Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19c3b942-7a7d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000070/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=2117453.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.5.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.7.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy WPI.271.1.5.2021.9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:przetargi@nowydwormaz.pl.10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.Upoz.2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki”, nr sprawy: WPI.271.1.5.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPI.271.1.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
1. W zakres potrzeb Zamawiającego wchodzą: opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlanych w 3 następujących lokalizacjach: 1) na wale przeciwpowodziowym rzeki Narew oraz po odwodnej stronie wału na odcinku Nowy Dwór Mazowiecki – PAN Góra odcinek 0+000 (Centrum Handlowe Hit) – 2+063 (przejazd wałowy na wysokości ulicy Nadrzecznej), zgodnie z mapką stanowiącą załącznik nr 1 - Obszar opracowania,2) w obrębie terenu wykorzystywanego przez Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (szkic i zdjęcie stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 i 3), 3) na północnym brzegu rzeki Narew na wysokości ulicy Mieszka I (zdjęcie stanowiące załącznik nr 4 - Tereny wypoczynkowe przy ulicy Mieszka I).2. Pożądany zakres zamówienia to prace projektowe i budowlane dla pierwszej i drugiej lokalizacji zadania. Jako maksymalny zakres zamówienia określa się dwie pierwsze lokalizacje plus prace przewidziane dla trzeciej lokalizacji zamówienia.3. Prace dla pierwszej lokalizacji zamówienia odnoszą się do wału przeciwpowodziowego na rzece Narew oraz jego bezpośredniego otoczenia i obejmować będą zaprojektowanie i wykonanie:1) Remontu instalacji oświetleniowej na koronie wału przeciwpowodziowego rzeki Narwi na odcinku 0+000 (Centrum Handlowe Hit) – 2+063 (przejazd wałowy na wysokości ulicy Nadrzecznej) obejmującą: dobór odpowiedniej ilość latarni, ich typu i rozmieszczenia, dobór sposobu posadowienia / fundamentowania latarń w gruncie, dobór źródeł światła, wymianę instalacji zasilającej na trójfazową, wyposażoną w dodatkowy kabel zasilający do obsługi dodatkowych odbiorników energii elektrycznej, sposób przyłączenia instalacji zasilającej do sieci miejskiej poprzez minimum dwie skrzynki oświetleniowe napowietrzne (złącza kablowe), instalację systemu monitoringu oraz jego integracja z systemem monitoringu miejskiego z uwzględnieniem w/w zdolności do pracy w różnych zakresach światła i z wykorzystaniem oprogramowania umożliwiającego autonomiczną pracę, inne prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia wału,2) Remontu ciągu komunikacyjnego od przejazdu wałowego na wysokości ulicy Tadeusza Kościuszki do plaży miejskiej zlokalizowanej na wysokości targowiska miejskiego. Ciąg ma zostać wykonany z kruszywa mineralnego, jego szerokość ma być nie mniejsza niż 2,5 metra a jego przebieg i konstrukcja nie może zmieniać charakterystyki przepływów wody w okresie występowania stanów wody wysokiej,3) Projekt i realizację umocnienia korony wału kostką brukową. Szerokość utwardzenia wynosić ma minimum 3 metry na odcinkach, które na chwilę obecną nie są umocnione (to jest od CH Hit do starej oczyszczalni ścieków przy ulicy Zachodniej). Na odcinkach korony wału na których jest w chwili obecnej jest umocnienie kostką brukową oraz na umocnionych drogach przywałowych przewidzieć należy przebrukowanie. Projekt uwzględnić musi takie aspekty jak dobór kostki, dopuszczalną głębokość korytowania, sposób posadowienia krawężników, spadek poprzeczy oraz inne niezbędne do wykonania prace, których charakter i zakres musi zostać uzgodniony z właścicielem wału,4) Modernizację istniejących na obszarze opracowania przejazdów wałowych, bez ingerencji w strukturę wału. Remont obejmować ma przebrukowanie nawierzchni, remont / wymianę band ochronnych,5) Opracowanie projektu i realizacja czterech przejść wałowych dla pieszych, wykonanych ze stali lub wykonanych z betonu, każde o szerokości min. 3 metry, umożliwiających ułożenie schodów na wale bez konieczności ingerowania w konstrukcję / strukturę wału przeciwpowodziowego. Przejścia mają być zlokalizowane na wysokości WOPR, Placu Solnego, plaży miejskiej, oraz na odcinku pomiędzy targowiskiem a CH HIT,6) Zaprojektowanie i instalację małej infrastruktury, której elementy składowe nie będą wymagały kotwiczenia w podłożu, takich jak: ławki o długości minimum 150cm, kosze na śmieci - każdy o pojemności min. 30 litrów, stojaki na rowery 3 x 5 miejsc, zacienienia, itp.,7) Opracowanie planu zagospodarowania zieleni terenu międzywala na odcinku 0+000 (Centrum Handlowe Hit) – 2+063 (przejazd wałowy na wysokości ulicy Nadrzecznej). Plan zagospodarowania zieleni ma na celu zamianę terenu po odwodnej stronie wału w miejsce bezpiecznego wypoczynku.4. Prace dla drugiej lokalizacji zamówienia odnoszą się do remontu / przebudowy terenu stanicy WOPR. Wykonawca opracuje dokumentację projektową i dokona na jej podstawie przebudowy istniejących budynków wykorzystywanych w chwili obecnej przez WOPR (budynki niemieszkalne oznaczone na mapach ewidencyjnych numerami 28-103, 28-105, 28-106 oraz budynek magazynowy oznaczony numerem 28-104 zgodnie z załącznikiem nr 2). 1) Celem przebudowy będzie zwiększenie efektywności działania WOPR. Zamawiający oczekuje, że dodatkową korzyścią płynącą z prowadzonych prac będzie zwiększenie funkcjonalności istniejącej infrastruktury na cele kulturalne ogólnodostępne, gastronomiczne, aktywnego wypoczynku i zwiększenie zdolności operacyjnych WOPR-u. 2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy opracowania optymalnego, pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym, a jednocześnie atrakcyjnego pod względem architektonicznym, całego terenu stanicy WOPR (załącznik nr 3). 3) Projekt i prace, będące wynikiem realizacji zadania, obejmować będą: a) ekspertyzę techniczną istniejących na terenie stanicy budynków,b) w oparciu o w/w dokument – projekt przebudowy i przebudowę istniejącego budynku WOPR wraz z poprawą jego funkcjonalności oraz zwiększeniem powierzchni użytkowych na cele kulturalne, gastronomiczne, wypoczynkowe,c) zaprojektowanie i wybudowanie tarasu widokowego na budynku / budynkach WOPR z możliwością przejścia na taras bezpośrednio z korony wału przeciwpowodziowego,d) projekt przebudowy i przebudowę pomieszczeń magazynowych wykorzystywanych przez WOPR znajdujących się w obrębie stanicy,e) projekt przebudowy i przebudowę przystani przy WOPR wraz z poprawą jej funkcjonalności,f) zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nośnej pod panele fotowoltaiczne, montaż paneli wraz z urządzeniami umożliwiającymi magazynowanie wytworzonej energii elektrycznej,g) zaprojektowanie i wykonanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obsługi WOPR,h) opracowanie projektu sieci zewnętrznych umożliwiających obsługę działalności gastronomicznej na terenie WOPR,i) utworzenie basenu pływającego na rzece Narwi w obrębie plaży miejskiej,j) projekt plaży miejskiej,k) projekt małej architektury,l) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń i uzgodnień umożliwiających realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.5. W ramach prac dla trzeciej lokalizacji zamówienia, Wykonawca opracuje dokumentację projektową i wykona roboty budowlane polegajace na zagospodarowaniu północnego nabrzeża rzeki Narew w obrębie terenów wypoczynkowych na wysokości ulicy Mieszka I, których lokalizację prezentuje załącznik nr 4. Głównym zamierzeniem Zamawiającego przy realizacji przedsięwzięcia jest zwiększenie funkcjonalności istniejącej infrastruktury sportowej, rekreacyjnej oraz/i zwiększenie atrakcyjności przedmiotowego terenu jako miejsca aktywnego wypoczynku. 1) Wynikiem prac będzie: a) pogłębienie starorzecza (patrz załącznik nr 4) i przekształcenie go w kanał umożliwiający wpływanie i cumowanie kajakami i łodziami do brzegu wraz z utworzeniem przystani kajakowej stworzenie plaży pomiędzy mostem kolejowo-drogowym (ciąg DK85) oraz pogłębionym starorzeczem,b) stworzenie pasażu od strony rzeki i wykonanie z niego zejść dla pieszych prowadzących z terenu wypoczynkowego przy ulicy Mieszka I nad brzeg rzeki do plaży oraz do przystani kajakowej,2) Na terenie nadzalewowym, pomiędzy linią kolejową a boiskiem sportowym, prace obejmować będą:a) przebudowę wjazdu na teren wypoczynkowy przy ulicy Mieszka I oraz parkingu,b) zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw z urządzeniami dla najmłodszych,c) zaprojektowanie i wybudowanie trybuny o pojemności od 100 do 200 osób na północno zachodnim skraju boiska. Trybuna powinna zostać zintegrowana z szatnią dla osób korzystających z boiska, z szatnią dla osób uprawiających sporty wodne oraz powinna kryć w sobie hangar na kajaki i sprzęt niezbędny do eksploatacji sprzętu wodnego,d) zaprojektowanie i wybudowanie ogólnodostępnej wiaty grillowej,e) zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki zdrowia/wybiegu dla psów,f) zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia oraz monitoringu terenu działającego w jednym systemie z monitoringiem omówionym dla lokalizacji nr 1 zadania,g) zaprojektowanie i wykonanie sieci zewnętrznych umożliwiających obsługę działalności gastronomicznej,h) ogrodzenie terenu,i) projekt i montaż małej architektury,j) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń i uzgodnień umożliwiających realizację projektu.4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45216124-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji wodnego pogotowia ratunkowego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45242210-0 - Roboty budowlane w zakresie przystani jachtowych
45243400-6 - Roboty w zakresie budowy plaż
45246200-5 - Budowa wałów rzecznych
45246510-1 - Roboty budowlane w zakresie deptaków
45248400-1 - Roboty budowlane w zakresie przystani
45262700-8 - Przebudowa budynków
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7