Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH I WSPÓLNOTOWYCH” W RAMACH PROGRAMU PN. „ REWITALIZACJA ŚRÓDMIEŚCIA W CZŁUCHOWIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Człuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48598342291
1.5.8.) Numer faksu: +488343272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH I WSPÓLNOTOWYCH” W RAMACH PROGRAMU PN. „ REWITALIZACJA ŚRÓDMIEŚCIA W CZŁUCHOWIE”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb70423-702e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000442/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest dla wykonawcy bezpłatne. 5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.8. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformazakupowa.pl.1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej (link w SWZ) w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążą2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 10.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" oraz w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BURMISTRZ MIASTA CZŁUCHÓW;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@czluchow.eu 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.02.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Sobieskiego 1 – Szczecińska 14 roboty budowlane obejmują m.in. • rozbiórki chodników z płytek betonowych, nawierzchni z płyt betonowych typu trylinka wraz z podbudową, obrzeżami i krawężnikami betonowymi, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi; • rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem, odmładzanie istniejących drzew oraz nasadzenia krzewów;• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, altana, osłona śmietnikowa;• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED;• budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia terenu takich jak studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 2 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Szczecińska 23 i 25 roboty budowlane obejmują m.in. • rozbiórki podbudowy betonowej, słupków i przęseł ogrodzeniowych oraz cokołu i słupów betonowych, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi; • rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów i drzew;• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, altana, osłona śmietnikowa oraz poidełko;• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED;• budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia terenu takich jak studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 3 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Sobieskiego 8 roboty budowlane obejmują m.in. • rozbiórki chodników z kostki i płytek betonowych, nawierzchni z płyt betonowych typu trylinka wraz z podbudową, obrzeżami i krawężnikami betonowymi, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi; • rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów;• dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, altana oraz urządzenia siłowni plenerowej;• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED; • budowę przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elementów odwodnienia terenu takich jak studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 4 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Traugutta 1 i 3 roboty budowlane obejmują m.in. • rozbiórkę parterowych budynków gospodarczych murowanych z cegły na fundamentach ceglanych i betonowych krytych dachami drewnianymi z pokryciem papowym, rozbiórkę cokołów betonowych ogrodzeniowych oraz nawierzchni z płytek chodnikowych betonowych wraz z podbudową, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi, oznakowanie poziome i pionowe miejsc postojowych, ścięcie drzewa wraz z karczowaniem pnia i wywozem dłużyc, karpin i gałęzi; • rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów; • dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepaki, ławki parkowe, kosze na śmieci, pergole, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, altana, osłona śmietnikowa, balustrady schodowe oraz urządzenia siłowni plenerowej;• budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 5 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Szczecińska 22 roboty budowlane obejmują m.in. • rozbiórkę cokołów i słupów betonowych ogrodzeniowych, słupków i przęseł stalowych ogrodzeniowych oraz nawierzchni z płytek chodnikowych i kostki betonowej wraz z podbudową, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z korytowaniem, podbudową oraz obrzeżami betonowymi;• rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów; • dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, stojaki do suszenia bielizny, osłona śmietnikowa oraz stacja naprawy rowerów; • budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 6 zamówienia – Zagospodarowanie otoczenia budynków komunalnych i wspólnotowych – ul. Szczecińska 21 roboty budowlane obejmują m.in. • rozbiórkę cokołów i słupów betonowych ogrodzeniowych, słupków i przęseł stalowych ogrodzeniowych oraz nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową, rozbiórkę pomieszczenia gospodarczego - szopa drewniana, wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych betonowych wraz z korytowaniem, podbudową oraz krawężnikami i obrzeżami betonowymi, wykonanie schodów z okładzin granitowych, karczowanie pni oraz wywóz karpin; • rekultywację istniejących terenów zielonych, wykonanie trawników dywanowych siewem oraz nasadzenia krzewów. • dostawę i montaż elementów małej architektury takich jak: trzepak, ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, pergole, stojaki do suszenia bielizny, altana, osłona śmietnikowa. • budowę oświetlenia terenu w zakresie kopania rowów kablowych, układania kabli w rowach, montażu słupów, rozdzielnic i opraw oświetleniowych LED. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, odpowiednio dla każdej z części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: C – cena brutto oferty - waga 60%, G – okres udzielonej gwarancji jakości - waga 40%, Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = (cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres udzielonej gwarancji jakości (G) – waga 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.Wykonawca, który zaoferuje w ofercie odpowiednio dla części zamówienia, na którą składa ofertę okres udzielonej gwarancji jakości:• 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt• 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt• 60 miesięcy – otrzyma 40 pktUWAGA!Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 36 m-cy od dnia podpisania umowy.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4