Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBarlinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-15
  • ZamawiającyBARLINECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BARLINKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00188929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BARLINECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BARLINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811787297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957462348

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kowalczyk@tbsbarlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.barlinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

TBS

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

TBS

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e005c061-e171-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18,176,177,168, dr. 175/19”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.btbs.barlinek.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.btbs.barlinek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 219537,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. W zakresie robót budowlanych:
 rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni utwardzonej, trylinki, płyt betonowych i płytek chodnikowych,
 wykonanie placu z kostki betonowej pod potrzeby dojazdu, manewru oraz postoju samochodów
 wykonanie dojść pieszych z kostki betonowej,
 zagospodarowanie terenu – zakres wg obrysu na załączonym Planie Zagospodarowania załącznik graficzny nr 1 do dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ
3.2.2. W zakresie budowy kanalizacji deszczowej - odwodnienie placu z kostki betonowej pod potrzeby dojazdu, manewru oraz postoju samochodów:
 Kanalizację deszczową zaprojektowano jako grawitacyjną.
 Trasę przewodów przedstawia rysunek PS-1 Projektu – Planu Zagospodarowania Terenu Kanalizacji Deszczowej
 Główny Przewód kanalizacji deszczowej zaprojektowano do kanalizacji ogólnospławnej w ul.31-go Stycznia.
 Z uwagi na ograniczenie zakresu prac w stosunku do Projektu Zagospodarowania Terenu (PZT) Projekt Budowlany rys. PS-1 faktyczny zakres obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej: od istniejącej studni S2 do projektowanej S3 - S4 - S7 - P7; P8. Pozostałe odcinki nie podlegają wykonaniu – załącznik graficzny nr 2. Zgodnie z załączonym rysunkiem wyłączone elementy wykrzyżykowano kolorem czerwonym.
 Kanalizacja sanitarna istniejąca – włazy nastudzienne wypoziomować do rzędnych nowo wykonanych nawierzchni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.1. Sposób obliczenia ceny
11.1.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich [PLN]. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
11.1.2. Wykonawcy ustalają wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez wypełnienie Formularza Oferty – Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
11.1.3. Cena ma charakter ryczałtu z art. 632 KC.
11.1.4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy - Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
11.1.5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek VAT, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Stawkę podatku od towarów i usług (VAT) należy uwzględnić w wysokości obowiązującej na dzień składania ofert.
11.1.6. W ofercie, o której mowa w pkt 11.1.5, wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
11.1.7. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
11.1.8. Ryzyko oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8. WERYFIKACJA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
8.1. Wykonawca, wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Przedmiotowe oświadczenie może zostać złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do SWZ.
8.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1., stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia przedstawiającego, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
8.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór stanowi załącznik nr 7a do SWZ).
8.6. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych, tj.
8.6.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ),;
b) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SWZ), o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
8.6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. SWZ:
a) sytuacji finansowej: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej,
b) wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu roboty budowlanej obejmującej wykonanie nawierzchni z kostki betonowej/brukowej wraz z elementami kanalizacji deszczowej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy i 00/100 PLN brutto) ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
c) wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
8.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8.8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
8.9. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
8.10. Informacje dotyczących Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP:
8.10.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.6.1 lit c) SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.10.2. Dokument, o którym mowa w pkt 8.10.1 ppkt 1) SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokument, o którym mowa w pkt 8.10.1 ppkt 2) SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
8.10.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca lub podmiot trzeci ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.10.1 lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt 8.10.2. stosuje się.
8.11. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym dziale znajdują zastosowanie przepisy ustawy Pzp, w szczególności art. 128 ustawy Pzp określający możliwość żądania złożenia, uzupełnienia lub poprawienia podmiotowych środków dowodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12. WADIUM I ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
12.1. Wadium:
12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące i 00/100 PLN).
12.1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
UWAGA: wniesienie wadium w pieniądzu - za pomocą przelewu bankowego - Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
12.1.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299 ze zm.).
12.1.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) , a w przypadku składania oferty wspólnej - firmy albo nazwy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), , beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego musi obejmować sytuację, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12.1.5. Postanowienia pkt 12.1.4. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt 12.1.3. lit d.
12.1.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I (Nazwa oraz adres Zamawiającego), z dopiskiem na przelewie jakiego postępowania dotyczy.
12.1.7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach określonych w pkt 12.1.3 należy przekazać Zamawiającemu w oryginale, w postaci elektronicznej.
12.1.8. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
12.1.9. Zatrzymania wadium następuje w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
9.1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8.6.1. i 8.6.2. SWZ.
9.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1.4 lit. a) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ
9.3. Wykonawcy, o których mowa w 9.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

16. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO
TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
16.1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
16.2. W przypadkach przewidzianych w §18 projektu umowy dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 454-455 ustawy Pzp.
16.3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
16.4. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SWZ.
16.5. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
16.6. Warunki płatności określone zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
16.7. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - zgodnie z art. 456 ustawy Pzp. Pozostałe warunki i przesłanki odstąpienia określa § 18 projektu umowy.
16.8. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
16.8.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty/prace (robocizna, materiały) na okres minimum 60 miesięcy na całość wykonanych robót, począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót/prac i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót (bez uwag). Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert - opis w pkt 11.2.3. niniejszej SWZ.
16.8.2. Okres rękojmi za wady jest równy zaoferowanemu okresowi gwarancji jakości.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

14.1.27. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ;
c) oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium;
d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
e) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
f) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.2.3. - załącznik nr 7 do SWZ, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów;
h) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 7a do SWZ;
i) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),
j) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,.
k) wypełniony załącznik nr 11 do SWZ sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wycena ryczałtowa (załącznik nr 11 do SWZ) winna być sporządzona na podstawie załączonego do SWZ projektu budowlanego, i zapisów w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W wycenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 10 do SIWZ tj. „Przedmiar robót” ma za zadanie jedynie pomóc Wykonawcy wycenić przedmiot zamówienia, nie może on stanowić podstawy sporządzenia ceny ryczałtowej dla potrzeb wypełnienia załącznika nr 11 do SWZ. Zaleca się aby Wykonawca do oferty załączył wypełniony załącznik nr 10 do SWZ. Bez zgody Zamawiającego w treści załącznika nr 11 do SWZ nie wolno wprowadzać żadnych zmian. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, uwag dotyczących załącznika nr 11 należy kierować do Zamawiającego zapytanie w celu udzielenia wyjaśnień. Zamawiający informuje, że niezałączenie wypełnionego załącznika nr 11 do SWZ będzie powodowało odrzucenie oferty.

Niedostosowanie się do wymogów dotyczących składania ofert jest własnym ryzykiem Wykonawcy i może skutkować wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Barlinek: Utrzymanie i konserwacja drogi leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Barlinek: Zakup i dostawa produktów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Modernizacja hali sportowej przy ul. I. J. Paderewskiego”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Świecie – II postępowanie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI