25 (zawór odcinający, zawór zwrotny antyskażeniowy z zaworem spustowym) zamontowanym/i na rozsuwanej listwie ze stali nierdzewnej, dostępnym/i z poziomu gruntu. Studnia wyposażona w zwieńczenie teleskopowe zapewniające regulację wysokości do 200 mm i nachylenie pod kątem do 10 st. oraz prostokątną pokrywę z ramą z żeliwa sferoidalnego klasy B125 zamykaną na zamek. Korek izolacyjny powinien być wykonany ze spienionego polietylenu, a izolacja boczna studni z polistyrenu ( w przypadku średnicy wodomierzy powyżej DN25 należy stosować szczelne studnie polimerobetonowe). 2.Tablice informacyjno-pamiątkową o wymiarach 80x120 cm. - szt. 9. Konstrukcja tablicy z kształtownika stalowego 40x40 mm i grubości ścianek 2 mm. Całość pomalowana zostanie farbą podkładową warstwa oraz farbą nawierzchniową epoksydową warstwy, kolor do wyboru (proponowany biały). Grafika wykonana będzie z foli na blasze ocynkowanej i malowanej fabrycznie (proszkowo) o grubości 0,5 mm, całość zabezpieczona będzie folią ochronną wytrzymującą przy średnim nasłonecznieniu do 5 lat. Z treścią uzgodnioną z inwestorem. . Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia!!!! W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu w zakresie: zmiany zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych terenów zieleni, utwardzeń, montażu elementów małej architektury, niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni), kanalizacji deszczowej o łącznej wartości 2.000.000,00 zł netto oraz jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy dróg o wartości 1 000 000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy roboty zostały wykonane należycie. oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy lit. a, z pozostałymi stanowiskami lit. b-d. b) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych. c) kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, d) kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych urządzeń cieplnych, e) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy: a) po uprzednim aneksowaniu terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie innej niż pieniądz, zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których będzie zagrożone dotrzymania terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami i innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, długotrwałe i obfite opady deszczu i śniegu), - gdy wystąpią warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy, - wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne) - z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, - gdy wystąpi opóźnienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeśli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy - jeśli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) w zakresie obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku jeżeli zakres przedmiotu umowy okaże się mniejszy niż przewiduje to dokumentacja techniczna. Ewentualna zmiana umowy, z zastrzeżeniem ust. 1 wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI