Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-24
  • ZamawiającyPOWIAT SŁUPSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00403638
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁUPSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 14

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 84 18 510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74832361-5058-4772-9f1a-3654254a1346

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025969/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951557

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: . Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. W sytuacjach awaryjnych tj. np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii platformazakupowa.pl, komunikacja między zamawiającym a wykonawcą może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej przetargi@powiat.slupsk.pl – z zastrzeżeniem, że ofertę wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ (numer postępowania podany na wstępie SWZ).
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.6.2024.V

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 są roboty budowlane obejmujące placówki opiekuńczo-wychowawcze w miejscowościach Ustka oraz Przewłoka, realizowane w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych”.

Inwestycja będzie polegała na zagospodarowaniu terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych należących do Powiatu Słupskiego: „Dom przy Tetmajera”, „Dom przy Kościuszki” i „Dom przy Kochanowskiego”. W budynkach prowadzona jest instytucjonalna piecza zastępcza dla dzieci, która jest sprawowana w formie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego.

Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje w szczególności:
1) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Tetmajera” – Przewłoka ul. Tetmajera 4 - renowacja i wymiana ogrodzenia z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu oraz wykonanie nowej komunikacji z kostki pol-bruk, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, demontaż i montaż małej architektury, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych;
2) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Kochanowskiego”- Przewłoka ul. Kochanowskiego 10 - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika, wycinka drzew oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych;
3) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Kościuszki” – Ustka ul. Kościuszki 2a - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garaży, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 9 do nr 17 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert za każde kryterium. Łączna ocena oferty jest sumą punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekroczyć 100 punktów. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów, dokładność obliczeń rozszerzy się o kolejne miejsca po przecinku. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach określone zostały w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące placówki opiekuńczo-wychowawcze w Słupsku, realizowane w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych”.

Inwestycja będzie polegała na zagospodarowaniu terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych należących do Powiatu Słupskiego: „Dom przy Lotha” i „Dom przy Głogowej”. W budynkach prowadzona jest instytucjonalna piecza zastępcza dla dzieci, która jest sprawowana w formie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego.

Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje w szczególności:
1) Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Lotha” – Słupsk ul. Lotha 25A - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z furtką; wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, odtworzenie schodów zejściowych do garażu, wykonanie nasadzeń zielenią wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika, niwelacja terenu oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.
2) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Głogowej” – Słupsk ul. Głogowa 3 - wymiana ogrodzenia wraz z furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wyjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wymiana terakoty na tarasie, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, demontaż małej architektury, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, regeneracja trawnika, niwelacja terenu oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 18 do nr 23 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert za każde kryterium. Łączna ocena oferty jest sumą punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekroczyć 100 punktów. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. w przypadku ofert z taką samą liczbą punktów, dokładność obliczeń rozszerzy się o kolejne miejsca po przecinku. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach określone zostały w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 11 SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Część 1:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu o wartości minimum 150 000,00 zł każda (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto (roboty wykonane w ramach jednej umowy/kontraktu zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną) lub co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu o wartości minimum 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto (roboty wykonane w ramach jednej umowy/kontraktu zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną);
b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) i legitymującą się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
(Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
Część 2:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu o wartości minimum 45 000,00 zł każda (czterdzieści pięć tysięcy złotych) brutto (roboty wykonane w ramach jednej umowy/kontraktu zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną) lub co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu o wartości minimum 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto (roboty wykonane w ramach jednej umowy/kontraktu zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną);
b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) i legitymującą się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
(Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dotyczy części 1 i części 2:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia obejmują odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy części 1 i części 2:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu obejmują:
a) wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 10 ust. 2 pkt 4 lit. a, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdziale 10 ust. 2 pkt 4 lit a;
b) dowody określające, czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdziale 10 ust. 2 pkt 4 lit. a;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdziale 10 ust. 2 pkt 4 lit. b.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy wykaz oświadczeń i/lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego zawarty został w specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składane jest wraz z ofertą.
2. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale 12 ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają ci poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w formie aneksu, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 455 ust. 1 p.z.p.

Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 2 p.z.p. dopuszcza również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa 15%, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

Projektowane postanowienia umowy, w tym zakres i warunki wprowadzania zmian umowy, określone są w załączniku nr 5A do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/951557, do 24 lipca 2024 r., do godziny 9:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków,
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.
NAJNOWSZE ZLECENIE
GW zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, obróbki blacharskie. Inwestycja w Ustce. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Biskupiec
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Odbudowa pomostu widokowego nad jez. Gardno
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Słupsk: Dostawa materiałów stomatologicznych 2
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Słupsk: Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbudowa pomostu widokowego nad jez. Gardno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI