Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Stalowej Woli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Stalowej Woli”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faede2fc-a7e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą zakładki „Wiadomości”.6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.10. Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem Platformy, jako załączniki.11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445, e-mail: lukasz.gacek@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawne;P. Barbara Kadłuczka-Puzio tel. +48 178537407, e-mail: barbara.kadluczka-puzio@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawneSprawy merytoryczne:1) Marta Puk – Nadzór Wodny w Stalowej Woli (dla części 5 ) tel. 15 84289822) Zenon Kulig – Nadzór Wodny w Kolbuszowej (dla części 3 ) tel. 17 74790203) Marcin Grębowiec, - Nadzór Wodny w Tarnobrzegu (dla części 6) tel.15 82251014) Łukasz Błaszczak – Nadzór Wodny w Biłgoraju (dla części 1) tel. 84 61124765) Adam Paruch – Nadzór wodny Leżajsk dla części 4) tel. 17 24202466) Robert Kudrelik – Nadzór Wodny Janów Lubelski(dla części 2 ) tel. 15 8104199
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.8.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODOh) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODOi) nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego Biłgoraj”Zakres zamówienia obejmuje:„Zamówienie podstawowe”1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego- zabudowa nor - 60 m3 2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia podstawowego- likwidacja tam i zatorów - 203 mp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.2. Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki) c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak te świadczone przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego w części nr 1,2,5 zamówienia, ale w terminach ustalonych w postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki. c) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę. d) Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości udzielonego zamówienia podstawowego.e) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przeprowadzenia negocjacji i nie udzielenia zamówienia bez podania przyczyn. f) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia.g) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartościZakres zamówienia obejmuje:„Zamówienie podobne”1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.Orientacyjna ilość zamówienia podobnego- zabudowa nor- 60 m3 2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia podobnego - likwidacja tam i zatorów - 203 mp
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie konieczności wykonania robót, które mogą wystąpić w określonych warunkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Janowie Lubelskim”Zakres zamówienia obejmuje:„Zamówienie podstawowe”1. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia podstawowego - likwidacja tam i zatorów 474 mp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.2. Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki) c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak te świadczone przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego w części nr 1,2,5 zamówienia, ale w terminach ustalonych w postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki. c) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę. d) Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości udzielonego zamówienia podstawowego.e) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przeprowadzenia negocjacji i nie udzielenia zamówienia bez podania przyczyn. f) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia.g) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartościZakres zamówienia obejmuje:„Zamówienie podobne”1. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia podobnego - likwidacja tam i zatorów- 400 mp
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie konieczności wykonania robót, które mogą wystąpić w określonych warunkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Kolbuszowej”Zakres zamówienia obejmuje:1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.Orientacyjna ilość zamówienia - zabudowa nor 24 m3 2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia - likwidacja tam i zatorów 135 mp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie konieczności wykonania robót, które mogą wystąpić w określonych warunkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje:1. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia - likwidacja tam i zatorów 270,60 mp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie konieczności wykonania robót, które mogą wystąpić w określonych warunkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności NW Stalowa Wola”Zakres zamówienia obejmuje:1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego - zabudowa nor 94 m3 2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia podstawowego - likwidacja tam i zatorów 175 mp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.2. Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki) c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak te świadczone przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego w części nr 1,2,5 zamówienia, ale w terminach ustalonych w postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki. c) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę. d) Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości udzielonego zamówienia podstawowego.e) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przeprowadzenia negocjacji i nie udzielenia zamówienia bez podania przyczyn. f) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia.g) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartościZakres zamówienia obejmuje:„Zamówienie podobne”1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.Orientacyjna ilość zamówienia podobnego - zabudowa nor 94 m3 nor2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia podobnego - likwidacja tam i zatorów- 175 mp
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie konieczności wykonania robót, które mogą wystąpić w określonych warunkach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Tarnobrzegu”Zakres zamówienia obejmuje:1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona;Orientacyjna ilość zamówienia - zabudowa nor - 47 m3 2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrówOrientacyjna ilość zamówienia - likwidacja tam i zatorów - 109 mp
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie konieczności wykonania robót, które mogą wystąpić w określonych warunkach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Formularza Oferty
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. 2) Kosztorys ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do formularza oferty3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanychoświadczeń lub dokumentów4) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niejoświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik5) Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – o iledotyczy6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodne w treści zZałącznikiem nr 2 do Formularza Oferty7) Dokument Self – cleaning - o ile dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.8. Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.9. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art.455 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, określonych w § 13 Wzoru umowy - dotyczącej części nr 1,2,5 oraz w § 12 Wzoru umowy dotyczącej części nr 3,4,67.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy