IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia w którym upływa ostateczny termin składania ofert.12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy) nr 62 1030 1508 0000 0005 5036 5022z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg nr DOSiR 5/N/2020 oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data (czas) wpływu środków na rachunek Zamawiającego.UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji Umowy, postanowienia Umowy mogą ulec zmianom wzakresie: 1) zmiana terminu zakończenia robót, określonego w § 2 ust. 3 Umowy,w przypadku: a) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy,tj. warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych,hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, epidemiologicznychutrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy – fakt ten musi zostać udokumentowany w formie pisemnej (protokołów) przezprzedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, b) jeżeli przyczyny, z powoduktórych będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będąnastępstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, wszczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminuzakończenia robót, c) braku możliwości wykonywania robót z powoduniedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ichwstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d)wystąpienia konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych odWykonawcy związanych z warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi ichniezakłóconą kontynuację, po otrzymaniu przez Zamawiającego pisemnegowniosku Wykonawcy, w którym zostaną wskazane i uzasadnione przyczynyprzedłużenia terminu wykonania robót. e) Wystąpienie konieczności wstrzymanirobót z przyczyn niezależnych do Wykonawcy związanych z wprowadzeniemstanu nadzwyczajnego lub zagrożenia epidemiologicznego w czasie którychrealizacja robót jest niemożliwa. W przypadku zmiany terminu realizacjiprzedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, terminmoże ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2)zmiany oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 3) rozszerzeniaodpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonejgwarancji, 4) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz sposoburozliczenia za wykonane roboty w przypadku: a) zmiany Umowy w zakresieterminu wykonania przedmiotu Umowy, b) konieczności zmiany harmonogramurzeczowo-finansowego robót spowodowanych uszczegółowieniem robótrealizowanych przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców, Propozycjezmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawione przezWykonawcę muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 5) zmiany terminupłatności, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który ma byćdokonywana zapłata wynagrodzenia; 7) konieczności dostosowania postanowień umowy do zmian prawa powszechnie obowiązującego lub wynikających zinterpretacji przepisów prawa; 8) konieczności dostosowania sposobu dostarczaniafaktur do wymogów wewnętrznych lub organizacyjnych Zamawiającego lubWykonawcy. 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminurealizacji niniejszej umowy, określonego w § 2, na pisemny wniosek złożony wterminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałychokolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 3. Wszelkiezmiany niniejszej Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie, wymagająsporządzenia aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Aneks zostaniepoprzedzony protokołem konieczności. 4. Zmiany umowy nie stanowią: 1) zmianawskazanych w umowie osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy; 2)zmiana danych teleadresowych Stron; 3) zmiana danych rejestrowych Stron. 5. Wprzypadkach określonych w ust. 4, dla skuteczności zmiany wystarczające jestniezwłoczne poinformowanie drugiej Strony na piśmie o zaistniałej zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-17, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: