Zadanie nr 1Przebudowa, nadbudowa pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie nr 1Przebudowa, nadbudowa pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnościami oraz zakup sprzętu medycznego w ramach konkursu RPKP.06.01.01-IZ.00-04-092/17 dla Osi priorytetowej RPKP.06.00.00 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania RPKP.06.01.00 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społecznąPoddziałania RPKP.06.01.01 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Zadanie nr 2 Termomodernizacja pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu w ramach konkursu RPKP.03.03.00-IZ.00-04-150/18 dla Osi priorytetowej RPKP.03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania RPKP.03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolub-Dobrzyń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-05-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Powiatowy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-16
  • Numer ogłoszenia545879-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545879-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.

Szpital Powiatowy: Zadanie nr 1Przebudowa, nadbudowa pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnościami oraz zakup sprzętu medycznego w ramach konkursu RPKP.06.01.01-IZ.00-04-092/17 dla Osi priorytetowej RPKP.06.00.00 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania RPKP.06.01.00 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społecznąPoddziałania RPKP.06.01.01 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Zadanie nr 2 Termomodernizacja pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu w ramach konkursu RPKP.03.03.00-IZ.00-04-150/18 dla Osi priorytetowej RPKP.03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania RPKP.03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 1 Przebudowa, nadbudowa pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnościami oraz zakup sprzętu medycznego w ramach konkursu RPKP.06.01.01-IZ.00-04-092/17 dla Osi priorytetowej RPKP.06.00.00 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania RPKP.06.01.00 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania RPKP.06.01.01 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Zadanie nr 2 Termomodernizacja pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu w ramach konkursu RPKP.03.03.00-IZ.00-04-150/18 dla Osi priorytetowej RPKP.03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania RPKP.03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, krajowy numer identyfikacyjny 87155233400000, ul. dr. J. G. Koppa  , 87400   Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6832291 do 93, e-mail zozgolub-dobrzyn@pro.onet.pl, faks 566 832 205.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalgolub.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot leczniczy w formie spółki kapitałowej, w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. ( Dz.U z 2013 r. nr 217).
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpitalgolub.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalgolub.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
TAK- forma pisemna
Adres:
Szpital Powiatowy Sp. z o.o., ul. Doktora J.G. Koppa 1E, 87-400 Golub-Dobrzyń, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1Przebudowa, nadbudowa pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnościami oraz zakup sprzętu medycznego w ramach konkursu RPKP.06.01.01-IZ.00-04-092/17 dla Osi priorytetowej RPKP.06.00.00 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania RPKP.06.01.00 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społecznąPoddziałania RPKP.06.01.01 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Zadanie nr 2 Termomodernizacja pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu w ramach konkursu RPKP.03.03.00-IZ.00-04-150/18 dla Osi priorytetowej RPKP.03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania RPKP.03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: DTZ.382.14.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 Przebudowa, nadbudowa pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób starszych i z niepełnosprawnościami oraz zakup sprzętu medycznego w ramach konkursu RPKP.06.01.01-IZ.00-04-092/17 dla Osi priorytetowej RPKP.06.00.00 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania RPKP.06.01.00 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania RPKP.06.01.01 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Zadanie nr 2 Termomodernizacja pawilonu Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy Szpitala Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu w ramach konkursu RPKP.03.03.00-IZ.00-04-150/18 dla Osi priorytetowej RPKP.03.00.00 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania RPKP.03.03.00 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Zakres robót . Zakres robót budowlanych obejmuje m. innymi : wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, robót murowych, posadzek, dachu, elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, robót wewnętrznych, zagospodarowania terenu, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji wodociągowej wewnętrznej wraz z białym montażem, instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, instalacji elektrycznej, gazów medycznych, telefonicznej.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45300000-0
45400000-1
45262700-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-02-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej obejmującej branże konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną o wartości robót nie mniejszej niż 2.200.00,00 PLN brutto. a) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi: • przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (minimum 1 osoba) – kierownik budowy; • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazów medycznych (minimum 1 osoba); - kierownik robót ; • instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych ( minimum 1 osoba) – kierownik robót. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez zamawiającego specjalności. W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; ( załącznik nr 5) 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik Nr 6 ) .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 89.373,04 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r, poz.1804 oraz z 2015 r poz.978 i 1240 ) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 61 1560 0013 2532 9202 1000 0001 Getin Bank S.A. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Doktora J.G. Koppa 1E, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wykrycia wady (którą jest również brak wymaganej treści) dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub innego dokumentu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru określającego sposób wykonania umowy; zmiana zostanie wprowadzona na poniższych warunkach: 1) zmiana obejmie termin wykonania umowy o czas w jakim Wykonawca nie mógł wykonywać zamówienia lub było to istotnie utrudnione z uwagi na konieczność oczekiwania na usunięcie wady, chyba że ze względu na okres oczekiwania powstały dodatkowe utrudnienia (np. długotrwała zmiana pogody na uniemożliwiającą należyte wykonanie robót zgodnie z ich wymogami technologicznymi), wtedy zmiana terminu powinna uwzględnić również rozmiar dodatkowych utrudnień; 2) zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie, w jakim usunięcie wady zwiększyło zakres prac do wykonania przez Wykonawcę – o czas na ich wykonanie, jednak bez uwzględnienia czasu wykonania tego zakresu prac, które bez większych trudności Wykonawca może wykonać równolegle do innych, wcześniej przewidzianych prac; 3) zmiana obejmie sposób wykonania umowy w zakresie wynikającym z konieczności usunięcia wykrytej wady dokumentu wskazanego w ust. 1 (np. konieczności zmiany dokumentacji projektowej) i doprowadzenia go do stanu zgodności z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami, a także spójności; 4) zmiana obejmie wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie w jakim zmiana sposobu wykonania umowy wpływa na zmianę kosztów jej wykonania i może prowadzić zarówno do obniżenia, jak i podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy; jednakże z uwzględnieniem prymatu zasad określonych w § 3. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub innego dokumentu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru określającego sposób wykonania umowy w celu doprowadzenia tego dokumentu do stanu zgodności z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami, jeżeli konieczność zmiany została spowodowanej przyczynami, których nie mógł znać autor zmienianego dokumentu; warunki zmiany określone w ust. 1 pkt 1-4 stosuje się odpowiednio. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku opóźnienia wykonania umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający (np. opóźnienie Zamawiającego w wykonaniu istotnego obowiązku umownego, takiego jak przekazanie terenu budowy) – zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie, w jakim te przyczyny doprowadziły do wydłużenia czasu koniecznego do wykonania umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub dokonywaniu innych czynności przez właściwe organy administracji państwowej, które nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – zmiana obejmie termin wykonania umowy o czas wspomnianego opóźnienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych, która musi zostać uwzględniona w trakcie wykonywania umowy; zmiana zostanie wprowadzona na poniższych warunkach: 1) zmiana obejmie sposób wykonania umowy w zakresie wymuszonym przez tę zmianę; 2) zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie w jakim zmiana sposobu wykonania umowy wpłynęła na termin wykonania zamówienia; 3) zmiana obejmie wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie w jakim zmiana sposobu wykonania umowy wpłynie na zmianę kosztów jej wykonania. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych niekorzystnych, bardzo rzadko występujących warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac – zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie, w jakim te przyczyny doprowadziły do wydłużenia czasu koniecznego do wykonania umowy. 7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z wykonania dodatkowych prac będzie określana na podstawie kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Kosztorys uwzględni, tam gdzie to możliwe ceny jednostkowe z kosztorysu przedstawionego zgodnie z § 2 ust. 2, a w pozostałych wypadkach średnie ceny jednostkowe wynikające z aktualnej informacji Sekocenbud. 8. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z zaniechania wykonania niektórych prac będzie określana na podstawie kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Kosztorys uwzględni ceny jednostkowe z kosztorysu przedstawionego zgodnie z § 2 ust. 2. 9. Zamawiający ma prawo do zakwestionowania kosztorysu przedstawionego zgodnie z ust. 7 lub 8, jeśli w wyniku prawdopodobnej manipulacji cenami jednostkowymi jego wartość odbiega istotnie od cen rynkowych. 10. Wykonawca może się sprzeciwić zmianie umowy w zakresie proponowanym przez Zamawiający jedynie ze względu na ważny powód. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy przez zwiększenie zakresu prac powierzonych podwykonawcom w stosunku do wskazanego w ofercie. Zmiana ta wymaga uzasadnionego wniosku Wykonawcy, a Zamawiający może jej się sprzeciwić jedynie ze względu na ważny powód. 12. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy przez zmianę kierownika budowy lub kierownika robót. Zmiana ta wymaga uzasadnionego wniosku Wykonawcy oraz wykazania, iż nowe proponowane osoby spełniają wymagania określone dla nich w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający może się sprzeciwić takiej zmianie jedynie ze względu na ważny powód. 13. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług strony zmienią umowę przez zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy – tj. przez ponowne przeliczenie niezafakturowanej części wynagrodzenia Wykonawcy z uwzględnieniem zmienionej stawki podatku od towarów i usług. 14. Wykonawca jest obowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności stanowiących podstawę zmiany umowy. 15. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 16. Zmiana umowy możliwa jest również w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 17. Zmiany umowy nie stanowi: 1) zmiana harmonogramu prac, 2) zmiana osób wskazanych w § 10, z wyjątkiem zmiany kierownika budowy lub kierownika robót. Zmiana ta następuje z chwilą pisemnego powiadomienia o niej drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Golub-Dobrzyń: Przebudowa drogi gminnej nr 110256 C w miejscowości Węgiersk – Etap I i II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Golub-Dobrzyń: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Węgiersk
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. ks. Anny Lubomirskiej w Stalowej Woli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja ul. Kościelnej w Zakrzowie Turawskim - II przetarg
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI