III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
posiadają zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie: a) doświadczenia tzn. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną rozumianą w myśl Prawa budowlanego jako budowa, przebudowa lub remont placu zabaw lub siłowni zewnętrznej lub boiska sportowego – o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto oraz wykażą, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; nie można sumować zadań o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 100 000,00 zł; w przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania; b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tzn. dysponują skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń; przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a Prawa budowlanego oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 2.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X (art.22a ustawy), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.1 pkt 1-2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w rozdziale IX ust.1 pkt 3, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X (art.22a ustawy), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertę składa się: 1) Wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty (wg Załącznika nr 13). 2. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa rozdziale XXI ust.4 (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia: 1) Część I – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Frydman w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych), 2) Część II – Poprawa stanu infrastruktury publicznej poprzez utworzenie miejsca turystyki i rekreacji w miejscowości Falsztyn w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych), 3) Część III – Strefa rekreacji, wypoczynku oraz aktywnego spędzania czasu dla mieszkańców i turystów w miejscowości Kacwin w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych), 4) Część IV – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Łapszach Niżnych w celu organizacji plenerowego miejsca spotkań i aktywności w wysokości 5 000zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych), 5) Część V – Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Trybsz w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 12 do siwz, będącym jej integralną częścią. 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-02, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Frydman |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Wiejskiego Ośrodka Kultury w miejscowości Frydman na działce ewid. nr 8077: g) wykonanie siłowni plenerowej składającej się z zestawu street workout, narciarza i roweru na pylonie, wyciągu górnego oraz krzesła do wyciskania na pylonie – dostawa i montaż tych urządzeń, h) budowa placu zabaw dla dzieci składającego się z zestawu integracyjnego, huśtawki wahadłowej podwójnej, piaskownicy, karuzeli, stożka, góry wspinaczkowej, trzech sztuk bujaków, stołu do gry w piłkarzyki i szachy – dostawa i montaż tych urządzeń. i) budowa strefy rekreacyjnej składającej się z altany rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej i powierzchni 23,38 m2, grilla, czterech sztuk ławek z oparciem, czterech sztuk ławek bez oparcia, dwóch sztuk kosza betonowego, stojaka na rowery, j) wykonanie nawierzchni utwardzonej ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej kolorowej gr 6,0cm na powierzchni 250 m2 ograniczonej obrzeżem betonowym 30x8cm na odcinku 260m, nawierzchnię bezpieczną poliuretanową w ramach stref bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw na powierzchni 242,68m2 oraz nawierzchnię żwirową w rejonie urządzeń siłowni plenerowej na powierzchni 112,32m2, k) aranżacja części biologicznie czynnej terenu na powierzchni 500 m2 poprzez wykonanie trawników parkowych oraz nasadzenie roślinności ogrodowo – dekoracyjnej w postaci drzew i krzewów w ilości 521 sztuk, montaż tablicy regulaminowej z dodatkowym napisem w języku Braille’a, czterech sztuk lamp ogrodowych solarnych oraz urządzenia dla niesłyszących (urządzenie przeznaczone dla osób z niedosłuchem lub problemami ze zrozumieniem mowy w trudnych warunkach akustycznych. Urządzenie powinno posiadać wbudowany wewnętrzny mikrofon, który zbiera dźwięki z otoczenia - nakierowany na rozmówcę skupi się na jego głosie. Mikrofon współpracuje z cyfrowym tłumikiem hałasu co zapewnia dobre słyszenie nawet w hałasie, a jego obudowa została wykonana w taki sposób, aby praktycznie zlikwidować szumy związane z tarciem o ubrania itp. Do urządzenia użytkownik podłącza słuchawki, przez które będzie słyszał wszystkie dźwięki z mikrofonu urządzenia. Za pomocą dużych przycisków użytkownik może regulować głośność dźwięków oraz wzmocnienie tonów niskich i wysokich. Urządzenie posiada zaawansowane możliwości ustawiania balansu słyszenia, ograniczenie maksymalnego poziomu wyjściowego, przełącznik mono/stereo, redukcję niskich tonów czy wstępne ustawienia barwy dźwięku wraz z jej blokadą. Urządzenie winno być wyposażone w wbudowaną cewkę do odbioru sygnałów z pętli indukcyjnych. Urządzenie powinno być wyposażone w pętle indukcyjną na szyję, która służy do przekazywania dźwięków z urządzeń audio do aparatu słuchowego za pomocą pola elektromagnetycznego. Wystarczy podłączyć pętlę do urządzeń audio (telefon komórkowy, odtwarzacz mp3, Audio Asystent) i przestawić aparat słuchowy w tryb pracy cewki Tele (T). Dzięki temu rozwiązaniu otoczenie akustyczne zostanie całkowicie wyeliminowane, a użytkownik będzie mógł się skupić na dźwiękach z podłączonych urządzeń audio. Dodatkowo użytkownik może przez wejście audio połączyć się bezpośrednio z urządzeniami multimedialnymi przy pomocy zestawu kabli. Zasilanie: wbudowany akumulator, ok. 18 h użytkowania/2,5 h czas ładowania. Zestaw powinien zawierać słuchawki BE9124).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45236210-5, 45236290-9, 45236250-7, 45422000-1, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Poprawa stanu infrastruktury publicznej poprzez utworzenie miejsca turystyki i rekreacji w miejscowości Falsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II – Poprawa stanu infrastruktury publicznej poprzez utworzenie miejsca turystyki i rekreacji w miejscowości Falsztyn na działce ewid. nr 304/6: a) wykonanie siłowni plenerowej składającej się z zestawu street workout, podwójnej prasy nożnej na pylonie, podwójnego biegacza na pylonie – dostawa i montaż tych urządzeń, b) budowa placu zabaw dla dzieci składającego się z zestawu integracyjnego, huśtawki wahadłowej podwójnej, piaskownicy, karuzeli, stożka, góry wspinaczkowej, trzech sztuk bujaków, stołu do gry w szachy – dostawa i montaż tych urządzeń, c) budowa strefy rekreacyjnej składającej się z altany rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej i powierzchni 35,00 m2, grilla, czterech sztuk ławek z oparciem, czterech sztuk ławek bez oparcia, dwóch sztuk kosza betonowego, stojaki na rowery, d) wykonanie nawierzchni utwardzonej ciągów komunikacyjnych z nawierzchni mineralnej na powierzchni 300 m2 ograniczonej obrzeżem betonowym na odcinku 310m, nawierzchnię bezpieczną poliuretanową w ramach stref bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw na powierzchni 242,68m2 oraz nawierzchnię żwirową w rejonie urządzeń siłowni plenerowej na powierzchni 112,32m2, e) aranżacja części biologicznie czynnej terenu poprzez wykonanie trawników parkowych na powierzchni 1500m2 oraz nasadzenie roślinności ogrodowo – dekoracyjnej w postaci drzew i krzewów w ilości 521 sztuk. f) montaż tablicy regulaminowej z dodatkowym napisem w języku Braille’a oraz cztery sztuki lamp ogrodowych solarnych, g) wykonanie ogrodzenia terenu o wysokości 1,20m z żerdzi drewnianych ze słupami drewnianymi podwójnymi z okrąglaków drewnianych z daszkami osadzonymi w betonowych słupach fundamentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45236210-5, 45236290-9, 45236250-7, 45422000-1, 45342000-6, 45112720-8, 45340000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Strefa rekreacji, wypoczynku oraz aktywnego spędzania czasu dla mieszkańców i turystów w miejscowości Kacwin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6) Część III – Strefa rekreacji, wypoczynku oraz aktywnego spędzania czasu dla mieszkańców i turystów w miejscowości Kacwin na działkach ewid. nr 750, 2902: a) wykonanie siłowni plenerowej składającej się z zestawu narciarza i roweru na pylonie, wyciągu górnego oraz krzesła do wyciągania na pylonie – dostawa i montaż tych urządzeń, b) budowa placu zabaw dla dzieci składającego się z zestawu integracyjnego, huśtawki wahadłowej podwójnej, piaskownicy, karuzeli, karuzeli krzyżowej, stożka, góry wspinaczkowej, trzech sztuk bujaków, stołu do gry w piłkarzyki i w szachy – dostawa i montaż tych urządzeń, c) budowa strefy rekreacyjnej składającej się z altany rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej i powierzchni 23,38 m2, trzech sztuk ławek z oparciem, dwóch sztuk ławek bez oparcia, dwóch sztuk kosza betonowego, stojaka na rowery oraz dwóch sztuk ławostołów drewnianych. d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej w ramach stref bezpieczeństwa urządzeń placu i siłowni plenerowej na powierzchni 450m2. e) aranżacja części biologicznie czynnej terenu poprzez wykonanie trawników parkowych na powierzchni 400m2 oraz nasadzenie roślinności ogrodowo- dekoracyjnej w postaci drzew i krzewów w ilości 521 sztuk. f) montaż tablicy regulaminowej z dodatkowym napisem w języku Braille’a oraz trzech sztuk lamp ledowych ogrodowych solarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45236210-5, 45236290-9, 45236250-7, 45422000-1, 45112720-8, 45340000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Łapszach Niżnych w celu organizacji plenerowego miejsca spotkań i aktywności |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Łapszach Niżnych w celu organizacji plenerowego miejsca spotkań i aktywności na działce ewid. nr 327/1: a) wykonanie siłowni plenerowej składającej się z zestawu street workout, narciarza i roweru na pylonie, wyciągu górnego oraz krzesła do wyciskania na pylonie – dostawa i montaż tych urządzeń, b) budowa placu zabaw dla dzieci składającego się z zestawu integracyjnego, huśtawki wahadłowej podwójnej, piaskownicy, karuzeli, stożka, góry wspinaczkowej, trzech sztuk bujaków, stołu do gry w piłkarzyki i w szachy – dostawa i montaż tych urządzeń, c) budowa strefy rekreacyjnej składającej się z altany rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej i powierzchni 23,38 m2, grilla, trzech sztuk ławek z oparciem, trzech sztuk ławek bez oparcia, dwóch sztuk kosza betonowego, stojaka na rowery, d) wykonanie nawierzchni utwardzonej ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej na powierzchni 400m2, nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej w ramach stref bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw na powierzchni 242,68m2 oraz nawierzchni żwirowej w rejonie urządzeń siłowni plenerowej na powierzchni 112,32m2, e) aranżacja części biologicznie czynnej terenu poprzez wykonanie trawników parkowych na powierzchni 500m2 oraz nasadzenie roślinności ogrodowo – dekoracyjnej w postaci drzew i krzewów w ilości 521 sztuk, f) montaż tablicy regulaminowej z dodatkowym napisem w języku Braille’a oraz sześć sztuk lamp ogrodowych solarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45236210-5, 45236290-9, 45236250-7, 45422000-1, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Trybsz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V – Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Trybsz na działkach ewid. nr 241, 242/1: a) wykonanie siłowni plenerowej składającej się z zestawu street workout, narciarza i roweru na pylonie, wyciągu górnego oraz krzesła do wyciskania na pylonie – dostawa i montaż tych urządzeń, b) budowa placu zabaw dla dzieci składającego się z zestawu integracyjnego, huśtawki wahadłowej podwójnej, piaskownicy, karuzeli, karuzeli krzyżowej, stożka, góry wspinaczkowej, trzech sztuk bujaków, stołu do gry w piłkarzyki i w szachy – dostawa i montaż tych urządzeń, c) budowa strefy rekreacyjnej składającej się z altany rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej i powierzchni 23,38 m2, grilla, czterech sztuk ławek z oparciem, czterech sztuk ławek bez oparcia, dwóch sztuk kosza betonowego, stojaka na rowery, d) wykonanie nawierzchni utwardzonej ciągów komunikacyjnych na powierzchni 500 m2 z kostki betonowej kolorowej gr 8,0cm na podbudowie z kruszywa mineralnego gr 30cm z ograniczeniem obrzeżem betonowym 8x30cm na odcinku 240m, nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej w ramach stref bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw na powierzchni 242,68m2 oraz nawierzchni żwirowej w ramach stref bezpieczeństwa siłowni plenerowej na powierzchni 112,32m2, e) aranżacja części biologicznie czynnej terenu poprzez wykonanie trawników parkowych na powierzchni 350 m2 oraz nasadzenie roślinności ogrodowo – dekoracyjnej w postaci drzew i krzewów w ilości 521 sztuk, f) montaż tablicy regulaminowej z dodatkowym napisem w języku Braille’a oraz czterech sztuk lamp ogrodowych solarnych, g) wykonanie ogrodzenia terenu z siatki stalowej o wysokości 1,50m na odcinku 180m ze słupkami stalowymi osadzonymi w betonowych stopach i cokołach fundamentowych 40x40cm łącznie z bramą wjazdową rozsuwaną oraz furtką wejściową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45236210-5, 45236290-9, 45236250-7, 45422000-1, 45342000-6, 45422000-1, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: