IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 13 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-08-13, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
modernizacja placu zabaw na os. Derdowskiego w Kartuzach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Część 1 - os. Derdowskiego, dz. nr 197/10 obr. 8 Kartuzy Przedmiotem inwestycji jest modernizacja placu zabaw poprzez montaż dodatkowego urządzenia zabawowego o charakterze sprawnościowym wraz z tablicą z regulaminem na projektowanej nawierzchni piaszczystej. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla modernizacji placu zabaw. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektów, - roboty ziemne – wykorytowanie terenu pod warstwy projektowanej nawierzchni, wykonanie wykopu pod fundament montowanego urządzenia i tablicy oraz obrzeży, - wykonanie obrzeży i nawierzchni z piasku na podkładzie z geowłókniny, - wykonanie fundamentów do zamocowania urządzenia zabawowego i tablicy, - montaż urządzenia zabawowego i tablicy, - uporządkowanie terenu wokół wraz z obsianiem trawą, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112723-9, 37410000-5, 45112710-5, 37535200-9, 45342000-6, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
modernizacja placu zabaw na os. Wybickiego w Kartuzach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2 Część 2 - os. Wybickiego, dz. nr 86/84 obr. 7 Kartuzy Przedmiotem inwestycji jest modernizacja placu zabaw poprzez montaż dodatkowego urządzenia zabawowego o charakterze sprawnościowym wraz z tablicą z regulaminem na projektowanej nawierzchni piaszczystej. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla modernizacji placu zabaw. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektów, - roboty ziemne – wykorytowanie terenu pod warstwy projektowanej nawierzchni, wykonanie wykopu pod fundament montowanego urządzenia i tablicy oraz obrzeży, - wykonanie obrzeży i nawierzchni z piasku na podkładzie z geowłókniny, - wykonanie fundamentów do zamocowania urządzenia zabawowego i tablicy, - montaż urządzenia zabawowego i tablicy, - uporządkowanie terenu wokół wraz z obsianiem trawą, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112723-9, 37410000-5, 45112710-5, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
modernizacja placu zabaw na dz. nr 1/41 obr. 5 w Kartuzach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.3 Część 3 - Kartuzy dz. nr 1/41 obr.5 Przedmiotem inwestycji jest modernizacja placu zabaw polegająca na uzupełnieniu trzema urządzeniami zabawowymi na istniejącej nawierzchni trawiastej, ogrodzenie placu zabaw, montaż sześciu urządzeń siłowni zewnętrznej, tablicy z regulaminem na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla istniejącego placu zabaw, który zostanie zmodernizowany poprzez uzupełnienie urządzeń zabawowych oraz uzupełniony o w/w elementy. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektów, - roboty ziemne – wykonanie wykopu pod fundament montowanych urządzeń i elementów ogrodzenia, - wykonanie fundamentów do zamocowania urządzeń i elementów ogrodzenia, - montaż nowych urządzeń zabawowych, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, tablicy z regulaminem, - montaż ogrodzenia placu zabaw z siatki na słupkach, - uporządkowanie terenu wraz z obsianiem naruszonej nawierzchni trawą, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112723-9, 37410000-5, 45112710-5, 37535200-9, 45342000-6, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie placu w m. Mezowo dz. nr 184/12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.5 Część 5 - Mezowo dz. nr 184/12 Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie placu z kostki betonowej na podbudowie. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla w/w elementów. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - wyplantowanie terenu pod utwardzenie - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektu, - roboty ziemne – wykorytowanie i niwelacja - wyrównanie poziomu placu z uwzględnieniem przyjętych rzędnych ( najniższy punkt placu jest na rzędnej równej poziomowi wejścia na teren przedszkola), wykonanie wykopu pod betonowe obrzeże projektowanego placu, - ułożenie warstw podbudowy wraz z wykonaniem obrzeży wokół placu, - wykonanie obrzeży i przygotowanie podłoża pod nawierzchnię, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - formowanie skarpy i obsianie trawą, - uporządkowanie terenu, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112710-5, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie placu w m. Prokowo dz. nr 178 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.6 Część 6 - Prokowo dz. nr 179 Przedmiotem inwestycji jest rozbiórka budynku garażowego oraz montaż czterech urządzeń siłowni zewnętrznej na projektowanej nawierzchni trawiastej, montaż ogrodzenia panelowego na przedłużeniu ogrodzenia istniejącego placu zabaw. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla ww. elementów. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - rozbiórka garażu, - wyrównanie i wyplantowanie terenu pod montowane urządzenia, - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektów, - roboty ziemne – wykonanie wykopu pod fundament montowanych urządzeń, elementów ogrodzenia i obrzeży, - wykonanie obrzeży - wykonanie fundamentów do zamocowania urządzeń siłowni, elementów ogrodzenia, - obsypanie fundamentów, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, - montaż ogrodzenia panelowego, - wyrównanie, uporządkowanie terenu, - obsianie trawą w obrębie urządzeń siłowni, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112723-9, 37410000-5, 45112710-5, 37535200-9, 45342000-6, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie placu w m. Sianowo dz. nr 23 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.7 Część 7 - Sianowo dz. nr 23 Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie nawierzchni placu zabaw z nawierzchni bezpiecznej na podbudowie. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla w/w elementów. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - demontaż istniejących urządzeń zabawowych i ławek, - wyplantowanie terenu pod utwardzenie - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektu, - roboty ziemne – wykorytowanie i niwelacja - wyrównanie poziomu placu z uwzględnieniem przyjętych rzędnych, wykonanie wykopu pod betonowe obrzeże projektowanego placu, - ułożenie warstw podbudowy, - przygotowanie podłoża pod nawierzchnię, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z jednoczesnym wykonaniem obrzeży wokół, - montaż istniejących urządzeń zabawowych i ławek, - uporządkowanie terenu, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112723-9, 37410000-5, 45112710-5, 37535200-9, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie placu w m. Sianowska Huta dz. nr 143/11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.8 Część 8 - Sianowska Huta dz. nr 143/11 Przedmiotem inwestycji jest modernizacja placu zabaw poprzez montaż dodatkowego urządzenia zabawowego-huśtawki na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla modernizacji placu zabaw. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektu, - roboty ziemne – wykonanie wykopu pod fundament montowanego urządzenia, - wykonanie fundamentów do zamocowania urządzenia zabawowego, - montaż urządzenia zabawowego, - uporządkowanie terenu wokół wraz z obsianiem trawą, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45112723-9, 37535200-9, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie placu w m. Sitno dz. nr 48/20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.9 Sitno dz. nr 48/20 – Część 9: Przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw polegająca na montażu czterech urządzeń zabawowych z tablicą z regulaminem na nowej nawierzchni trawiastej wraz z ogrodzeniem. Zakres opracowania obejmuje projekt zagospodarowania terenu dla placu zabaw. Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów: - prace geodezyjne związane z wytyczeniem obiektów, - roboty ziemne – wyrównanie, korytowanie pod nową nawierzchnię trawiastą, wykonanie wykopu pod fundament montowanych urządzeń zabawowych, elementów ogrodzenia oraz obrzeży, - wykonanie obrzeży i warstw projektowanej nawierzchni trawiastej, - wykonanie fundamentów do zamocowania urządzeń zabawowych i elementów ogrodzenia, - montaż nowych urządzeń zabawowych i tablicy z regulaminem, - montaż ogrodzenia placu zabaw z siatki na słupkach, - wykonanie nawierzchni trawiastej, - uporządkowanie terenu, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233200-1, 45112723-9, 45112710-5, 37535200-9, 45342000-6, 45111000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: