Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mszczonów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia769834-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769834-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Gmina Mszczonów: Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów, krajowy numer identyfikacyjny 75014860900000, ul. pl. Piłsudskiego  1 , 96-320  Mszczonów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 582 840, , e-mail zamowienia.publiczne@mszczonow.pl, , faks 468 582 843.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.mszczonow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.mszczonow.pl i https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej (w zależności od decyzji Wykonawcy). Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Gmina Mszczonów, Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap.
Numer referencyjny: RG.271.2.14.2020.SG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: „Zagospodarowanie parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi w Mszczonowie – II etap”Zakres etapu II zagospodarowania parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi obejmuje realizację części robót budowlanych wskazanych w dokumentacji przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, STWiORB), stanowiącej Załącznik nr 9Etap II zagospodarowania parku miejskiego wraz z terenami przykościelnymi obejmuje: 1. Budowa placu zabaw w tym placu zabaw naturalistycznegoZadanie obejmuje m.in:1) plac zabaw z nawierzchnia poliuretanową, a) wykonanie nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej na placu zabaw b) dostawa i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z dokumentacją projektową.2) plac zabaw naturalistyczny a) wykonanie nawierzchni sensorycznej na placu zabaw naturalistycznym b) wykonanie tunelu z wiklinyc) wykonanie gry w klasyd) wykonanie toru przeszkódc) dostawa i montaż urządzeń zabawowych i innych elementów zgodnie z dokumentacja projektową2. Budowa siłowni zewnętrznej wraz ze strefą relaksuZadanie obejmuje m.in:a) wykonanie nawierzchni trawiastejb) dostawa i montaż urządzeń siłowych zgodnie z dokumentacja projektowąc) dostawa i montaż elementów małej architektury do strefy relaksu (hamak, leżak)3. Budowa fontanny dyszowej4. Budowa pumptracku 5. Dostawa i montaż gotowej modułowej toalety publicznej wraz z przyłączami.6. Budowa altany dużej7. Zagospodarowanie zieleni 8. Dostawa i montaż elementów małej architektury itp.: tablice regulaminowe ławki z oparciem kosze na śmieci stojaki na rowery mostek  ogrodzenie obiektu9. Wykonanie oświetlenia terenu oraz oświetlenia wieży kościoła10. Wykonanie monitoringu terenu wraz z włączeniem go do istniejącej infrastruktury wykonanej w I etapie11. Wykonanie chodników i drogi serwisowej12. Wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem.- dodatkowe informacje zostały zawarte w załączniku nr 12 do SIWZ-– uszczegółowienie do Opisu Przedmiotu Zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45112723-9
37535200-9
45112710-5
45233222-1
31527200-8
45310000-3
45332000-3
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.04.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Dodatkowe informacje o okresie realizowania zamówienia określa SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi wykazać, że:1 posiada środki własne lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 1.000.000,00 zł(miliona złotych)2 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 3.000.000,00 zł (trzech milionów złotych )
Informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegóły określa SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:1 nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:1) co najmniej jedną robotę budowlana polegająca na budowie placu zabaw (wraz z robotami towarzyszącymi )o wartości min 800.000,00 zł(osiemset tysięcy złotych ) brutto, w skład której wchodziło co najmniej:a) wykonanie nawierzchni poliuretanowej na pow. min. 1000,00 m2, b) montaż co najmniej 10 urządzeń zabawowych, w tym co najmniej 2 zestawów zabawowych:- jednego zestawu zabawowego o wartości min. 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych ) brutto. - jednego zestawu zabawowego o wartości min. 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. c) montaż elementów małej architektury miejskiej.2) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie siłowni zewnętrznej o wartości min. 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)brutto, w skład której wchodził montaż co najmniej 3 podwójnych urządzeń siłowych. 3) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie toru rowerowego/pumptracku o nawierzchni asfaltowej lub skateparku z elementami toru rowerowego o nawierzchni asfaltowej, długości nie mniejszej niż 150 mb.4) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie fontanny posadzkowej o wartości co najmniej 500.000,00 złotych(pięćset tysięcy złotych) brutto. 2 dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie, w kierowaniu robotą budowlaną(jako kierownik budowy) polegającą na:- budowie lub przebudowie placu zabaw o wartości min 800.000,00 zł (osiemset tysięcy złotych)2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą doświadczenie, w kierowaniu robotą budowlaną(jako kierownik budowy lub kierownik robót) polegającą na:- budowie minimum 1 fontanny.3) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik robót)w specjalności inżynieryjnej drogowej 5) ogrodnikiem posiadającym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zagospodarowania terenów zieleniZamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2019 r. nr 1186) oraz ustawy z dnia 22 lipca 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegóły określa SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;d) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (spełnianie przez oferowane roboty budowlane (sprzęt, wyposażenie) wymagań określonych przez Zamawiającego):a) szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw i siłowni plenerowej,b) karty techniczne lub karty produktu dla:-urządzeń zabawowych na placu zabaw -urządzeń siłowni zewnętrznej-urządzeń strefy relaksu-nawierzchni bezpiecznej -elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice z regulaminami)-ławek z przewijakiem dla niemowlątKarty mają potwierdzać parametry techniczne oferowanych urządzeń(karta winna zawierać informację na temat: technologii wykonania, wielkości, funkcjonalności, wykaz elementów składowych, wizualizacje oraz zwymiarowane rzuty urządzeń, potwierdzające wymagania Zamawiającego, wskazane w dokumentacji projektowej),c) certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 (lub normami równoważnymi) wszystkich urządzeń zabawowych przewidzianych do montażu wydane przez niezależną jednostkę oceniającą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskie dokumenty równoważne. W przypadku zestawów zabawek certyfikat winien być wystawiony dla całego zestawu zabawowego, a nie poszczególnych jego elementówd) certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 (lub normami równoważnymi) wszystkich urządzeń do siłowni zewnętrznych przewidzianych do montażu wydane przez niezależną jednostkę oceniającą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskie dokumenty równoważne.e) certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177 (lub normami równoważnymi) wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych wydane przez niezależną jednostkę oceniającą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskie dokumenty równoważne.f) atest higieniczny PZH lub dokument równoważny dla wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych.g) deklaracje zgodności lub inne dokumenty równoważne dla małej architektury tj. koszy, ławek, tablic z regulaminami. Certyfikaty powinny odwoływać się do nazw i kart katalogowych urządzeń, które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówieniaWymienione powyższej dokumenty powinny być wydane w języku polskim, ich okres ważności nie powinien upływać przed dniem planowanego odbioru przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia(III.3) w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, ma złożyć wykonawca potwierdzający odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym ten wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust 1 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać:1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1.2) Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą5) Pełnomocnictwo:– W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, – Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 7 do SIWZ7) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ8) Informacje czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 9) Informacja o rozwiązaniach równoważnych, o których mowa załączniku nr 10 do SIWZ(jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)2. Wadium może być wnoszone w formie:a) pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO Bank Polski S.A., Nr rachunku: 08 1020 1042 0000 8502 0349 0448b) poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej;e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości(t.j. Dz.U. 2020 poz.299).;Szczegółowe informacje dotyczące wznoszenia wadium określa SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena wykonania zamówienia (C) 60,00
Okres rękojmi i gwarancji jakości (G 20,00
Okres konserwacji i serwisowania urządzeń oraz sprzętu (S) 16,00
Okres pielęgnacji zieleni(P) 4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym Zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wszelkie dodatkowe i szczegółowe informacje określa SIWZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje brygady do budowy domów - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję brygady do budowy domu. Miejsce realizacji - Warszawa, Wiązowna. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH I WYDZIELENIE ODCINKÓW Z ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA DROGACH WOJEWÓDZKICH, DLA KTÓRYCH WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE UZYSKAŁO DECYZJĘ O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ – Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI: CZĘŚĆ A: AKTUALIZACJA I WYDZIELENIE Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 NA ODCINKU POMIĘDZY GRANICAMI MIAST NA PRAWACH POWIATU: RUDA ŚLĄSKA (A-1) – RYBNIK” ODCINKA DROGI OD SKRZYŻOWANIA Z UL. ORZESKĄ (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM) DO SKRZYŻOWANIA Z UL. GRANICZNĄ (BEZ SKRZYŻOWANIA) W MIEJSCOWOŚCI ORZESZE, WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO. CZĘŚĆ B: AKTUALIZACJA I WYDZIELENIE Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 934 OD MIEJSCOWOŚCI IMIELIN DO DK 44” ODCINKA DROGI OD SKRZYŻOWANIA Z UL. K. MIARKI DO SKRZYŻOWANIA Z UL. HALLERA (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM) W MIEJSCOWOŚCI IMIELIN, WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO. CZĘŚĆ C: AKTUALIZACJA I WYDZIELENIE Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. „PROJEKT PRZEBUDOWY DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 NA ODCINKU OD KOŃCA PROJEKTOWANEJ OBWODNICY M. WOŹNIKI DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 791 – KIERUNEK PORAJ” ODCINKA DROGI OD KM 27+765 (ZA OBIEKTEM NA RZ. SARNI STOK) DO KM 29+060 (KONIEC M. KOZIEGŁOWY) WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mszczonów: Dostawa kruszywa drogowego na drogi na terenie gminy Mszczonów w 2021r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH I WYDZIELENIE ODCINKÓW Z ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA DROGACH WOJEWÓDZKICH, DLA KTÓRYCH WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE UZYSKAŁO DECYZJĘ O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ – Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI: CZĘŚĆ A: AKTUALIZACJA I WYDZIELENIE Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 NA ODCINKU POMIĘDZY GRANICAMI MIAST NA PRAWACH POWIATU: RUDA ŚLĄSKA (A-1) – RYBNIK” ODCINKA DROGI OD SKRZYŻOWANIA Z UL. ORZESKĄ (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM) DO SKRZYŻOWANIA Z UL. GRANICZNĄ (BEZ SKRZYŻOWANIA) W MIEJSCOWOŚCI ORZESZE, WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO. CZĘŚĆ B: AKTUALIZACJA I WYDZIELENIE Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 934 OD MIEJSCOWOŚCI IMIELIN DO DK 44” ODCINKA DROGI OD SKRZYŻOWANIA Z UL. K. MIARKI DO SKRZYŻOWANIA Z UL. HALLERA (WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM) W MIEJSCOWOŚCI IMIELIN, WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO. CZĘŚĆ C: AKTUALIZACJA I WYDZIELENIE Z DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. „PROJEKT PRZEBUDOWY DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 NA ODCINKU OD KOŃCA PROJEKTOWANEJ OBWODNICY M. WOŹNIKI DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 791 – KIERUNEK PORAJ” ODCINKA DROGI OD KM 27+765 (ZA OBIEKTEM NA RZ. SARNI STOK) DO KM 29+060 (KONIEC M. KOZIEGŁOWY) WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja barier energochłonnych typu N2W4 (SP05/2)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI