Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: „Fit...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: „Fit Park w Piątce łączy pokolenia”. Budowa siłowni zewnętrznej wyposażonej w urządzenia do ćwiczeń poszczególnych części ciała na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 5 z otwartym wejściem dla mieszkańców (Budżet Obywatelski – projekt nr 4). Część 2: „Strefa Zieleni i Rekreacji – miejsce wypoczynku dla rodzin i młodzieży” – etap I. Stworzenie miejsca zieleni i rekreacji zlokalizowanego przy Osiedlu przy Młynie (Budżet Obywatelski – projekt nr 16)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoReda
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Reda
  • Data publikacji ogłoszenia2017-09-28
  • Numer ogłoszenia594640-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594640-N-2017 z dnia 2017-09-28 r.

Gmina Miasto Reda: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: „Fit Park w Piątce łączy pokolenia”. Budowa siłowni zewnętrznej wyposażonej w urządzenia do ćwiczeń poszczególnych części ciała na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 5 z otwartym wejściem dla mieszkańców (Budżet Obywatelski – projekt nr 4). Część 2: „Strefa Zieleni i Rekreacji – miejsce wypoczynku dla rodzin i młodzieży” – etap I. Stworzenie miejsca zieleni i rekreacji zlokalizowanego przy Osiedlu przy Młynie (Budżet Obywatelski – projekt nr 16)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska  33 , 84240   Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, osobiście
Adres:
ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, sekretariat, pokój nr 104

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: „Fit Park w Piątce łączy pokolenia”. Budowa siłowni zewnętrznej wyposażonej w urządzenia do ćwiczeń poszczególnych części ciała na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 5 z otwartym wejściem dla mieszkańców (Budżet Obywatelski – projekt nr 4). Część 2: „Strefa Zieleni i Rekreacji – miejsce wypoczynku dla rodzin i młodzieży” – etap I. Stworzenie miejsca zieleni i rekreacji zlokalizowanego przy Osiedlu przy Młynie (Budżet Obywatelski – projekt nr 16)
Numer referencyjny: 25.ZF.PN.RB.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: „Fit Park w Piątce łączy pokolenia”. Budowa siłowni zewnętrznej wyposażonej w urządzenia do ćwiczeń poszczególnych części ciała na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 5 z otwartym wejściem dla mieszkańców (Budżet Obywatelski – projekt nr 4). Teren przeznaczony pod inwestycję siłowni zewnętrznej mieści się na działce nr 212/8, symbol 2.32MU, usytuowanej w Redzie przy ul. Rekowskiej, przy szkole podstawowej nr 5. Siłownię zewnętrzną projektuje się na nawierzchni gruntowej w północno-wschodniej części terenu objętego opracowaniem, wzdłuż istniejącego płotu z zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie każdego z urządzeń. Urządzenia treningowe modułowe o konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych rur o przekroju Ø90mm i grubości Ø3,6mm. Siedziska i pedały wykonane ze stalowej blachy grubości 2mm z otworami. Gumowe części amortyzujące (odbojniki) przekręcane za pomocą śruby z gwintem metrycznym do ramy urządzenia. Śruby metryczne ocynkowane. Wszystkie elementy zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi, wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, malowanej proszkowo z podkładem cynkowym. Urządzenia przytwierdzone będą do fundamentów betonowych zakotwionych minimum 30 cm pod powierzchnią gruntu. Bezpośrednio pod urządzeniami proponuje się panele stabilizujące nawierzchnię trawiastą. Wyposażenie siłowni zewnętrznej: - koła tai chi małe i wielkie, - wioślarz, - twister-wahadło, - wyciąg górny-wyciskanie siedząc, - motyl-prasa nożna, - orbitrek, - jeździec, - biegacz, - ławeczka z pedałami, - ławka z oparciem – 1 szt., - kosz na śmieci – 1szt. Na urządzeniach siłowni zewnętrznej zostaną umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące sposób korzystania z urządzeń gwarantujący bezpieczne korzystanie. Na terenie umieszczono również tablicę informacyjną, ławeczkę z oparciem i kosz na śmieci. Część 2: „Strefa Zieleni i Rekreacji – miejsce wypoczynku dla rodzin i młodzieży”. Stworzenie miejsca zieleni i rekreacji zlokalizowanego przy Osiedlu przy Młynie (Budżet Obywatelski – projekt nr 16) Planowana inwestycja mieści się w Redzie przy ul. Garncarskiej, działka nr 705/10 obr. 1. Projekt przewiduje wykonanie inwestycji polegającej na usytuowaniu altany, stołu do piłkarzyków i lampy solarnej wraz z utwardzeniem nawierzchni placu (etap I) oraz wykonanie ciągu pieszego wraz z zielenią urządzoną (etap II). Elementy zagospodarowania terenu – I etap - altana z drewna, śr. 3,4 m., - betonowy stół do gry w piłkarzyki 140x87x87 [cm], - lampa solarna jednoramienna, - ławki z oparciem - 2 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - stojak na rowery - 3 szt. Projektuje się utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej, płaskiej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej. Rozmieszczenie urządzeń wskazane jest na rysunku nr A-1 zaś utwardzenie nawierzchni na rys. nr A-2 w załączniku nr 2. Planowaną inwestycję wykonać wg projekty (etap I), zaś etap II zostanie zrealizowany w późniejszym terminie ogłoszony odrębnym postępowaniem przetargowym. Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej oznaczonej jako Załączniki nr 2. Rozmieszczenie urządzeń wskazane jest na rysunku nr A-1 w załączniku nr 1. Dodatkowo należy zamontować kamery monitoringu na budynku szkoły podstawowej nr 5, wykonać montaż oświetlenia - słup oświetleniowy wysokości 7 m wraz z wykonaniem linii kablowej – wg załącznika nr 1. Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej oznaczonej jako Załączniki nr 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37410000-5
37415000-0
37420000-8
37440000-4
35125300-2
45111200-0
44113100-6
39142000-9
37461220-5
31520000-7
39151100-6
03441000-3
09300000-2
31527200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla Części 1 i Części 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla Części 1 i Części 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Część 2: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował po 1 osobie, w każdej z n/w branż, które posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń i będą pełniły funkcje kierowników robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części 2: Wykazu osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń i będzie pełniła funkcję kierownika robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,60
gwarancja 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian do umowy: a) Przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn: • jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy; • gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, • gdy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, • wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, • gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, • jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, • przedłużenie się czynności odbiorowych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, • w przypadku okoliczności będących następstwem siły wyższej uznanych przez Zamawiającego, poprzez wpis do dziennika budowy. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron, uznanych przez Zamawiającego. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty, b) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: • konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, • wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy; • wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych przez Zamawiającego, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; • konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; • wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; c) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Stron, zmiany Przedstawicieli Stron itp.), d) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, e) Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, f) Zmiany podwykonawcy, w tym będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1: „Fit Park w Piątce łączy pokolenia”. Budowa siłowni zewnętrznej wyposażonej w urządzenia do ćwiczeń poszczególnych części ciała na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 5 z otwartym wejściem dla mieszkańców (Budżet Obywatelski – projekt nr 4).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: „Fit Park w Piątce łączy pokolenia”. Budowa siłowni zewnętrznej wyposażonej w urządzenia do ćwiczeń poszczególnych części ciała na terenie należącym do Szkoły Podstawowej nr 5 z otwartym wejściem dla mieszkańców (Budżet Obywatelski – projekt nr 4). Teren przeznaczony pod inwestycję siłowni zewnętrznej mieści się na działce nr 212/8, symbol 2.32MU, usytuowanej w Redzie przy ul. Rekowskiej, przy szkole podstawowej nr 5. Siłownię zewnętrzną projektuje się na nawierzchni gruntowej w północno-wschodniej części terenu objętego opracowaniem, wzdłuż istniejącego płotu z zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie każdego z urządzeń. Urządzenia treningowe modułowe o konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych rur o przekroju Ø90mm i grubości Ø3,6mm. Siedziska i pedały wykonane ze stalowej blachy grubości 2mm z otworami. Gumowe części amortyzujące (odbojniki) przekręcane za pomocą śruby z gwintem metrycznym do ramy urządzenia. Śruby metryczne ocynkowane. Wszystkie elementy zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi, wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, malowanej proszkowo z podkładem cynkowym. Urządzenia przytwierdzone będą do fundamentów betonowych zakotwionych minimum 30 cm pod powierzchnią gruntu. Bezpośrednio pod urządzeniami proponuje się panele stabilizujące nawierzchnię trawiastą. Wyposażenie siłowni zewnętrznej: - koła tai chi małe i wielkie, - wioślarz, - twister-wahadło, - wyciąg górny-wyciskanie siedząc, - motyl-prasa nożna, - orbitrek, - jeździec, - biegacz, - ławeczka z pedałami, - ławka z oparciem – 1 szt., - kosz na śmieci – 1szt. Na urządzeniach siłowni zewnętrznej zostaną umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące sposób korzystania z urządzeń gwarantujący bezpieczne korzystanie. Na terenie umieszczono również tablicę informacyjną, ławeczkę z oparciem i kosz na śmieci. Rozmieszczenie urządzeń wskazane jest na rysunku nr A-1 w załączniku nr 1. Dodatkowo należy zamontować kamery monitoringu na budynku szkoły podstawowej nr 5, wykonać montaż oświetlenia - słup oświetleniowy wysokości 7 m wraz z wykonaniem linii kablowej – wg załącznika nr 1. Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej oznaczonej jako Załączniki nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 37410000-5, 37415000-0, 37420000-8, 37440000-4, 35125300-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Strefa Zieleni i Rekreacji – miejsce wypoczynku dla rodzin i młodzieży”. Stworzenie miejsca zieleni i rekreacji zlokalizowanego przy Osiedlu przy Młynie (Budżet Obywatelski – projekt nr 16)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana inwestycja mieści się w Redzie przy ul. Garncarskiej, działka nr 705/10 obr. 1. Projekt przewiduje wykonanie inwestycji polegającej na usytuowaniu altany, stołu do piłkarzyków i lampy solarnej wraz z utwardzeniem nawierzchni placu (etap I) oraz wykonanie ciągu pieszego wraz z zielenią urządzoną (etap II). Elementy zagospodarowania terenu – I etap - altana z drewna, śr. 3,4 m., - betonowy stół do gry w piłkarzyki 140x87x87 [cm], - lampa solarna jednoramienna, - ławki z oparciem - 2 szt., - kosz na śmieci - 2 szt., - stojak na rowery - 3 szt. Projektuje się utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej, płaskiej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej. Rozmieszczenie urządzeń wskazane jest na rysunku nr A-1 zaś utwardzenie nawierzchni na rys. nr A-2 w załączniku nr 2. Planowaną inwestycję wykonać wg projekty (etap I), zaś etap II zostanie zrealizowany w późniejszym terminie ogłoszony odrębnym postępowaniem przetargowym. Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej oznaczonej jako Załączniki nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 44113100-6, 39142000-9, 37461220-5, 39151100-6, 31520000-7, 03441000-3, 09300000-2, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kotłowni wraz z wymianą kotłów - Bągart
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kotłowni wraz z wymianą kotłów w Szkole Podstawowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI