„Zabudowa rur dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Centrum Cz. I:

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zabudowa rur dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Centrum Cz. I: Zabudowa rurociągu głównego odwadniania DN 350 na poziomie 250m od szybu Budryk i szybu Staszic do komory pomp głównego odwadniania na poziomie 250m. Cz. II: Zabudowa rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie Budryk od poziomu 774 m do zrębu szybu Budryk.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-31
  • Numer ogłoszenia639228-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 639228-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: „Zabudowa rur dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Centrum Cz. I: Zabudowa rurociągu głównego odwadniania DN 350 na poziomie 250m od szybu Budryk i szybu Staszic do komory pomp głównego odwadniania na poziomie 250m. Cz. II: Zabudowa rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie Budryk od poziomu 774 m do zrębu szybu Budryk.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, ul. Strzelców Bytomskich  207 , 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): www.srk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.srk.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu – KANCELARIA Spółki parter pokój 108A
Adres:
ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zabudowa rur dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Centrum Cz. I: Zabudowa rurociągu głównego odwadniania DN 350 na poziomie 250m od szybu Budryk i szybu Staszic do komory pomp głównego odwadniania na poziomie 250m. Cz. II: Zabudowa rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie Budryk od poziomu 774 m do zrębu szybu Budryk.”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Zabudowa rur dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Centrum Cz. I: Zabudowa rurociągu głównego odwadniania DN 350 na poziomie 250m od szybu Budryk i szybu Staszic do komory pomp głównego odwadniania na poziomie 250m. Cz. II: Zabudowa rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie Budryk od poziomu 774 m do zrębu szybu Budryk.”

II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: . Podstawy wykluczenia Wykonawcy: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy Pzp., 2. należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., 3. w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r.- Prawo restrukturyzacyjne lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r.- Prawo upadłościowe zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo dla zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, których: a) wartość stanowi mniej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł), 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza w formie pisemnej zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustępu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za między innymi świadczenie usług, kontrolę jakości a posiadającymi uprawnienia w zakresie w zakresie: Dla Części I i II: 1) osoba o kwalifikacjach Kierownika Działu Energomechanicznego - minimum 1 osoba 2) osoba wyższego dozoru ruchu mechanicznego– minimum 1 osoba na zmianę roboczą (tylko dla Części I) 3) osoba wyższego dozoru ruchu górniczego - minimum 1 osoba 4) osoba wyższego dozoru ruchu szybowego - minimum 1 osoba 5) osoba wyższego dozoru ruchu elektrycznego - minimum 1 osoba 6) osoby średniego dozoru ruchu mechanicznego - minimum 1 osoba (tylko dla Części I) 7) osoba średniego dozoru ruchu szybowego - minimum 1 osoba 8) pracowników brygad (w ilości i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia), w których składzie będą osoby o kwalifikacjach i uprawnieniach adekwatnych do zakresu wykonywanych prac w tym: 9) ślusarza - minimum 2 osoby na zmianę roboczą (tylko dla Części I) • ślusarza szybowy z uprawieniami do pracy na wysokości - minimum 2 osoby na zmianę roboczą • cieśli szybowego lub górnika - minimum 1 osoba na zmianę roboczą • spawacza - minimum 1 osoba na zmianę roboczą • rewidenta szybowego minimum 1 osoba na zmianę roboczą • ślusarza do obsługi wciągników, wciągarek wolnobieżnych do transportu pionowego -minimum 1 osoba na zmianę roboczą • elektromontera z uprawnieniami do 1kV -minimum 1 osoba na zmianę roboczą • wykwalifikowana osoba mająca przynajmniej pierwszy stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat do kierowania pracami kontrolnymi połączeń spawanych oraz mająca przynajmniej drugi stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat – oba wg. PN-EN 473.- minimum 1 osoba b) należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegającej na: • dla Części I - wykonywaniu zabudowy w szybie lub na poziomie rurociągów o średnicy powyżej 200 mm o łącznej wartości minimum 400 000,00 zł brutto • dla Części II - wykonywaniu zabudowy w szybie rurociągów o średnicy równej lub większej 100 mm o łącznej wartości minimum 400 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy: 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę informacji z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającej, że urzędującego członka jego organu zarządzającego, nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej, komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej prokurenta prawomocnie nie skazano za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę informacji z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającej, że wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zmówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu C. Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 8B SIWZ celem potwierdzenia czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór dokumentu. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- wzór dokumentu. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5.1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 5.2. Kopię dokumentu certyfikatu systemu zarządzania jakością w spawalnictwie PN-EN ISO 3834-2 oraz świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego zakład do wykonywania konstrukcji stalowych klasy 1 wg normy PN-M-69008 zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 5.3. Kopię dokumentu certyfikatu w zakresie każdej Części zamówienia potwierdzającego wdrożony zintegrowanego systemu zarządzania jakością grupy norm 9000 zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 5.4. Kopię dokumentu certyfikatu w zakresie każdej Części zamówienia potwierdzającego wdrożony certyfikat zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy grupy norm 18000 zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13- 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1a do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 4. Oświadczenie dotyczące wadium - załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - wzór dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 43 000,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące złotych 00/100) Część II: 78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://laip-srk.coig.biz/
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno- prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów; 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych; 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych; 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie; 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-20, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I: Zabudowa rurociągu głównego odwadniania DN 350 na poziomie 250m od szybu Budryk i szybu Staszic do komory pomp głównego odwadniania na poziomie 250m.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji zawierającej technologię wykonania prac wraz z niezbędnymi projektami wykonanymi przez Wykonawcę wynikającymi z opracowanej przez Wykonawcę technologii związanej z montażem rurociągów DN 350 na poziomie 250 m od szybu „Budryk” do komory pomp głównego odwadniania na poz. 250m oraz od szybu „Staszic” do komory pomp głównego odwadniania na poz. 250m ze wszystkimi uwarunkowaniami technicznymi. 2) Technologia ma zostać opracowana w oparciu o Projekt techniczny rurociągów głównego odwadniania DN350 na poz. 250m z listopada 2017 roku, a w szczególności o wytyczne, warunki i wymagania dotyczące montażu rurociągów. Technologia ma uwzględniać zabudowę rurociągu DN 350 od szybu „Budryk” do komory pomp głównego odwadniania na poziomie 250m oraz od szybu „Staszic” do komory pomp głównego odwadniania na poz. 250m ze wszystkimi uwarunkowaniami technicznymi. Dokumentacja montażu rurociągów ma zawierać wszystkie niezbędne projekty oraz obejmować wszystkie urządzenia i instalacje niezbędne do montażu rurociągów. Dokumentacja winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz zatwierdzona przez KRZG. 3) Przetransportowanie przez Wykonawcę z miejsca składowania na powierzchni zakładu i opuszczenie szybem „Rejtan” lub „Budryk” na poziom 250 m wszystkich rur mieszczących się i niemieszczących w naczyniu wyciągowym i wszelkich niezbędnych elementów, armatury, materiałów do montażu rurociągu DN 350 na poziomie 250 m od szybu „Budryk” do komory pomp głównego odwadniania na poz. 250m oraz od szybu „Staszic” do komory pomp głównego odwadniania na poz. 250m. 4) Zabudowanie na podporach na poziomach 231m i 250m rurociągu DN350 na odcinku od szybu „Budryk” i szybu „Staszic” do komory pomp głównego odwadniania na poz. 250m tj.: a) Przetransportowanie z miejsca składowania rury i wszystkie niezbędne elementy do miejsca montażu na poz.250m , b) Wykonanie i dostarczenie podpór do zabudowy rurociągu DN350 zgodnie z „Projektem technicznym rurociągów głównego odwadniania DN350 na poz. 250m” z listopada 2017 roku, c) Zabudowanie zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę technologią rurociąg DN350 wraz ze wszystkimi elementami na podstawie „Projektu technicznego rurociągów głównego odwadniania DN350 na poz. 250m” z listopada 2017 roku, d) Przystosowanie wyrobisk w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu rurociągu DN350 do zabudowy podpór i rurociągu, e) Przystosowanie podszybi na poziomie: 231m i 250 m do montażu rurociągu w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu rurociągu. W szczególności dotyczy zapewnienia ciągłości ruchu pieszego załogi, jak również transportu materiałów na podszybiu w czasie budowy rurociągu DN 350 w tym rejonie, f) Dostarczenie, zmontowanie i zdemontowanie niezbędnego zabezpieczenia dla ruchu załogi i transportu materiałów wykorzystywanych podczas budowy rurociągu DN 350, g) Dostarczenie i zabudowanie wszystkich niezbędnych urządzeń do montażu rurociągu i armatury zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę technologią montażu rurociągów, h) Dostarczenie i zabudowanie wszystkich elementów związanych z urządzeniami i instalacjami technologicznymi niezbędnymi do zabudowy rurociągu zgodnie z technologią montażu. 5) Wykonawca wykona połączenie na podszybiu szybu Budryk – poziom 250m z istniejącym rurociągiem DN 350 wychodzącym z szybu Budryk z nowo budowanym rurociągiem DN 350 na poziomie 250m oraz połączenie na podszybiu szybu Staszic – poziom 231m z istniejącym rurociągiem DN 350 wychodzącym z szybu Staszic z nowo budowanym rurociągiem DN 350 na poziomie 250m zgodnie z „Projektem technicznym rurociągów głównego odwadniania DN350 na poz. 250m z listopada 2017 roku. 6) Po zabudowaniu rurociągu na poziomach 231m i 250m należy uzupełnić wszystkie zdemontowane elementy wyposażenia wyrobiska górniczego w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu. 7) Wykonanie wszystkich działań i prac oraz dostarczenie wszystkich elementów niezbędnych do zabudowy przedmiotowego rurociągu DN350, za wyjątkiem rur posiadanych przez Zamawiającego, zgodnie z opracowaną technologią oraz w oparciu o „Projekt techniczny rurociągów głównego odwadniania DN350 na poz. 250m z listopada 2017 roku. 8) Zamawiający posiada do zabudowy Części I rurociągu głównego odwadniania na 250m według wykazu: LP. NAZWA SZTUKI 1 Rura 355,6x8,0 z zabudowaną wewnętrzną wkładką z tworzywa sztucznego - l=6000 z kołnierzami typ 11/DN350/PN40/B1 56 9) W przypadku dokonania zmian w dokumentacji należy wykonać dokumentację powykonawczą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II: Zabudowa rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie Budryk od poziomu 774 m do zrębu szybu Budryk.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji zawierającej technologię wykonania prac wraz z niezbędnymi projektami wykonanymi przez Wykonawcę wynikającymi z opracowanej przez Wykonawcę technologii związanej z montażem rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie „Budryk” od poziomu 774m do zrębu szybu z wyjściem na poziomy pośrednie 250 i 640 m oraz ze wszystkimi uwarunkowaniami technicznymi. 2) Technologia ma zostać opracowana w oparciu o „Projekt techniczny rurociągów przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie „Budryk” z września 2019 roku, który jest w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności o wytyczne, warunki i wymagania dotyczące montażu rurociągów. Technologia ma uwzględniać zabudowę rurociągów przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie „Budryk” od poziomu 774 m do zrębu szybu ze wszystkimi uwarunkowaniami technologicznymi. Dokumentacja montażu rurociągu ma zawierać wszystkie niezbędne projekty dla uzyskania odpowiednich pozwoleń we właściwym organie nadzoru górniczego oraz obejmować wszystkie urządzenia i instalacje niezbędne do montażu rurociągu przeciwpożarowego. Dokumentacja winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz zatwierdzona przez KRZG. Technologia musi uwzględniać konieczność: a) transportu materiału wyciągiem szybowym na poszczególne poziomy, b) prowadzenia wymaganych przepisami rewizji, bieżących prac remontowych szybu i wyposażenia górniczego wyciągu szybowego, c) eksploatowania szybu, górniczego wyciągu szybowego, wyposażenia pomocniczego szybu, podszybi, zrębu, budynku nadszybia, wieży szybowej, zrębu szybu i wszystkich urządzeń i instalacji w rejonie prac zgodnie z wymogami obecnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, d) dokumentacja winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz zatwierdzona przez KRZG, e) współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi realizującymi roboty w szybie Budryk w uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) Przygotowanie pomocniczych urządzeń wyciągowych do robót szybowych, zabudowa wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami zgód. 4) Przygotowanie rury szybowej do zabudowy rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 od poziomu 774 m do zrębu szybu Budryk polegające na zabudowie dźwigarów głównych podpór stałych które będą zabudowane przed rozpoczęciem montażu rurociągów a ich belki pomocnicze, na których wspierają się rurociągi oraz podpory stałe konsolowe będą zabudowywane przed rozpoczęciem montażu kolejnych odcinków rurociągów. 5) Przygotowanie zrębu szybu do zabudowy urządzeń technologicznych do montażu rurociągu. 6) Zabudowa wszystkich niezbędnych urządzeń, które będą wykorzystywane do montażu rurociągów zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę technologią montażu rurociągów i obliczenia sprawdzające. 7) Zabudowę urządzeń technologicznych do montażu rurociągu przeciwpożarowego. Urządzenia do montażu rurociągów przewidziane mają być do zabudowy od poziomu 774 m do poziomu zrębu w szybie „Budryk”. Zainstalowane urządzenia mają umożliwiać zabudowę rurociągów w różnych warunkach atmosferycznych. Zamawiający nie posiada żadnych urządzeń technologicznych do montażu rurociągów. Wszystkie technologiczne urządzenia i instalacje muszą zostać dostarczone i zabudowane przez Wykonawcę. Wszystkie technologiczne urządzenia i instalacje muszą spełniać warunki stawiane urządzeniom stosowanym w szczególnie odpowiedzialnych robotach szybowych. 8) Przystosowanie do montażu rurociągów wyposażenia pomocniczego górniczego wyciągu szybowego (np. pomosty okapowe w szybie) w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu rurociągów. 9) Ewentualne przystosowanie klap p.poż na zrębie szybu do opuszczania rur w zakresie umożliwiających korzystanie z klap p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu rurociągów. 10) Przygotowania podszybia do zabudowy rurociągu przeciwpożarowego w szybie zgodnie z „Projektem technicznym rurociągów przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie „Budryk” z września 2019 roku i w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu rurociągu. 11) Dostawa, montaż i zabudowa konstrukcji wsporczych dla rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie Budryk od poziomu 774 m do poziomu zrębu szybu Budryk oraz wyprowadzenie rurociągu na poz. 250m i 640m w oparciu o „Projekt techniczny rurociągów przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie „Budryk” z września 2019 roku. 12) Dostawa i zabudowa wszystkich materiałów, urządzeń i instalacji niezbędnych do zabudowy rurociągu zgodnie z technologią montażu rurociągów. 13) Wykonanie przez Wykonawcę wszystkich działań i prac oraz dostarczenia wszystkich elementów niezbędnych do zabudowy przedmiotowego rurociągu, za wyjątkiem rur posiadanych przez Zamawiającego, zgodnie z opracowaną technologią oraz w oparciu o „Projekt techniczny rurociągów przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100 w szybie „Budryk” z września 2019 roku. 14) Zamawiający posiada do zabudowy rury DN 100 według wykazu: LP. NAZWA SZTUKI 1 Rura 114,3x7,1 - l=4000 z kołnierzem z szyjką typu 11 - PN100 100x114.3 151 2 Rura 114,3x5 - l=4000 z kołnierzem płaskim - DN100 PN16 Typ 01 182 15) Przetransportowanie przez Wykonawcę z miejsca składowania na powierzchni zakładu i opuszczenie szybem „Budryk” do miejsca montażu wszystkich rur oraz niezbędnych elementów, armatury, materiałów do montażu rurociągu przeciwpożarowego i tłocznego azotu DN 100. 16) Zabudowa jednej nitki rurociągu przeciwpożarowego DN 100 od poziomu 774 m do poziomu zrębu wraz wyprowadzeniem rurociągu na poz. 250m i 640m oraz jednej nitki rurociągu tłocznego azotu DN 100 od poziomu 774 m do poziomu zrębu wraz wyprowadzeniem rurociągu na poz. 250m i 640m 17) Wykonać połączenia rurociągu DN 100 na poziomie 774m, 640, 250m z istniejącą siecią ppoż. oraz na zrębie z rurociągiem DN100 ppoż. na powierzchni . 18) Montaż po zabudowaniu rurociągu wszystkich zdemontowanych elementów wyposażenia szybu i górniczego wyciągu szybowego w zakresie zgodnym z opracowaną technologią montażu rurociągów. 19) Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu. 20) W przypadku dokonania zmian w dokumentacji należy wykonać dokumentację powykonawczą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI