Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego przy ul. Błogockiej w Cieszynie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego przy ul. Błogockiej w Cieszynie – etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-23
  • ZamawiającyGMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00199929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego
przy ul. Błogockiej w Cieszynie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego
przy ul. Błogockiej w Cieszynie – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc9b2bb-e2ff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego przy ul. Błogockiej w Cieszynie - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@um.cieszyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
Formularza do komunikacji,2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku”i„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB, 4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do
złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod rygorem odrzucenia. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, wszczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem oraz adres e-mail. 5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Sposób złożenia
oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 7.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.z 2020 r.poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie
wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. 8. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.9.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta oraz dokumentów składanych wraz z ofertą),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, ID postępowania lub nr referencyjnym ZPIF.271.1.11.2022). Korespondencja przesłana za pomocą" Formularz do komunikacji”nie może być szyfrowana, 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 11. Pełna informacja znajduje się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, tel: 33 479 42 00, e-mail: urzad@um.cieszyn.pl;2 dane kontaktowe inspektora ochrony danych:Urząd Miejski w Cieszynie,Rynek 1, 43-400 Cieszyn, e-mail: iod@um.cieszyn.pl; 3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:3.a art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZPIF.271.1.11.2022 pn.:Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego przy ul. Błogockiej w Cieszynie – etap I prowadzonym w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych;3.b art.6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy,jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz.2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, a także firmy informatyczne świadczące usługi IT dla Urzędu Miejskiego w Cieszynie, organy kontroli; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończenia projektu. Dokładny termin przez jaki Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie jest możliwy do określenia (przez okres 5 lat począwszy od roku następnego od zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza ten, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy); 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO ;7posiadaPani/Pan: a na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących1;b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2; c na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3; d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8 nie przysługuje Pani/Panu: a w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.W związku z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 uPzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, 2. W związku z art. 19 ust. 3 zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie właściwych robót w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zabezpieczenie i stabilizacja kompleksu osuwiskowego przy ul. Błogockiej w Cieszynie- etap I”, w ramach którego wzdłuż ulicy Błogockiej zostanie wykonany mur oporowy kotwiony w skale mikropalami. Wyżej wymieniony etap realizacji obejmuje wykonanie robót przygotowawczych do prac drogowych, roboty ziemne w wymaganym zakresie oraz prace w zakresie branży konstrukcyjnej. Roboty przygotowawcze na fragmencie obejmującym budowę muru oporowego, dotyczą usunięcia drzew i krzewów, rozbiórkę nawierzchni oraz podbudów drogowych, elementów betonowych, ogrodzeń, wpustów, murów oraz oznakowania pionowego wraz z utylizacją. Zakres prac konstrukcyjnych obejmuje wykonanie muru oporowego. W ramach etapu I należy wykonać kompleksowo 8 segmentów. Całkowita długość muru to 204 m składająca się z 17 segmentów o długości 12 m każdy. Prace należy rozpocząć od 213,96 km w kierunku północnym. Należy wykonać zakotwienie muru w skale mikropalami kotwiącymi ø 40/20, koronka wiertnicza tracona D = 90 mm, długość około 24 m, w tym buława kotwiąca wykonana w skale o długości min. 6 m. Pale ø 500 mm zbrojone o długości około 18 m należy zakotwić w skale na minimum 4 m pala w rozstawie co 2 m. Pale należy zwieńczyć oczepem połączonym obejmami stalowymi z murem oporowym. Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i STWIORB stanowiące załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja projektowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się udzielenie zamówienia w zakresie wykonania pozostałych 9 segmentów muru oporowego, który należy zakotwić w skale mikroplami kotwiącymi, następnie wykonać oczep łączący pal z murem oporowym, oczep należy połączyć obejmami stalowymi z murem wraz z robotami przygotowawczymi i ziemnymi w wymaganym zakresie. Warunki na jakich zostaną udzielone: 1) zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, któremu udzielono zamówienia podstawowego po przeprowadzeniu negocjacji przy czym udzielenie zamówienia nie jest obowiązkowe. Zamówienie udzielone zostanie w przypadku posiadania przez Zamawiającego wystarczających środków finansowych,
2) zamówienie będzie mogło zostać udzielone wyłącznie po wykonaniu co najmniej 50% zamówienia podstawowego i dokonaniu odbioru tego zakresu robót przez zamawiającego,
3) zamówienie będzie mogło być udzielone wykonawcy, jeżeli nie będzie podlegał on wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp na potwierdzenie czego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie,
4) zamawiający zastrzega możliwość udzielenia niepełnego zakresu o którym mowa w pkt 3.9 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna warunek udziału w postępowania za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że: a) w zakresie sytuacji ekonomicznej: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 złotych ( cztery miliony złotych 00/100).
b) w zakresie sytuacji finansowej: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 złotych ( jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).UWAGA: W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (zgodnie z art. 116 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:a wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane polegające na zabezpieczeniu osuwiska, które posiadało kartę osuwiskową lub inny przedmiotowo równoważny dokument, a projekty jego zabezpieczania były akceptowane przez Państwowy Instytut Geologiczny (PIG) lub inną jednostkę posiadającą równoważny w zakresie swojej działalności status prawny, przy realizacji którego zastosowano technologię wykonania pali wierconych z zabezpieczeniem stateczności ścian przez rurowanie o średnicy min. 500  mm i długości min. 18m oraz kotew gruntowych o nośności min. 400 kN i długości min. 24 m, obejmującym zakres budowy muru oporowego kotwionego w skale mikropalami o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia. b Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
• minimum jedną palownicą umożliwiającą wykonanie pali wierconych z zabezpieczeniem stateczności ścian przez rurowanie o średnicy nie mniej niż 500mm oraz długości min. 18m.
• minimum jedną kotwiarką umożliwiającą wykonanie kotew gruntowych o długości min. 24M
c dysponuje lub będzie dysponował:
• jedną osobą pełniącą obowiązki kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń legitymującą się minimum pięcioletnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi oraz zrealizowała minimum jedną robotę budowlaną polegającą na zabezpieczeniu osuwiska, które posiadało kartę osuwiskową lub inny przedmiotowo równoważny dokument, a projekty jego zabezpieczania były akceptowane przez Państwowy Instytut Geologiczny (PIG) lub inną jednostkę posiadającą równoważny w zakresie swojej działalności status prawny, przy realizacji którego zastosowano technologię wykonania pali wierconych z zabezpieczeniem stateczności ścian przez rurowanie o średnicy min. 500 mm i długości min. 18m oraz kotew gruntowych o nośności min. 400 kN i długości min. 24 m;
UWAGA: Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w  art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 220 ze zm.).
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831 ze zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. Specjalności.
• jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia geologiczno-inżynierskie kat. VI legitymującą się minimum pięcioletnim doświadczeniem w realizacji prac geologicznych;
• jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia geodezyjne legitymującą się minimum pięcioletnim doświadczeniem w wykonywaniu prac geodezyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje urządzenia, wyroby lub rozwiązania równoważne zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz załączyć do oferty dowody potwierdzające równoważność a tym samym, że spełniają one
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumentami tymi mogą być w szczególności karty techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty. W przypadku nie złożenia stosownych dokumentów lub w przypadku ich niekompletności Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub złożenie pod rygorem odrzucenia oferty w przypadki ich nie złożenia lub nieuzupełnienia. Zamawiający poza przypadkami określonymi powyżej nie wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą innych przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje urządzenia, wyroby lub rozwiązania równoważne zobowiązany jest do ich
wskazania w ofercie oraz załączyć do oferty dowody potwierdzające równoważność a tym samym, że spełniają one
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumentami tymi mogą być w szczególności karty techniczne,
karty katalogowe lub inne dokumenty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości 50000,00
(słownie:pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do
dnia upływu terminu związania ofertą

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust
4 ustawy Pzp dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w za­kresie i na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp, za­mawiający przewiduje co najmniej następujący zakres zmian:1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadku: a) wstrzymania realizacji robót z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidywalne, poza kontrolą stron umowy, którego skutkom nie można zapobiec, a występującym po podpisaniu umowy, powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy. c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realiza­cję robót, d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków,
e) wstrzymanie robót przez Konserwatora Zabytków.2) zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: a) zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej – zamienne zakresy robót lub materiałów zostaną usta­lone przed ich reali­zacją w zatwierdzonym przez zamawiającego protokole koniecz­ności, a ich wartość zostanie określona w opar­ciu o sporządzony przez wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w koszto­rysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosz­torysie ofertowym, b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje na budowie z tym, że nowe osoby muszą legitymować się wykształceniem oraz doświadczeniem (o ile było wymagane) nie gorszym od osób pierwotnie wskazanych .3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych.
4. Sprawy, co do których nie zostanie osiągnięte porozumienie, rozpatrywać będzie sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres skrzynki e-puap urzędu Miejskiego w Cieszynie: /u390efc0tm/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii do budynku - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii do budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI