Zabudowa poddasza oraz zmiana przeznaczenia dotychczasowych pomieszczeń w budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabudowa poddasza oraz zmiana przeznaczenia dotychczasowych pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyProkuratura Okręgowa w Zamościu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-20
  • Numer ogłoszenia592120-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592120-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.

Prokuratura Okręgowa w Zamościu: Zabudowa poddasza oraz zmiana przeznaczenia dotychczasowych pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zabudowa poddasza oraz zmiana przeznaczenia dotychczasowych pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamosciu przy ul. Orlej 2
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny 95022103300000, ul. Orla  2 , 22-400   Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6396091 do 93, 6396977, e-mail j.chmielewska@prokuratura-zamosc.eu, faks 84 638 24 70.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
prokuratura
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zamosc.po.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, przez posłanca, przez operatora pocztowego
Adres:
22-400 Zamość, ul. Orla 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa poddasza oraz zmiana przeznaczenia dotychczasowych pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2
Numer referencyjny: PO VII WB 261.09.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zabudowa poddasza budynku biurowego polegająca między innymi na : 1)położeniu posadzek i wykonaniu podłóg na powierzchni ok.470 m2, 2)wykonaniu tynków i okładzin ścian, 3)wykonaniu ścian działowych z zastosowaniem płyt gipsowo-kartonowych, 4)wstawieniu drzwi w świetle ościeżnic 90*205 cm, 5)wykonanie robót malarskich. 2. Przystosowanie pomieszczeń do warunków pracy kancelarii tajnej. 3.Szczegółowy opis prac i wymagań zamawiającego zawiera Specyfikacja techniczna oraz , przedmiar robót i dokumentacja projektowa –Załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262522-6
45400000-1
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego: a)przedmiot zamówienia; powtórzenie podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, b)wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego, c)warunki udzielenia zamówienia :zgodne z warunkami zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ponadto o udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Minimalny poziom zdolności: -zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia , jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem polisy od OC na kwotę min 1 000 000 zł W przypadku składania oferty wspólnej warunek powyższy wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej: Minimalny poziom zdolności: -zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/ lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że: a)wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto każda robota budowlana. Przez robotę budowlaną należy rozumieć roboty w branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej w zakres której wchodziło wykonanie robót polegających na wykonaniu remontu lub modernizacji lub przebudowie obiektów kubaturowych bez określania udziału wartości tych robót w całkowitej wartości robót budowlanych, W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie. b)dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą na poniższe stanowiska Kierownik budowy Wymagane kwalifikacje: -uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń Wymagane doświadczenie zawodowe: Doświadczenie w kierowaniu minimum 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł, oraz Kierownik robót branży elektrycznej wymagane kwalifikacje -uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych – bez ograniczeń, oraz Kierownik robót w branży sanitarnej Wymagane kwalifikacje -uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych- bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez zamawiającego uprawnienia. W przypadku składania oferty wspólnej wymieniony wyżej warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U. z 2016r., poz.65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w pkt 1 wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2)w celu wstępnego potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , o których mowa w pkt 2 oraz podmioty trzecie , na zasobach których wykonawca polega spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia , wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców , oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie .Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia. 5)wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania , w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 6)w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku gdy wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej może złożyć odpowiednie dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie zakłócają konkurencji w postępowaniu (Załącznik Nr 4 do siwz). W/w oświadczenie oraz dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. W przypadku składania oferty wspólnej- oświadczenie składa każdy z wykonawców –w oryginale.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , o którym mowa w ust 2,tj.składa: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z prawem budowlanymi prawidłowo ukończone .Dowodami tymi mogą być: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie może uzyskać tych dokumentów – składa inne dokumenty-Załącznik Nr 5 do SIWZ b)wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu, wykształceniu niezbędnych do wykonania umowy, a także zakresie wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami-Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz-w oryginale. 3)oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom tj.: opis produktów równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie. W przypadku gdy w./w dokumenty są oświadczeniami –to muszą być w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia mają być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zgodnie z §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zamiast dokumentów: 1) o których mowa w §5,pkt 1 Rozporządzenia : -składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2)o których mowa w §5 pkt 2-4 Rozporządzenia : -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; 2.Dokumenty, o których mowa w §7 ust 1 pkt 1 i pkt 2 lit b Rozporządzenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument, o którym mowa w §7 ust 1 pkt 2 lit a Rozporządzenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w §7 ust 1 Rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis §7 ust 2 Rozporządzenia stosuje się. 4.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania za granicą, której dotyczy dokument wskazany w §5 pkt 1 Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w §7 ust.1 pkt 1 Rozporządzenia, w zakresie określonym art.24 ust 1pkt 14 i 21 ustawy .Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis §7 ust 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia stosuje się.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane , do realizacji których te zdolności są wymagane. 4)Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w ppkt 1) zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia , na wezwanie, o którym mowa w pkt 5 w odniesieniu do innych podmiotów dokumentów, o których mowa w Dziale III .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Zobowiazanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów-Załącznik Nr 9 do SIWZ. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 3.Pełnomocnictwa w sytuacji gdy uprawnienia do udziału w postępowaniu i /lub do podpisania umowy nie wynikają z innych dokumentów oraz w sytuacji gdy wykonawcy występują wspólnie 4.Oświadczenie, wskazujące jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom i firmy podwykonawców. Przy składaniu oferty wspólnej wystarczy jedno wspólne oświadczenie- w oryginale. 5.KRK-wypis
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w wysokości 7 000 zł , słownie złotych: siedem tysięcy 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego nr 33 1010 1339 0253 4822 3100 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej( poręczenie to jest poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 110, z późn. zm.)- do pokoju nr 44 w Prokuraturze Okręgowej w Zamościu, przy ul. Orlej 2. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 6, bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji/ubezpieczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5.Zamawiajacy odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. 8.Zamawiajacy zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po podpisaniu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Na wniosek wykonawcy, który wniósł wadium w pieniądzu, wadium może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegających na : 1)zmianie terminu wykonania umowy, 2)zmianie wynagrodzenia umownego, 3)zmianie sposobu spełnienia świadczenia, 4)zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie. 3.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych , które będą miały wpływ na wydłużenie terminu zakończenia robót, 2)wystąpi okoliczność leżąca po stronie zamawiającego w szczególności wstrzymania robót przez zamawiającego , konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej , nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji , zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 4.Zmiana skutkująca zmianą wysokości wynagrodzenia może wystąpić gdy zmieni się podatek VAT na roboty budowlane. 5.Zmiana polegająca na zmianie sposobu spełnienia świadczenia 1)zmiany technologiczne, w szczególności jeżeli nastąpią: a)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, b)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej , w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na czasową lub całkowita niedostępność materiałów lub technologii. 2)zmiany wykazane powyżej mogą mieć powiazanie ze zmiana wynagrodzenia, które należy ustalić według stawek podanych w szczegółowym kosztorysie ofertowym. 6.Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne ujętych w wykazie złożonym przez wykonawcę może nastąpić na pisemny wniosek wykonawcy. Nowe proponowane osoby muszą spełniać co najmniej wymagania wskazane w SIWZ. 7.Zmiany wykazane w ust 3-6 będą dokonane aneksem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-03, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego - Jakubowice Murowane
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI