Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia535991-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535991-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.: Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 15208264900000, ul. Srebrna   172/188 , 42-202  Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343618986, e-mail info@wartasa.eu, faks +48343619070.
Adres strony internetowej (URL): www.wartasa.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wartasa.eu/przetargi,biezace

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Oczyszczalnia Ścieków WARTA S.A. ul. Srebrna 172/188; 42-202 Częstochowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie. Zadanie 2: Wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
Numer referencyjny: 7/TM/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 11. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie.2. Osadniki wtórne znajdują się w północnej części Centralnej Oczyszczalni Ścieków. Są to obiekty żelbetowe, o kształcie walca z dnem stożkowym, zagłębione poniżej poziomu terenu. Po dnie obiektu porusza się wózek zgarniacza osadu. Szerokość bieżni wynosi ok. 1,0 m. W trakcie eksploatacji bieżnia osadnika podlega dynamicznym obciążeniom a co za tym idzie ulega uszkodzeniom mechanicznym. W ostatnich latach wykonywano naprawy doraźne bieżni. Obecnie przewidziano kompleksowy remont bieżni. W zakres zadania wchodzi skucie betonu na całym obwodzie i szerokości bieżni, usunięcie stelaża metalowego, czyszczenie strumieniowo – ścierne odsłoniętego podłoża, wykonanie warstwy sczepnej oraz wykonanie nowej bieżni.3. Do wykonania zadania należy przewidzieć materiał typu PCC (na bazie cementu, modyfikowany polimerem), z dodatkiem mikrokrzemionki, zbrojony włóknami syntetycznymi.Minimalna wytrzymałość zaprawy na ściskanie: 51,0 N/mm2Minimalna przyczepność zaprawy do betonu: 2,2 N/mm2Maksymalny współczynnik nasiąkania: 0,3 kg*m2*h-0,54. W ramach zadania należy także wymienić szczeliwo przejść szczelnych rur odpływowych przez ściany osadnika wtórnego przewidzianego do remontu.5. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 13: obmiar robót.6. Wyłączenie obiektu z eksploatacji celem wykonania prac remontowych będzie uzgadniane z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Energetyka i Wydziału Głównego Mechanika.7. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.2) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.3) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.4) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.5) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.6) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.7) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.8) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji prac na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.9) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty.11) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ.12) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 3 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.13) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy,c) oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.15) Wykonawca udzieli nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace.8. Zakres prac przygotowawczych przez pracowników OŚ „WARTA” S.A.1) Wyłączenie remontowanego obiektu z eksploatacji, opróżnienie, wstępne mycie powierzchni i urządzeń.2) Przygotowanie obiektu do uruchomienia oraz wykonanie próbnego rozruchu na sucho.Zadanie 21. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie.2. Kanały odpływowe doprowadzają ścieki z reaktorów biologicznych do osadników wtórnych. Kanały wykonane są z żelbetu. W trakcie eksploatacji ulegają one stopniowej degradacji tj. wyprawa powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych kanałów ulega spękaniu i odspojeniu, degradacji ulegają także dylatacje. W zakres zadania wchodzi remont kanałów odpływowych na odcinku od instalacji BIOGRADEX (ob. 48) do komory K-21 wraz z wykonaniem prac remontowych komory K-21. Zakres prac obejmuje m.in. uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej powierzchnię betonową na całej powierzchni, oraz remont dylatacji.3. Warstwę uszczelniającą należy wykonać na uprzednio zagruntowanej powierzchni z trwale plastycznego materiału poliuretanowego.4. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 14: obmiar robót.5. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.2) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.3) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.4) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.5) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.6) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.7) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.8) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji prac na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.9) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 10) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty.11) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ.12) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 3 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.13) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy,c) oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.15) Wykonawca udzieli nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace.6. Zakres prac przygotowawczych przez pracowników OŚ „WARTA” S.A.Wyłączenie remontowanego obiektu z eksploatacji, opróżnienie, wstępne mycie powierzchni kanału.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zadanie 1Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.zadanie 2Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zadanie 1Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.zadanie 2Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zadanie 1Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: dwa zadania o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, rozmiarze i specyfice o wartości co najmniej 40 000,00 zł netto każdeZadanie 2Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: dwa zadania o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, rozmiarze i specyfice o wartości co najmniej 40 000,00 zł netto każde.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedsiębiorcy występujący, jako wspólnicy w spółkach cywilnych zobowiązani są dołączyć do ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek wystawionych na spółkę. 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp,8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp,9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wymaga dokumentów. Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wymaga dokumentów. Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga od Wykonawcy: wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zgodnie z działem VI pkt 2 ppkt 1)c SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te prace zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ dla zadania 1 i/lub załącznikiem nr 5 do SIWZ dla zadania 2). Zamawiający wskazuje, że dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, np. protokół odbioru robót (bez uwag) czy oświadczenie Wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa do postępowania przetargowego następujące dokumenty:1) wypełniony i podpisany druk Oferty dla zadania 1 - załącznik nr 1 do SIWZ,2) wypełniony i podpisany druk Oferty dla zadania 2 - załącznik nr 2 do SIWZ3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ4) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,5) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego,6) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,7) wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych dla zadania 1 - załącznik nr 4 do SIWZ,8) wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych dla zadania 2 - załącznik nr 5 do SIWZ9) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 6 do SIWZ,10) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 7 do SIWZ,11) parafowany wzór umowy dla zadania 1 - załącznik nr 8 do SIWZ,12) parafowany wzór umowy dla zadania 2 - załącznik nr 9 do SIWZ,13) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 10 do SIWZ,14) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 11 do SIWZ.15) informacja z Krajowego Rejestru Karnego,16) dokument potwierdzający wpłatę wadium dla zadania 1 i/lub zadania 2.UWAGAJeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania, dokumenty opisane w ppkt 3), 4), 5), 6), 9), 10), 13), 14), 15) przedkłada w jednym egzemplarzu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero gorszy),Zadanie 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy).2. Forma wniesienia wadium:1) pieniądz,2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancja ubezpieczeniowa,4) gwarancja bankowa,5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych bieżni zgarniacza osadu w osadniku wtórnym 09e na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie.2. Osadniki wtórne znajdują się w północnej części Centralnej Oczyszczalni Ścieków. Są to obiekty żelbetowe, o kształcie walca z dnem stożkowym, zagłębione poniżej poziomu terenu. Po dnie obiektu porusza się wózek zgarniacza osadu. Szerokość bieżni wynosi ok. 1,0 m. W trakcie eksploatacji bieżnia osadnika podlega dynamicznym obciążeniom a co za tym idzie ulega uszkodzeniom mechanicznym. W ostatnich latach wykonywano naprawy doraźne bieżni. Obecnie przewidziano kompleksowy remont bieżni. W zakres zadania wchodzi skucie betonu na całym obwodzie i szerokości bieżni, usunięcie stelaża metalowego, czyszczenie strumieniowo – ścierne odsłoniętego podłoża, wykonanie warstwy sczepnej oraz wykonanie nowej bieżni.3. Do wykonania zadania należy przewidzieć materiał typu PCC (na bazie cementu, modyfikowany polimerem), z dodatkiem mikrokrzemionki, zbrojony włóknami syntetycznymi.Minimalna wytrzymałość zaprawy na ściskanie: 51,0 N/mm2Minimalna przyczepność zaprawy do betonu: 2,2 N/mm2Maksymalny współczynnik nasiąkania: 0,3 kg*m2*h-0,54. W ramach zadania należy także wymienić szczeliwo przejść szczelnych rur odpływowych przez ściany osadnika wtórnego przewidzianego do remontu.5. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 13: obmiar robót.6. Wyłączenie obiektu z eksploatacji celem wykonania prac remontowych będzie uzgadniane z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Energetyka i Wydziału Głównego Mechanika.7. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.2) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.3) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.4) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.5) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.6) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.7) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.8) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji prac na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.9) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty.11) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ.12) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 3 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.13) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy,c) oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.15) Wykonawca udzieli nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności za fakturę 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych oraz komory K-21 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie.2. Kanały odpływowe doprowadzają ścieki z reaktorów biologicznych do osadników wtórnych. Kanały wykonane są z żelbetu. W trakcie eksploatacji ulegają one stopniowej degradacji tj. wyprawa powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych kanałów ulega spękaniu i odspojeniu, degradacji ulegają także dylatacje. W zakres zadania wchodzi remont kanałów odpływowych na odcinku od instalacji BIOGRADEX (ob. 48) do komory K-21 wraz z wykonaniem prac remontowych komory K-21. Zakres prac obejmuje m.in. uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej powierzchnię betonową na całej powierzchni, oraz remont dylatacji.3. Warstwę uszczelniającą należy wykonać na uprzednio zagruntowanej powierzchni z trwale plastycznego materiału poliuretanowego.4. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 14: obmiar robót.5. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.2) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.3) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.4) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.5) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.6) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.7) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.8) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji prac na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.9) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 10) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty.11) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ.12) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 3 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.13) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie do 3 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy,c) oświadczenie kierownika budowy o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.15) Wykonawca udzieli nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności za fakturę 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI