Zagospodarowanie części Parku Miejskiego im. Armii Krajowej w Strzelinie - Etap I...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie części Parku Miejskiego im. Armii Krajowej w Strzelinie - Etap I w ramach projektu „Atrakcyjne Pogranicze”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyGmina Strzelin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031502
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie części Parku Miejskiego im. Armii Krajowej w Strzelinie - Etap I w ramach projektu „Atrakcyjne Pogranicze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 21 971

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie części Parku Miejskiego im. Armii Krajowej w Strzelinie - Etap I w ramach projektu „Atrakcyjne Pogranicze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f937f6ca-9c3b-11eb-a19a-4e912ff8be73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001815/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zagospodarowanie części Parku Miejskiego im. Armii Krajowej w Strzelinie – etap I w ramach projektu pn.: „Atrakcyjne Pograniczne”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Interreg V-A Republika Czeska - Polska

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisemelektronicznym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwośćprzekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub za pośrednictwem Platformyznajdującej się pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.4.Ogólne zasady korzystania z Platformy,a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony omożliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonująckroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c) RejestracjaWykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postacielektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) Po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacjielektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń orazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1. dokumenty w formacie„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacieinnym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Równocześnie Zamawiającyrekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: - administratoremPani/Pana danych osobowychjest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11, 57-100Strzelin;- Kontakt zadministratorem bezpieczeństwainformacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Strzelinie,ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie na adres siedzibyadministratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6ust. 1 lit. cRODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze, związanym zniniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania woparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (t.j Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 zezm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;a po tymczasie przez okres wymaganyprzepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względuna celearchiwalne- zgodnie z JRWA:dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorięarchiwalną B5(okres przechowywania 5 lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybiezamówieńpublicznych posiada kategorięarchiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);- obowiązekpodaniaprzez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18 RODO prawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnezRODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organemwłaściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu dla rewitalizacji parku miejskiego im. Armii Krajowej w Strzelinie poprzez:1) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych;2) Wykonanie remontu istniejących alejek parkowych o nawierzchni z kostki kamiennej - 325,3 m2 oraz płyt kamiennych - 20,52 m2;3) Wykonanie trawników dywanowych siewem - 408 m2;4) Odbudowa rozebranych murów - 22,3 m3;5) Montaż elementów małej architektury : ławki parkowe, kosze na śmieci, regulamin;6) Ułożenie rur osłonowych DVK 75;7) Zakres prac nie obejmuje wymiany nawierzchni drogi dojazdowej od ul. Okrzei o nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki kamiennej 15/17;8) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej dotyczącej obiektu znajdującego się na zagospodarowanym terenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) - 40punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości = wartośćpunktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie drogi, chodnika, alejki lub parkingu o nawierzchni kamiennej o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi realizowanymi na zabytkach nieruchomych, wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniaobraku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3doSWZ.2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw do wykluczeniawpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przezZamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego ofertazostała najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotoweśrodkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie zzałącznikiem nr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianiewarunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przezZamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4.Podmiotoweśrodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnejwykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.2) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6do SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jednowspólne w/w oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniuzpostępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuWykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:a) tabelę zbiorczą ceny ryczałtowej –zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ; b)pełnomocnictwo upoważniające dozłożenia oferty, o ileofertę składa pełnomocnik;c)pełnomocnictwo dla pełnomocnika doreprezentowania wpostępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (jeżelidotyczy);d)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyWykonawcy zgodnie z załącznikiemnr 10 do SWZ (jeżeli dotyczy);e)oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnienie warunkówudziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2. Pełnomocnikpozostaje wkontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kierujeinformacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcejWykonawców,powinna spełniać następujące wymagania: a)oferta wspólna powinna byćsporządzona zgodniez SWZ, b)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-dokumenty,dotyczące własnejfirmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składakażdy z Wykonawcówskładających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólnetakie jak np.: formularzofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnikWykonawców w imieniuwszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przedpodpisaniem umowy (wprzypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertęwspólną będą mieli obowiązekprzedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, conajmniej: a)zobowiązanie dorealizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującegoswoim zakresem realizacjęprzedmiotu zamówienia, b)określenie zakresu działaniaposzczególnych stron umowy, c) czasobowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niżokres obejmujący realizację zamówieniaoraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.5. Wprzypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału wpostępowaniu określone w pkt20.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, zzastrzeżeniem, iż warunekokreślony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZ winien spełniać co najmniej jedenz tych Wykonawców.6. Wodniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lubdoświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniamogą polegaćna zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dorealizacji których tezdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 20.2.4 SWZ,Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowymstanowiącym załącznik nr 1 doSWZ składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4dotyczące robót budowlanych, którewykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono wprojektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymagazatrudnieniaprzez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osóbwykonującychczynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynnościpolega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodekspracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495).2. Zamawiający wymagazatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osóbwykonujących wskazaneponiżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z: a)czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka;b) czynności związane z układaniem nawierzchni z kostki kamiennej i płyt kamiennych.
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI