III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zadanie nr 1 - „Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach „Park Popołudniowy” – etap I - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 200.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy lit. a, z pozostałymi stanowiskami lit. b-d. b) kierownik robót elektrycznych – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych. c) kierownik robót drogowych – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, d) kierownik robót sanitarnych – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych urządzeń cieplnych, e) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach „Park Aktywności” – etap I - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 400.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy lit. a, z pozostałymi stanowiskami lit. b-d. b) kierownik robót elektrycznych – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych. c) kierownik robót drogowych – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, d) kierownik robót sanitarnych – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych urządzeń cieplnych, e) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 3 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Alei Gwiazd w Międzyzdrojach „Plac Gwiazd” – etap I - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 700.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy lit. a, z pozostałymi stanowiskami lit. b-d. b) kierownik robót elektrycznych – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych. c) kierownik robót drogowych – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, d) kierownik robót sanitarnych – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych urządzeń cieplnych, e) kierownik robót budowlanych – uprawnienia budowlane, f) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego w Międzyzdrojach „Park Zdrojowy” - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 300.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji kierownika budowy lit. a, z pozostałymi stanowiskami lit. b-c. b) kierownik robót drogowych – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) kierownik robót budowlanych – uprawnienia budowlane, d) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 5 - Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach „Nasadzenia drzew przyulicznych”-etap I - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 40.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności kierowania robotami budowlanymi, b) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 6 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Niepodległości w Międzyzdrojach „Zielona Brama” - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 200.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności kierowania robotami budowlanymi, b) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 7 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Niepodległości i Kolejowej w Międzyzdrojach „Plac przyrodniczy” - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 50.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, b) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 8 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Krasickiego i Zwycięstwa w Międzyzdrojach „Park Rzeźb” – etap I - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 100.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności kierowania robotami budowlanymi, b) kierownik robót drogowych – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 9 - Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bukowej, Przy Wodociągach, Leśnej w Międzyzdrojach „Park Leśny” etap I - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę inwestycyjną, która polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni oraz montażu małej architektury o wartości 150.000,00 zł netto i załączą dowody określające, czy robota została wykonana należycie oraz 2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności kierowania robotami budowlanymi, b) kierownik robót drogowych – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) jedną osobę proponowaną do pełnienia funkcji ds. zieleni, małej architektury i zagospodarowania terenu posiadającym wykształcenie wyższe lub średnie techniczne typu ogrodniczego lub leśniczego lub rolniczego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Kosztorys ofertowy
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy: a) po uprzednim aneksowaniu terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie innej niż pieniądz, zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których będzie zagrożone dotrzymania terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami i innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, długotrwałe i obfite opady deszczu i śniegu), - gdy wystąpią warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy, - wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne) - z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, - gdy wystąpi opóźnienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeśli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy - jeśli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) w zakresie obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku jeżeli zakres przedmiotu umowy okaże się mniejszy niż przewiduje to dokumentacja techniczna. Ewentualna zmiana umowy, z zastrzeżeniem ust. 1 wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-04-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach „Park Popołudniowy” – etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach- Park Popołudniowy (działka nr 60/6- fragment działki o powierzchni 0,2538ha, w zakresie przyłączy: 60/7 obręb 0020)”. Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i usunięcie gatunków inwazyjnych), niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 77310000-6, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-01
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach „Park Aktywności” – etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach- Park Aktywności (działka nr 73- fragment działki o powierzchni 0,7451ha, w zakresie przyłączy: 60/7 obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, boisk z nawierzchnią trawiastą do gry w badmintona i siatkówkę, terenów zieleni (nowe nasadzenia i usunięcie gatunków inwazyjnych), niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 77310000-6, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Alei Gwiazd w Międzyzdrojach „Plac Gwiazd” – etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Bohaterów Warszawy/ Promenada Gwiazd w Międzyzdrojach- Plac Gwiazd (działka nr 256- fragment działki o powierzchni 1,0428 ha, w zakresie przyłączy: 60/8 obręb 0020)”. Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i wycinki), niwelacji terenu, wykonaniu murków oporowych, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu), instalacji wody (na potrzeby podlewania zieleni), placu zabaw wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 77310000-6, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy 1000-lecia Państwa Polskiego w Międzyzdrojach „Park Zdrojowy” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.1000-lecia Państwa Polskiego w Międzyzdrojach ” (działka nr 264 o powierzchni 0,9486 ha, obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i konieczne wycinki), niwelacji terenu wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 77310000-6, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach „Nasadzenia drzew przyulicznych” – etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem robót inwestycyjnych jest wykonanie nasadzeń drzew dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów zieleni w Międzyzdrojach – nasadzenia drzew przyulicznych”. Tereny opracowania znajduje się w Międzyzdrojach przy ulicach: Promenada Gwiazd, Bohaterów Warszawy, 100-lecia PP, Gryfa Pomorskiego, Marii Dąbrowskiej i Kolejowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45112710-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Niepodległości w Międzyzdrojach „Zielona Brama” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.Niepodległości w Międzyzdrojach” (działka nr 286, 285 o powierzchni 0,2079 ha, obręb 0021). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, remont muru oporowego, terenów zieleni (nowe nasadzenia i wycinki), niwelacji terenu wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 77211400-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Niepodległości i Kolejowej w Międzyzdrojach „Plac przyrodniczy” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robot inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.Niepodległości/ Kolejowa w Międzyzdrojach- Plac Przyrodniczy” (działka nr 258 o powierzchni 0,12 ha, obręb 0021). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, terenów zieleni (nowe nasadzenia i wycinki), niwelacji terenu) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 77211400-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Krasickiego i Zwycięstwa w Międzyzdrojach „Park Rzeźb” – etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.Zwycięstwa/ Krasickiego w Międzyzdrojach” (działka nr 251 o powierzchni 0,1801ha, obręb 0020). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: nowych utwardzeń, elementów małej architektury, murków oporowych, terenów zieleni (nowe nasadzenia i usunięcie gatunków inwazyjnych), niwelacji terenu, budowie instalacji elektrycznej (oświetlenie terenu) wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112710-5, 45111200-0, 77211400-6, 77310000-6, 77313000-7, 77312100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-01
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ulicy Bukowej, Przy Wodociągach, Leśnej w Międzyzdrojach „Park Leśny” – etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem robót inwestycyjnych jest projekt „Zagospodarowania terenów zieleni przy ul.Bukowej/ Leśnej/ Przy Wodociągach w Międzyzdrojach” (działka nr 173/2 obręb 0021). Planowana inwestycja polega na m.in.: zmianie zagospodarowania terenu obejmującej wykonanie: ścieżek, elementów małej architektury, terenów zieleni, niwelacji terenu, wraz z innymi koniecznymi pracami wynikającymi z przyjętego zagospodarowania terenu, wycinka drzew gatunków inwazyjnych, ustawienie punktów dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233161-5, 45233253-7, 45111200-0, 77211400-6, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-04-01
data zakończenia: 2019-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: