"Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz z przebudową ciągów pieszo rowerowych"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rogowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia591632-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591632-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Gmina Rogowo: "Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz z przebudową ciągów pieszo rowerowych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działanie 7.1. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo, krajowy numer identyfikacyjny 92351216000000, ul. ul. Kościelna  8 , 88-420  Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3024053, e-mail gmina@rogowo.paluki.pl, faks 52 3024275.
Adres strony internetowej (URL): www.rogowo.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rogowo.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rogowo.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U.2020.1041–t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zagospodarowanie brzegu jeziora Rogowskiego Dużego na cele rozwoju społecznego wraz z przebudową ciągów pieszo rowerowych"
Numer referencyjny: ZP-INW.271.1.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn: 1) Przebudowa kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi; 2) Przebudowa ścieżki pieszo – rowerowej; 3) Przebudowa ścieżki pieszo – rowerowo – dydaktycznej.4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje WYKONANIE : 1) „Przebudowy kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi” a) budowy pomostu rekreacyjnego wraz z prowadzącą do niego kładką; b) wycinki trzciny; c) bagrowania dna; d) remontu nabrzeża; e) budowy wiaty rekreacyjnej; f) remontu Chaty Rybackiej; g) budowy przystani kajakowej; h) budowy slipu dla łodzi; g) infrastruktury technicznej; h) małej architektury - ławki, kosze, lamy solarne, stojaki na rowery; i) placu zabaw z podziałem na strefy: dzieci młodszych i dzieci starszych; j) siłowni plenerowej; k) boiska do siatkówki plażowej oraz piłki plażowej; l) miejsca na ognisko - pow. 56,73m2; ł) przebieralni plażowych; m) terenów utwardzonych w postaci placów i ścieżek; n) placów zieleni; 2) Przebudowy ścieżki pieszo – rowerowej a) robót ziemnych; b) obrzeży betonowych; c) nawierzchni ścieżki; d) oznakowania; e) małej architektury 3) Przebudowy ścieżki pieszo – rowerowo – dydaktycznej a) robót ziemnych; b) obrzeży betonowych; c) nawierzchni ścieżki; d) oznakowania; e) małej architektury 4.3 Opis zakresu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a) pomost – lokalizacja: działki nr 885 i 878 w m. Rogowo, - powierzchnia pomostu 126,00 m2; - długość wysunięcia pomostu w głąb jeziora 30,0m; - długość całkowita pomostu 30,0m +15,0m = 45,0 m; - szerokość całkowita -15,0m; Pomost zaprojektowano w kształcie litery L, na palach stalowych o średnicy 244 mm i grubości ścianki 10 mm ze stali S235. Na palach zamontowane zostaną oczepy pomostu – dwuteowniki stalowe HEB140. Przęsła pomostu stalowe z kształtowników HEB140. Dźwigary w układzie wolnopodpartym. Na dźwigarach oparto poprzecznice z drewna kompozytowego – o wymiarach 8x23cm stanowiące podstawę pod deski pokładu pomostu. Pokład – deski kompozytowe o wymiarach 20x4cm. Odstępy pomiędzy deskami podkładu 1 cm. b) kładka – lokalizacja: działki nr 885 i 878 w m. Rogowo - powierzchnia 66,57m; - długość całkowita 22,18m; - szerokość kładki 3,0 m; Kładka przeznaczona do połączenia ścieżki pieszo – rowerowej z pomostem rekreacyjnym, wykonana na palach kompozytowych o średnicy 200mm. Na palach zamontowane zostaną oczepy pomostu z belek kompozytowych 8x23cm. Pokład - deski kompozytowe o wymiarach 20x4cm. Odstępy pomiędzy deskami pokładu 1 cm. c) nabrzeże – lokalizacja: działka nr 885 w m. Rogowo - powierzchnia 67,00m2; - wysokość nadbrzeża nad poziomem lustra wody 1,48 m; - ilość pali 42 szt; Zakres prac obejmuje oczyszczenie nabrzeża z roślinności i odspojonych elementów, następnie uzupełnienie betonem B25 W8 F150. Wokół istniejącego nabrzeża należy wykonać opaskę wzmacniającą konstrukcję, wbić pale kompozytowe o średnicy 20 cm i długości zgodnej z częścią graficzną projektu. Następnie wykonać należy deskowanie wewnętrzne z desek kompozytowych pełniące funkcję szalunku utraconego. Przestrzeń pomiędzy palisadą, a istniejącym nabrzeżem zazbroić siatką Q523 z prętów fi10 o boku oczka 15x15cm oraz wypełnić betonem B30 W8 F150. Zbrojenie należy połączyć ze zbrojeniem powierzchniowym płyty nabrzeża, należy zachować ciągłość zbrojenia poprzez zachowanie odpowiednich zakładów siatek zbrojeniowych i dodatkowych prętów zbrojeniowych. Płytę zakończyć oczepem żelbetonowym na palisadzie. W obrębie nabrzeża zaprojektowano przystań dla kajaków i małych jednostek pływających, schody służące do znoszenia kajaków do wody oraz miejsce rekreacji i wypoczynku z ławkami i stolikami. Nawierzchnia z desek kompozytowych o przekroju 4x20cm. d) wiata rekreacyjna – lokalizacja: działka nr 885 w m. Rogowo - powierzchnia zabudowy 34,00 m2 ; - kubatura 117,90m3; - wysokość wiaty 4,84m; - długość wiaty 6,93 m; - szerokość wiaty 6,93m; Posadowienie wiaty bezpośrednie na stopach żelbetonowych. Konstrukcja drewniana z bali i krawędziaków. Konstrukcja dachu drewniana, wielospadowa. Pokrycie dachu balchodachówką o fakturze gontu drewnianego. Utwardzenie terenu pod wiatą z geokraty uniwersalnej obsianej trawą układanej na wcześniej przygotowanych warstwach podbudowy: - piasek stabilizowany mechanicznie do Is=min. 0,98 o gr.5cm, - kliniec frakcji 03-31,5mm stabilizowany mechanicznie do Is=min. 0,98 o gr.10cm, - tłuczeń frakcji 31,6-63mm stabilizowany mechanicznie do Is=min. 0,98 o gr. 10cm, - geowłóknina, - grunt rodzimy nośny. e) chata rybacka z toaletami – lokalizacja działka nr 885 w m. Rogowo Powierzchnia zabudowy: 67,00m2; Powierzchnia użytkowa: 51,60m2; Kubatura budynku: 329,10m3; Wysokość budynku: 6,33m; Długość budynku: 10,50m; Szerokość budynku - 6,38m; W skład budynku wchodzą następujące elementy funkcjonalne: A/ Parter: Sala ekspozycyjna: 41,00 m2 Toaleta : 5,30m2 Toaleta : 5,30m2 Razem PC: 51,60m2 Posadowienie budynku bezpośrednio na ławach fundamentowych. Ławy fundamentowe należy posadowić na głębokości min. 1,0 m poniżej poziomu terenu. Ławy fundamentowe wykonać jako monolityczne z betonu klasy B20 (C16/20) o grubości 40cm i szerokości wg rysunku rzut fundamentów. Ławy fundamentowe należy zbroić podłużnie w świetle ścian fundamentowych 4 prętami Ø12 ze stali klasy A-III (34GS) i poprzecznie strzemionami Ø6 co 30cm ze stali klasy A-I (St3SX). Ściany budynku murowane z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm na zaprawie do murów na cienkie spoiny lub zaprawie zwykłej cementowo – wapiennej klasy M5 i dociepleniem płytami z płyt styropianowych o gr. 20 cm mocowanym na kołki i klej w rozwianiu systemowym wybranego producenta. Konstrukcja dachu – wiązary drewniane. Dach dwuspadowy. Konstrukcja z drewna C24. Krokwie, jętki, wieszaki i nakładki z belek drewnianych z przekroju 6x18cm. Na konstrukcji dachu ułożyć deskowanie oraz papę, ułożyć kontrłaty gr. 3cm oraz łaty o przekroju 6x4 cm. Rozstaw łat zależy od rodzaju zastosowanego pokrycia, według zaleceń producenta. Pokrycie z blacho dachówki. Nadproża okienne i drzwiowe prefabrykowane. Wnętrze budynku wykończone zostanie tynkiem wapienno-cementowym. Elewacja wykończona tynkiem strukturalnym, cienkowarstwowym, postarzanym. f) boisko wielofunkcyjne do siatkówki i piłki plażowej – lokalizacja: działka nr 885 i 878 w m. Rogowo - powierzchnia boiska 468,00 m2; - długość boiska 26,00m; - szerokość boiska 18,00 m; Zakres prac budowlanych obejmuje; - oczyszczanie terenu z roślinności; - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej pod nawierzchnię piaskową; - wykonanie obrzeży systemowych, elastycznych; - wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną słupków do siatkówki plażowej oraz bramek do piłki plażowej wg instrukcji montażu dostawcy urządzeń; - wykonanie nawierzchni piaskowej; Boisko do gry jest prostokątem o wymiarach 16,00x8,00m dodatkowo obszar upadku piłki: 5,0m za linią końcową oraz za liniami bocznymi, montaż nowych słupków i siatki do siatkówki, montaż bramek do piłki plażowej wraz z siatką. Nawierzchnię boiska należy wykonać z płukanego piasku kwarcowego wolnego od kamieni, muszelek i innych przedmiotów mogących spowodować skaleczenia. Grubość nawierzchni wynosi 30cm; g) siłownia plenerowa i plac zabaw – lokalizacja: działka nr 878 i nr 885 w m. Rogowo Zakres prac budowlanych obejmuje: - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej pod nawierzchnię piaskową, - wykonanie obrzeży elastycznych, - wykonanie nawierzchni piaskowej, - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej pod nawierzchnię z geograty, - wykonanie podbudowy, - ułożenie geokraty wraz z obrzeżami, - wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną terenowych urządzeń zabawowych wg instrukcji montażu dostawcy zestawów, - montaż terenowych zestawów zabawowych z materiałów spełniających warunki bezpieczeństwa i trwałości użytkowania, - wypoziomowanie i sprawdzenie stabilności, - montaż tabliczek informacyjnych w języku Braile`a. Wyposażenie siłowni plenerowej obejmują następujące urządzenia: - sztanga do wypychania i krzesło, - wyciąg górny dla niepełnosprawnych i wyciąg górny, - surfer dla niepełnosprawnych i surfer, - rower (ręce i nogi) i rower, - biegacz i orbitrek, - prasa nożna i wioślarz, - stepper i twister Wyposażenie Placu Zabaw obejmuje podział na: STREFĘ DZIECI MŁODSZYCH – wykaz urządzeń: - zestaw integracyjny, w skład którego wchodzi:• tablica edukacyjna – kółko i krzyżyk,• tablica edukacyjna – zegar,• tablica edukacyjna – spirala obrotowa,• tablica edukacyjna muzyczna – ksylofon,• tablica edukacyjna – mapa świata,• tablica edukacyjna – sklepik,• wieża z dachem dwuspadowym,• tablica z siedziskiem,• płotek wyokrąglony,• przejście ”tuba”,• tablica edukacyjna – alfabet Braile`a,• tablica edukacyjna – bulaj, - mały zabawowy zestaw, w skład którego wchodzi:• podest niski 59cm,• podest wysoki 90cm,• schodki,• zjeżdżalnia,• wejście liniowe,• tablica edukacyjna – okienko – 2szt.,• tablica edukacyjna – z modułem obrotowym,• zabezpieczenie podestów – 2 szt.,• słup z flagą - bujak sprężynowy – 2 szt., - huśtawka wahadłowa, - bujak autko, STREFĘ DZIECI STARSZYCH – wykaz urządzeń: - karuzela tarczowa, - zestaw zabawowy, w skład którego wchodzi:• wieża z dachem dwuspadowym – 2szt.,• podest bez dachu,• zjeżdżalnia,• ścianka wspinaczkowa – 2 szt.,• tablica edukacyjna z ruchomymi elementami,• przejście – drabinka na linach,• tablica edukacyjna okienko,• zjazd rurowy,• przejście linowe,• tablica edukacyjna bulaj,• drabinka,- huśtawka ważka,- huśtawka bocianie gniazdo,- piramida - zestaw sprawnościowy, w skład którego wchodzi:• moduł przejście trójkątne,• moduł lin do wspinaczki z podestami,• moduł przejście linowe tuba,• moduł lin do wspinaczki,• moduł przeplotnia pajęczyna,• moduł przeplotnia h) plaża – lokalizacja: działka nr 878 i nr 885 w m. Rogowo. Teren – część nawierzchnia piaskowa i część porośnięta trzcinami przeznaczonymi do wycinki. W obrębie plaży oprócz nawiezienia piasku planuje się wydzielenie kąpieliska dla dzieci i osób pływających. Kąpielisko dla dzieci – forma brodzika o wymiarach 5x15m i głębokości wody do 40cm, wydzielone bojkami i siatką. Kąpielisko dla dorosłych zostanie wydzielone bojkami na przedłużeniu załamanej części pomostu. Przybliżone wymiary kąpieliska – 30x26m Zakres prac przy wykonywaniu plaży wraz z kąpieliskiem obejmuje: - wycięcie trzcin w obrębie kąpieliska, - oczyszczenie terenu przy brzegu, - zdjęcie warstwy ziemi w obrębie plaży, - ułożenie warstwy separacyjnej z agrowłókniny, - wykonanie nawierzchni piaskowej grubości 50cm, - wydzielenie kąpieliska dla dzieci i osób pływających. Usunięcie trzciny i innej roślinności wodnej (teren jeziora Rogowskiego) do głębokości około 1,00m należy wykonać ręcznie poprzez wyrywanie i hakowanie. Na większej głębokości do poziomu około 2,00 m poniżej poziomu wód jeziora usunięcie trzciny należy wykonań z łodzi wyposażonej w kosiarkę mechaniczną. Wycinkę trzciny należy wykonać bezpośrednio przy dnie jeziora (około 10 cm od dna jeziora). Następnie należy wykonać bagrowanie dna na odcinku równym długości plaży o zasięgu około 20 m w stronę jeziora. Wycinka trzcin obejmuje obszar o długości około 105 mb w pasie o szerokości około 20,0m. Łączna powierzchnia trzciny do usunięcia wynosi około 1706,6m2. i) ścieżka pieszo – rowerowej – lokalizacja: działka nr 925/2 oraz 1032 w m. Rogowo. - szerokość 3,50m - część przeznaczona do ruchu rowerowego o szerokości 2,0m – nawierzchnia asfaltowa., - część przeznaczona do ruchu pieszego o szerokości 1,50m – nawierzchnia kostki betonowej Zakres robót obejmuje przebudowę ścieżki pieszo-rowerowej pomiędzy ulicami Kolejową oraz Kościelną. Szerokość użytkowa ścieżki 3,0m a długość całej ścieżki to 510m podzielona na trzy odcinki. Pierwszy rozpoczynający się od ul. Kolejowej dochodzący do dz. 930 o długości 98m, drugi rozpoczynający się na skrzyżowaniu z dz. 930 a kończący się przy skrzyżowaniu z działami 1063 i 1027/1 długości 78m, trzeci rozpoczynający się na wymienionym skrzyżowaniu i kończący się przy ul. Kościelnej długości 334m. Zakres robót obejmuje również małą architekturę, w tym: - zakup i montaż ławki drewnianej, - zakup i montaż kosza na śmieci, - zakup i montaż lamp solarnych j) ścieżka pieszo – rowerowo – dydaktyczna -lokalizacja : działka nr 1204/2, 1203, 1205 oraz 1166 w m. Rogowo Zakres robót obejmuje przebudowę ścieżki pieszo-rowerowo-dydaktycznej pomiędzy ul. Kościelną a drogą powiatową nr 2326C. Szerokość użytkowa ścieżki 3,0 m a długość całej ścieżki to 629m. podzielona na dwa odcinki. Pierwszy o długości 195m zlokalizowany pomiędzy ul. Kościelną, drugi rozpoczynający się na skrzyżowaniu z ul. Kościelną a kończący się przy skrzyżowaniu z drogą powiatową 2326C. Pierwszy odcinek - należy wykonać z nawierzchni łączonej (kostka betonowa + nawierzchnia asfaltowa), a drugi odcinek w całości nawierzchnia asfaltowa. Zakres robót obejmuje również małą architekturę, w tym: - zakup i montaż ławki drewnianej, - zakup i montaż kosza na śmieci, - zakup i montaż lamp solarnych, - zakup i montaż tablic informacyjno – dydaktycznych4.4 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, zawarte zostały w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części „SIWZ”): a) Załącznik nr 7 wzorze umowy wraz z załącznikami; b) Załącznik nr 8 Projekt budowlany Przebudowa i rozbudowa kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi; c) Załącznik nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB): - Roboty ogólnobudowlane, - Instalacje elektryczne, - Instalacje sanitarne, - Wiata drewniana, - Pomost, - Kładka kompozytowa oraz nabrzeże, - Utwardzenie terenu, - Siłownia plenerowa i plac zabaw, - Plaża, boisko i kąpielisko; d) Załącznik nr 10 Przedmiary robót, kosztorysy nakładcze; e) Załącznik nr 11 Projekt budowlany Przebudowy ścieżki pieszo-rowerowej; f) Załącznik nr 12 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); g) Załącznik nr 13 Przedmiary robót, kosztorysy nakładcze; h) Załącznik nr 14 Projekt budowlany Przebudowy ścieżki pieszo – rowerowo- dydaktycznej; i) Załącznik nr 15 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); j) Załącznik nr 16 Przedmiary robót, kosztorysy nakładcze; k) Załącznik nr 17 Operat wodnoprawny; l) Załącznik nr 18 Pozwolenie wodno prawne; Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej www.rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.4.5 W ramach przedmiotu postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia oraz niezbędnych urządzeń i podłączeń.4.6 W związku z tym, ze przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych.4.7 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót budowlanych, a także, obowiązującymi przepisami szczegółami i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z zakresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia ofert są dokumenty projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielnie zamówienia publicznego. Przedmiary robót są materiałem pomocniczym. 4.8 W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami, zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od złożonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem:• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczbą elementów składowych),• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcyjne itd.),• parametrów bezpieczeństwa użytkowania,• izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej.4.9 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w/w dokumentach. 4.10 Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej.4.11 Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych konstrukcyjnych i prawnych.4.12 Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.4.13 Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.4.14 Warunki realizacji robót 1) Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną na podstawie pozwolenia na budowę:• Decyzja Starosty Żnińskiego nr 706 z dnia 12.12.2009r. nr UA.6740.1.609.2019 obejmująca: przebudowę i rozbudowę kąpieliska i plaży wraz z wykonaniem wielofunkcyjnego boiska do gier małych, placu zabaw i obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na działkach nr 877, 878, 885 położonych w obrębie ewidencyjnym Rogowo Załącznik nr 19 ; • Decyzja Starosty Żnińskiego nr 22, znak: UA.6740.1.661.2019 z dnia 10.01.2020r. obejmująca: przebudowę ścieżki pieszo-rowerowo-dydaktycznej na działkach nr 1204/2, 1203, 1205, 1166 położonych w obrębie ewidencyjnym Rogowo - Załącznik nr 20;• Decyzja Starosty Żnińskiego nr 23 z dnia 10.01.2020r. nr UA.6740.1.662.2019 obejmująca: przebudowę ścieżki pieszo-rowerowej na działkach nr 925/2, 1032 położonych w obrębie ewidencyjnym Rogowo - Załącznik nr 21;• Postanowienie Starosty Żnińskiego z dnia 03.08.2020r. nr UA.6740.1.609.2019 do decyzji nr 706 z dn.12.12.2019r. o sprostowaniu z urzędu oczywistej omyłki: zamiast na działkach 877, 878, 885 położonych w obrębie ewidencyjnym Rogowo powinno być: na działkach 877, 878, 885 położonych w obrębie ewidencyjnym Rogowo oraz wykonanie geokraty uniwersalnej obsianej trawą na działce nr 1154/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Rogowo - Załącznik nr 22 2) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: a) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz.U.2003.47.401),4.15 Dodatkowe wymagania: 1) Użyte materiały budowlane, instalacje i wykończeniowe oraz technologie muszą zapewniać niskie koszty eksploatacji i utrzymania obiektów przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia. 2) Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym (dokumentacją projektową) obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, przeciwpożarowymi, zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Odstępstwa od w/w zasady należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 4.16 W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca może zapoznać się z terenem robót, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia.4.17 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną oraz uzupełniony haromonogram rzeczowy- finansowy stanowiący Załącznik nr 5 do wzoru umowy, b) wykonanie planu bioz dla całego przedmiotu zamówienia, c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia, e) organizacja i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, f) utrzymywanie porządku na placu budowy oraz zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, a także zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy, oraz oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń energii elektrycznej, montażu licznika zużycia wody oraz koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robot, h) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej, podziemnej, kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń, i) każdorazowego zawiadomienia inspektora nadzoru o wykonaniu robót ulegających zakryciu lub zanikających, j) dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, k) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, l) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, ł) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, m) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, n) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się w imieniu Inwestora uzyskać niezbędny dokument (decyzję) pozwalający na użytkowanie obiektu, o) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji. W odniesieniu do pozostałego materiału rozbiórkowego - Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2020.797 – t.j.) i ustawą z dnia 17 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020.1219–t.j). Nadmienia się, że Zamawiający nie dopuszcza wbudowania materiałów pochodzących z rozbiórek przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania nadmiaru ziemi i gleby z terenu budowy, p) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 3 ezg., r) bezpłatne serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji, s) wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów, t) wykonanie 2 (dwóch) szt. tablic informacyjnych – o różnych treściach wraz z ich montażem na specjalnych słupkach stalowych: (wymiary tablic: 80cm x 120cm, logotypy pełen kolor, lokalizacja na zewnątrz), u) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wymaga się aby Wykonawca, na ciągach jezdnych i pieszych, układał robocze pomosty lub stosował metody wykonania pozwalające na ruch pieszy. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli – Zamawiającego, Wykonawcy i mieszkańców posesji. W związku z powyższym, na podstawie organizacji ruchu w zakresie dostosowanym do własnego planu i organizacji realizacji zadania, Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Starostę Powiatu oraz Zamawiającego, organizacją ruchu na czas budowy. Do nie przewidzianych, a wynikających z wprowadzonego sposobu przebudowy potrzeb lub związaną z technologią robót Wykonawca wykona, zatwierdzi i będzie aktualizował organizację ruchu na własny koszt, który należy ująć w wycenie robót, w)ewentualnie podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego złożonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacyjne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zmawiającemu jednocześnie stwierdzić zgodność zaoferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno być zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne, y) w przypadku wykonywania prac związanych z wycinką roślin z wód i brzegu Jeziora Rogowskiego (w granicach przedmiotowej inwestycji) winien być zapewniony nadzór ornitologiczny4.18 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z: a) dokumentacją projektową - załącznik nr 8 i załącznik nr 11 i nr 14, b) specyfikacją techniczną – załącznik nr 9 nr 12 i nr 15, c) przedmiarem robót, kosztorysem nakładczym – załącznik nr 10, nr 13 i nr 16. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 4.19 Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 60 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Rozszerza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, a w związku z tym uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia (umowy) wygasają wraz z upływem okresu, na który Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (umowy). Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą wykonania (zakończenia) całości przedmiotu zamówienia, potwierdzonego spisaniem całościowego, końcowego protokołu odbioru robót i przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. W okresie gwarancji wszelkie naprawy i przeglądy gwarancyjne obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia będą wykonywane wyłącznie kosztem i staraniem Wykonawcy. b) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - opinie, decyzje, - atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne na wbudowane materiały, - książkę obmiaru, - dziennik budowy, - inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.4.20 Podwykonawstwo. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp).4.21 Klauzule społeczne na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. W oparciu o art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 – t.j.) 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna za wyjątkiem osób sprawujących samodzielnie funkcje techniczne tj. kierownika budowy, kierownika robót. 2) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu; - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1). Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; b) oświadczenia wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45223100-7
45223500-1
45242000-5
45243000-2
45310000-3
45320000-6
45330000-9
45400000-1
45500000-2
45233140-2
45233161-5
45233162-2
45262210-6
45262500-6
45420000-7
45431200-9
45442100-8
45443000-4
45324000-4
45311100-1
45315700-5
45312310-3
45300000-0
45332000-3
45331000-6
45261100-5
45233250-6
45233260-9
45421160-3
45233150-5
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał tj. zakończył robotę budowlaną wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien udokumentować co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu o konstrukcji stalowej i długości min. 45,0 m. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku – Załącznik nr 4 do SIWZ. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: - kierownika budowy, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót), - kierownika robót, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń tj. instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót), - kierownika robót, posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń tj. instalowanie stacji rozdzielczych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót); - kierownika robót posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z ograniczeniem posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót); Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk przez jedną osobę. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333- t.j) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 – t.j.) Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku – Załącznik nr 5 do SIWZ.6.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania imienia i nazwiska wskazanego kierownika budowy/robót - osoby wykonującej czynności przy realizacji zamówienia wraz z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.2 Wykonawca do oferty sporządzonej zgodnie z Załącznikiem nr 1 dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ;. b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22a ustawy Pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ – jeśli dotyczy; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy.8.3 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) form oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.8.4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020.1282) potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w tym: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI. SIWZ a dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający żąda: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, w przypadkach określonych w rozdziale VII pkt 7.1 SIWZ tj. wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 24 ust.1 pkt 12 -23 i ust. 5 pkt 1. ustawy Pzp Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.8.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2 lit. a) niniejszej specyfikacji składa dokument wymieniony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020.1282) tj. dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;8.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w ust. 5 niniejszego rozdziału SIWZ.8.7 Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane; 2) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia; 3) Zamawiający żąda wskazania w ofercie - Załącznik nr 1 do SIWZ przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; 4) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych o których mowa wyżej w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych; 5) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp – oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy; 6) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec wskazanego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; 7) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 8) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu są zgodne z wymaganiami ustawy Pzp i winny: a) Wykonawca w umowie z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcom robót budowlanych ma obowiązek określić szczegółowo zakres robót przewidzianych do wykonania, termin realizacji robót, wynagrodzenie i zasady płatności za wykonanie robót, terminy zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy zakresu zamówienia, b) umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień uzależniających uzyskanie przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zapłaty od Wykonawcy lub Podwykonawcy od otrzymania zapłaty odpowiednio od Zamawiającego, Wykonawcy lub Podwykonawcy, c) nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy na roboty budowlane. Wyłączenie, o którym mowa nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 tys. zł brutto. 9) Szczegółowe zasady i warunki zawierania umów o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciw określone są w § 7 projekcie umowy- Załącznik nr 7 do SIWZ.8.8 Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych; 2) W odniesieniu do warunków kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli one zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów tj. zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu; - zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w rozdziale VII pkt. 7.1 SIWZ; 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – dla każdego z tych podmiotów: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, zgodnie z Załącznikiem nr 2, b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu składa dokumenty o których mowa w pkt. 8.4 ppkt 2) SIWZ, 6) W celu oceny, dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać informacji w szczególności o: a) zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, b) zakresie i sposobie wykorzystania udostępnionych Wykonawcy zasobach przez inny podmiot, 7) Jeżeli zasoby innego podmiotu, na które powołuje się Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia warunku udziału w postępowaniu lub wobec tych podmiotów zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w określonym przez zamawiającego terminie: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności o których mowa w ppkt 1).8.9 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, o których mowa art. 23 ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenia oraz wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej postanowienia: określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, czas trwania umowy (minimum okres realizacji zamówienia postanowienia dotyczące okresu gwarancji i rękojmi).8.10 Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz wykonawców występujących wspólnie o których mowa w art. 23 ustawy Pzp – składane są w oryginale.8.11 Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacjach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.8.12 Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.8.13 W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.8.14 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.8.15 Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w ust. 3 i 4 potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.8.16 Inne dokumenty nie wymienione w pkt. 8.1 – 8.15 niniejszego rozdziału SIWZ: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo-finansowy - stanowiący Załącznik nr 5 do projektu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.2 Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 2) zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w poniższych okolicznościach; a) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; Wydłużenie czasu trwania umowy winno być odnotowane przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego. 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) zmiany sposobu wykonania robót budowlanych na skutek zamian technologicznych spowodowanymi następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmiennie od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, f) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadku wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 5) wystąpienia zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług – cena netto pozostanie bez zmian – a zmiana wynagrodzenia brutto będzie dotyczyć faktur wystawionych od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających wartość stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1, bez konieczności sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. Ustawowa stawka VAT będzie doliczana do ceny netto podanej w ofercie przetargowej. 19.3 Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane faksem albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób, wskazujący Wykonawcę, datę i miejsce zawarcia umowy.19.4 Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w pkt. 19.3 jeżeli: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a) w przypadku trybu przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI