„Zagospodarowanie plaży w Balewie-modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zagospodarowanie plaży w Balewie-modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej – Etap I i Etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołajki Pomorskie
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-10
  • ZamawiającyGMINA MIKOŁAJKI POMORSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00410505
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie plaży w Balewie-modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej – Etap I i Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIKOŁAJKI POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dzierzgońska 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-433

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mikolajkipomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mikolajkipomorskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie plaży w Balewie-modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej – Etap I i Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f5670be-54f7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015905/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zagospodarowanie plaży w Balewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Etap I - Zamówienie realizowane jest z udziałem środków w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem :https://platforma zakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie , zwanej dalej Platformą.
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń , wniosków zawiadomień i informacji odbywa się przy użyciu Platformy.
3. Korespondencja , której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do danego Wykonawcy.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prace na Platformie.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb /s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowoczesna wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas ( hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce "Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.
6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie, zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1- .regulamin i uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że :1. Administratorem Pana/Pani danych jest Wójt Gminy w Mikołajkach Pomorskich, 82-433 Mikołajki Pomorskie, ul. Dzierzgońska 2
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych: e-mail:
IOD@fioi.org, tel.5523948743. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu: o wypełniania obowiązków prawnych ciążących na
administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO o realizacji umów zawartych z kontrahentami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w pozostałych przypadkach dane są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa dobrowolnej zgody, w zakresie i celu określonym w treści zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie plaży w Balewie - modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej Etap I i Etap II" .
4. Okres przechowywania danych zależy od przedmiotu sprawy i wyznaczany jest na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, a jeżeli przepis ten nie wskazuje okresu dotyczącego konkretnej sprawy – dane przechowane będą możliwie najkrótszy czas, niezbędny do realizacji obowiązku lub usługi
5. Podczas pozyskiwania danych osobowych administrator podaje osobie, której dane dotyczą informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych .
6. Po zakończeniu przetwarzania dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu niż pierwotny cel przetwarzania.
7. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: o osoby upoważnione przez administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych o podmioty, którym administrator na podstawie stosownych umów zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające)
8. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
9. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej dobrowolnej zgody, posiadają Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
11. Administrator nie przekazuje ani nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego czy organizacji międzynarodowych
12. Administrator nie stosuje mechanizmów zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie stosuje profilowania
13. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022.BP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I Projektuje się wykonanie remontu ciągu jezdnego, parkingu, zjazdu do jeziora.
Projektowana konstrukcja ciągu jezdnego:
- warstwa ścieralna z ażurowej kostki betonowej gr. 10 cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 10 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa dolna gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm
= 44 cm
Projektowana konstrukcja parkingu:
- warstwa ścieralna z ażurowej kostki betonowej gr. 8 cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 10 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa dolna gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm
= 42 cm
Projektowana konstrukcja zjazdu do jeziora:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 10 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa dolna gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm
= 42 c

4.2.6.) Główny kod CPV: 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap II Projektuje się utwardzenia pod ławostoły i leżaki.
Projektowana konstrukcja utwardzeń pod urządzenia:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 15 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm = 42 cm
Galanteria betonowa
Krawężniki lekkie 15 x 30cm na ławie z oporem C 12/15
Krawężniki najazdowe 15 x 22 cm zaprojektowano na ławie z oporem C 12/15
Obrzeża betonowe 8 x 30 cm zaprojektowano na ławie z oporem
Wiata grillowa
Zaprojektowano remont wiaty o konstrukcji drewnianej o kształcie opartym na sześciokącie o średnicy 7,0 m z częścią tylną 3,5x3,5 m.
Wysokość (N) – 1 kondygnacja nadziemna 4,0 [m]
Długość 10,0 [m]
Szerokość 7,0 [m]
Powierzchnia zabudowy 44,0 [m2]
Powierzchnia użytkowa 42,0 [m2]
Kubatura budynku 160,0 [m3]
Ilość lokali mieszkalnych 0
Kąt nachylenia połaci 300
Pokrycie dachu gontem bitumicznym
Plaża
Projektuje się nawiezienie piasku na istniejący pas brzegowy o szerokości 6,0 m i łącznej długości 90 m (60 + 30). Piasek powinien być piaskiem morskim. Dopuszcza się zastosowanie piasku płukanego po uprzedniej akceptacji inwestora.
Pomost
Projektuje się wykonanie remontu istniejącego pomostu. Remont swoim zakresem obejmować będzie wymianę desek oraz barier. Elementy wykonane powinny być z drewna sosnowego:
podłużnice klasa C24, deski – klasa KS. Impregnowane ciśnieniowo w klasie IV. Przewiduje się
również wymianę drabinki kąpielowej oraz wyposażenie pomostu w knagi cumownicze typu 2.
Plac zabaw
Przedmiotowa inwestycja obejmująca wymianę elementów małej architektury polegać będzie na montażu (lokalizacji) gotowych dostarczonych przez producenta następujących obiektów:
· Urządzenie zabawowe – zestaw;
· Urządzenie zabawowe – bujak;
· Urządzenie zabawowe – huśtawka 3-miejscowa;
· Urządzenie zabawowe – huśtawka z kołem;
· Urządzenie placu zabaw – ławka – 2 szt;
· Urządzenie placu zabaw – kosz na śmieci – 2 szt;
· Urządzenie placu zabaw – regulamin;
· Urządzenie placu zabaw – ogrodzenie + 2 furtki wejściowe;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
ofert: Cena - 60 % = 60 pkt. okres gwarancji i rękojmi 40 % = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 7.2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia.
Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacja zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy pod adresem https ://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI