Zadanie 55228 „Rozbudowa instalacji teleinformatycznych w budynku nr 11” w Poznaniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 55228 „Rozbudowa instalacji teleinformatycznych w budynku nr 11” w Poznaniu CSWLąd
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-29
  • ZamawiającyWOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00083712
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zadanie 55228 „Rozbudowa instalacji teleinformatycznych w budynku nr 11”
w Poznaniu CSWLąd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630153003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 92/98

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-716

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzi.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 55228 „Rozbudowa instalacji teleinformatycznych w budynku nr 11”
w Poznaniu CSWLąd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-722c26e2-a134-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00325727/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Zad.55228 POZNAŃ CSWL K-2725 Rozbudowa instalacji teleinformatycznej w budynku nr 11

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wzipoznan.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Dokumentacja niejawna postępowania , zostanie udostępniona Wykonawcy po podpisaniu zobowiązania do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych wraz z załącznikami.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową WZI https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
7. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie,
o którym mowa w ust. 2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): WZI w Poznaniu informuje, zgodnie z brzmieniem art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, że:
a) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szef Wojskowego Zarządu Infrastruktury z siedzibą w Poznaniu przy ul Kościuszki 92/98, kod pocztowy 61-716 Poznań. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych,
z którym można się kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” lub mailowo na adres: wzi.iod@ron.mil.pl
b) Dane osobowe zawarte w ofercie i innych dokumentach będących załącznikami do oferty lub zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust 1 lit b RODO to znaczy, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
c) Dane osobowe jeśli okaże się to być konieczne dla wykonania czynności przetargu lub umowy mogą być przekazane takim odbiorcom jak
w szczególności:
- osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom
i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
- podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności przetwarzania danych;
- innym odbiorcom danych np. sądom, KIO, urzędom skarbowym.
Ponadto dane osobowe będą także przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi WZI w Poznaniu przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec WZI w Poznaniu.
d) Wykonawca ma prawo zwrócić się do WZI w Poznaniu z żądaniem dostępu do własnych danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych – zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Ponadto Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego (w rozumieniu RODO) dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

e) Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy.
f) Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 nr 54 poz. 535 ze zm.), ustawy
z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp (Dz.U. 2019.2019).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/WZI/22/WIB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1644307,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 55228 „Rozbudowa instalacji teleinformatycznych w budynku nr 11”
w Poznaniu CSWLąd

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania całości zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9 oraz 10 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Ustawy dotyczących:
a) zdolność występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny
d) zdolności technicznej i zawodowej;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
 w okresie ostatnich pięciu lat (5) przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto dla każdej z nich.

W przypadku składania wniosku przez konsorcjum, warunek doświadczenia nie podlega zsumowaniu.
Oznacza to, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie posiadał wymagane doświadczenie i wykaże się realizacją dwóch wymaganych robót.

Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony:
- jeżeli Wykonawcy w celu jego wykazania będą sumować swoje pojedyncze doświadczenie (jedna robota),
- albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wykonanych dwóch robót), polega na zasobach innego podmiotu (Wykonawca – jedna robota, podmiot trzeci – jedna robota).
W sytuacji gdy Wykonawca polega na potencjale podmiotu trzeciego, podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót.
 Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
a mianowicie posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowalne. tj.: w specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej – 1 osoba,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych – 1 osoba,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
– 1 osoba,
Wyżej wymienione osoby muszą na dzień składania wniosków oraz na cały czas trwania realizacji zamówienia przynależeć do Samorządu Zawodowego.
A także osobą:
- do montażu systemów alarmowych i kontroli dostępu
z zaświadczeniem komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klas SA-4 – 1 osoba;
- posiadającą uprawnienia z zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (geodeta) - 1 osoba.

Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych.



 Wykonawca spełni warunek, jeżeli spełni wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2019.742) w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”, w tym:
- zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu teleinformatycznego;
- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- posiada akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”,
- posiada obsługę kancelaryjną dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE”.

UWAGA:
Zakaz polegania na potencjale i zasobach podmiotów trzecich w przypadku spełnienia wymogów Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Powyższe wymogi musi spełnić Wykonawca tylko osobiście.
W przypadku konsorcjum powyższe wymogi musi spełniać przynajmniej jeden
z członków konsorcjum.
e) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
f) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
g) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokonując oceny spełniania warunku udziału
w postępowaniu dotyczącego doświadczenia uzna, iż warunek został spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie wykaże spełnianie tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zatrudnienia pracowników – załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykaz wykonanych zamówień – załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ,
2. Wypełnioną tabelę zestawienia cen ofertowych stanowiącą zał. nr 1.1 do SWZ,
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium,
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców,
w przypadku gdy:
d) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba,
e) w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym,
a reprezentującą Wykonawcę,
f) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu każdego z wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium wynosi: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysiące złotych).
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust.
7 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 79 1010 1469 0048 4813 9120 0000, z dopiskiem w przelewie: Zadanie 55228 „Rozbudowa instalacji teleinformatycznych w budynku nr 11”
w Poznaniu CSWLąd do dnia 29.03.2022r.
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
 pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
 innej niż pieniądz - musi być złożone wraz z ofertą w postaci oryginału (np. oryginał gwarancji ubezpieczeniowej) w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę (upoważnionego przedstawiciela Gwaranta). Zamawiający żąda, aby w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu w formie elektronicznej, został załączony do oferty wraz z innymi dokumentami (plikami) skompresowany do jednego pliku.
 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 3 zostanie odrzucona (na podstawie art. 226 ust. 1. pkt. 14 ustawy Pzp)
6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

 wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to winno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
 polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
a) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp,
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

paragraf 6 ust.8 projektu umowy

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kompleksowej zabudowy tarasu-Chludowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kompleksowej zabudowy tarasu- dach, ściany, okna, tynki, posadzka, ogrzewanie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI