Zagospod. terenu między bud. M.Anielewicza 7,9,11 Pawia 4,6 Karmelicka 16 L.Zamenhofa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospod. terenu między bud. M.Anielewicza 7,9,11 Pawia 4,6 Karmelicka 16 L.Zamenhofa 7 w W-wie – budżet partycypacyjny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00302669
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospod. terenu między bud. M.Anielewicza 7,9,11 Pawia 4,6 Karmelicka 16 L.Zamenhofa 7 w W-wie – budżet partycypacyjny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospod. terenu między bud. M.Anielewicza 7,9,11 Pawia 4,6 Karmelicka 16 L.Zamenhofa 7 w W-wie – budżet partycypacyjny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa30a644-5739-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008405/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Realizacja projektu Zielone podwórko dla wszystkich - integracja sąsiedzka i międzypokoleniowa - budżet partycypacyjny na terenie Karmelicka/Anielewicza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Ofertę sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony, jako Administratorzy danych osobowych uzyskanych od siebie w związku z podpisaniem i realizacją niniejszej umowy zobowiązane są do przestrzegania właściwych przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/ dalej RODO) oraz jakichkolwiek podobnych lub analogicznych praw, wymogów ustawowych lub kodeksów postępowania regulujących użytkowanie, przechowywanie lub przesyłanie danych osobowych oraz zobowiązane są do niedopuszczenia do żadnych działań mogących spowodować naruszenie lub w inny sposób skutkować naruszeniem przez którąkolwiek ze Stron tych regulacji.
2. W związku z zawarciem Umowy dochodzi do przekazywania pomiędzy Stronami danych osobowych (między administratorami danych):
a) osób reprezentujących drugą Stronę;
b) osób wyznaczonych przez drugą Stronę do kontaktów w celu dokonywania bieżących uzgodnień w związku z realizacją Umowy.
3. Strony oświadczają, że osoby wymienione w pkt 2 lit. a) i b) w zakresie swoich obowiązków zostaną zaznajomione z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania ich danych osobowych.
4. Informacje dotyczące przetwarzania oraz ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy dostępne są pod adresem: http://www.zgn.waw.pl/?s=75&p=2 oraz w siedzibie Administratora.
5. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w formie elektronicznej pisząc na adres e-mail: iod@zgn.waw.pl lub tradycyjnej wysyłając korespondencję na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście M.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ-053/R/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na demontażu istniejących nawierzchni asfaltowych oraz z kostki brukowej i zagospodarowaniu terenu podwórka między budynkami Anielewicza 7,9,11, Pawia 4,6, Karmelicka 16, Zamenhofa 7 poprzez budowę nowych nawierzchni z częścią rekreacyjną i nowymi nasadzeniami zieleni. Planowane jest wykonanie części rekreacyjnej dla dzieci i mieszkańców z elementami małej architektury (ławki, trejaże, bujaki linowe, tor przeszkód, mostek, beczka, stolik do gry w szachy), terenu zielenią zgodnie z załączonym projektem tj. posadzenie drzew, krzewów, bylin, roślin cebulowych, założenie trawników, dowóz ziemi oraz nowych nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową. Na terenie podwórka zostanie także wykonane nowe oświetlenie poprzez montaż lamp parkowych (ogrodowych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót (zagospodarowanie terenu) zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (do 50% wartości zamówienia podstawowego). Termin płatności, okres rękojmi jak w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych i zielarskich zagospodarowania trenu, o złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia i o wartości brutto po min 300 000 zł. każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane;
3) załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
4) wskazanie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania:
a) która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
b) która posiada zaświadczenie kwalifikacyjne Grupy 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na nap. znam. do 1kV na stanowisku „Dozoru”.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 2 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Uwaga! Wykonawca, który ubiega się o zamówienie winien wykazać wykonanie 2 zamówień jako miernik wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Sumowanie wykonanych zamówień przez dwa różne podmioty nie potwierdza ich wykonania przez jeden podmiot, tzn. nie znalazł się w sytuacji, że dwa razy wykonał określone zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców udowodni, że wykonał co najmniej dwa zamówienia o charakterze jak w przedmiocie zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnianie warunków, o których mowa w pkt 2, a także wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy pzp.
6. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez Zamawiającego powyżej oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ustawy pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust 2 ustawy pzp), podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych i zielarskich zagospodarowania terenu o złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia i o wartości brutto po min 300 000 zł. każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania, tj.:
a) która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
b) która posiada zaświadczenie kwalifikacyjne Grupy 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na nap. znam. do 1kV na stanowisku „Dozoru”.
3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.;
4) oświadczenie informujące Zamawiającego, że oświadczenie złożone na załączniku nr 2 do SWZ jest aktualne na dzień składania ww. dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) dokumenty rejestrowe lub wskazanie miejsca, z którego źródła Zamawiający może je pobrać;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
6) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się zamówienie oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.
2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie do oferty mają obowiązek dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 2a do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

TERM.W.- Zam. dop.zm.term.wprow.Wyk.na teren rob.w przyp. sprzyj. war.pogod., tj. +5 st. C w ciągu całej doby nieprzer.przez okres 7 d.kalend. - Zam.dopuszcza możl.zm.terminu real.um.w przypadku zaist.jednej z nast.okol.: 1)wstrzym.robót bud.przez Zam.z przy.od niego niezal.; 2)wyst.niesp. war.atm.niepozw.na prawid.zg.ze sztuką bud.wyk.przedm.um.w zak.r.zewn.takich jak: a)temp.niższa niż min.5 st.C w zakr.r.zewn.mierzona o godz.07; b)prędk.wiatru przekr.10 m/s przez więc.niż 3 godz.dz.w godz. 8-16; c)burza, gęsta mgła lub gołoledź przez więc.niż 3 godz.dz.w godz. 8-16; d)opady śniegu lub deszczu przez więcej niż 3 godz.dz.w godz. 8-16. Do ok.w real.w k.wyst. niek. war.pogod.nie są wlicz.są sob. niedz.i dni ust.wolne od pracy. War. pog.muszą zostać potw.raportem z Instytutu Met. i Gosp.Wod.ze st. meteorol. zlok.najbl. miejs.bud. e)zaist.kon.wyk.robót dod. - o podob.charakt.nie ujęt.w tym zam.; f)w przypad.zaist.kon.wyk.rob.dodat.; g)działań os.trzecich un.wyk.prac, k.to dział.są konsek.winy k/k ze Str.; h)w razie zaist.zd.niezal.od Str., o charak.siły wyż.; i)w razie konieczn.działań zm.do ogran. skut.zd.los. wyw.przez czynniki zewn., k. nie można było przew.. ROB.DOD.1.W przyp.zaist.kon.wyk.robót dodatk. nieob.Um., niezbęd.do prawid. wyk.Um., k.wykon. jest kon.na sk.syt.niem.wcześniej do przewid.oraz gdy z przyczyn techn.lub gospod.oddzielenie zam. podst.ob. Um.wym. pon.niewspół. wys.koszt. lub wyk. zam. podst.ob.Um.jest uzal.od wykon.zam.dodatk., Wykon.przysługiwać będzie wyn.dod.na zasad.ok.w ust. 2. 2.Wyn.dodatk.za wyk.r.określ.w ust. 1 zostanie ob.w op.o czynniki cenotw.podane przez Wyk.w Of.. Rob.te mogą być wyk.tylko na podst.podp.przez obie Str.prot.konieczn.i koszt. of.na rob.dod. zat.przez Zam.i po podp.przez Str.now.um., z zastr.st. 3. 3.W przyp., gdy wart.robót dod.nie przekr.15 % kw.um. Zam.dop.podp.przez Str.An zmien. wart.nin.um., zaś w przyp. przekr. tej wart.zost.podp.od.um.z Wyk. 4.W przyp., gdy w koszt.of.na rob.dod..wystąpią mat.nie ujęte w Of.- ceny tych mat.nie mogą przekr.śr.cen publik.przez wyd.SEKOC.z kw.poprzedz.wyk.rob., zaś w przypadku kon.i wbudow. mat.nie uj.w tym wyd.- ich cen.muszą zost. zaak. przez Zam. ROB.ZAMIEN.i ZANIECH.1.W przypad.zm.techn.wyk.robót Zam.zleci Wyk.wykon.Robót Zamien., w tym także wprow.zm.sposobu wykonyw., rodz.stos.mat.oraz technologii robót. Zam. ma również prawo polecić Wyk.niewyk.ok.rob.(Roboty Zan.). W celu unikn.jakichkolwiek wątpl.Str.postan., że warun.uzgodn.przez St.a nast.wyk.przez Wyk.Robót Zamien. bądź Rob.Zan.jest ich up.uzgodn.i zaakcept.przez Zam.na podst.aneksu do Um. 2.W przyp.jakichk.wątpl.co do zak. Robót Zamien., Robót Zaniech., Str.przyjmować będą jako prawid. obm.i wyl. dokon.przez Zam., chyba że Wyk.wykaże, że Zam. dok.tych obm.lub wyl. dop.się rażącego niedb.lub bł. winy um. 3.Wyk. zobow.jest zg.Zam.konieczn.wyk.Robót Zamien.4.W przyp.kon.wyk.Robót Zamien.Zam. sp. Prot.konieczn. wskaz.zak.Rob.potrzeb.do wyk.Wyk. zob.jest przygot.of.zaw. koszt.Rob. Zamien., w wersji szczeg., oraz przek. go Zam. Oferta Wyk.powinna zawierać ceny wynik.z pierw. koszt.of.(tj. st.r. z narz., ceny mat.), j/k w wyp.gdyby rodz.Robót był taki, że nie dałoby się przypisać im wprost lub pośr.o cen jednost.wskaz.w pierw.koszt.of., wówczas oferta Wyk.zost.przygot.w op.o ceny, k. nie mogą przekr.śr.c.mat.publik.w kw.SEKOC., z kw.poprzedz.plan.ok. wykon. robót i muszą zostać zaak.przez Zam.również w przypadku gdy nie wyst.w publ. SEKOC.. 5.W op.o tak przygot.of., po dokon.akcept.przez Zam., Str.winny zawrzeć stos.aneks do Um.w odn.do Rob.Zamien.. 6.W przyp.odst.przez Zam.od real.Przed.Zam.w określ.cz.(Roboty Zan.), Wyk.nie będzie uprawn.ani zobow.do wykon.zaniech.cz.Przed. Zam. a jego Wynag.zost.odp.pomn.o wart.Rob.Zan.wyl.z pierwot.koszt.of.. W zw.z zan.wyk.określ.cz. P.Zam.Wyk.nie będzie upr.do żądania j/k wynag.lub odszkod.zw.z niewykon.Robót Zaniech., w tym nie będz.pochodzić roszczeń z art. 644 k.c. 7.Wart.każdej kol. zm.nie może przekr. 50% wart. zamów. określ. pierw. w Um.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby wykonawców do trzech, których zaprosi do negocjacji.
2. Warunkiem uczestnictwa w negocjacjach jest złożenie oferty nie podlegającej odrzuceniu, spełniającej wszystkie wymagania specyfikacji warunków zamówień publicznych.
3. Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom;
2) których oferty zostały odrzucone;
3) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji oraz punktacji przyznanej ich ofertom, w przypadku, gdy wykonawcy plasują się na dalszych pozycjach (od czwartej w dół).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI