Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeśno Górne
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • Zamawiający"ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00272573
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812344283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśno Górne 12

1.5.2.) Miejscowość: Leśno Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoisok@zoisok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoisok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

administracja samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3501e9fe-47a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009175/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3501e9fe-47a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie Przetargowej i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego zawartej pod adresem: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Adrianna Głuchowska. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w formie elektronicznej: e-mail: auditor@auditorsecurity.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.261.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach postępowania prowadzonego pn.: „Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022”

Ładowarka nr 1- wymagane parametry techniczne:
a) udźwig znamionowy – min 3500 kg,
b) wysokość podnoszenia –min 7000 mm,
c) silnik: moc nominalna – min 81 KWh o wielkości emisji spalin minimum zgodnej z normą Stage 3B/Tier 4 ( Ad Blue ) lub równoważnej.
d) opony: odporne na uszkodzenia mogące powstawać podczas jazdy po odpadach
komunalnych (opony superelastyczne pełne),
e) wyposażenie: widły paletowe, łyżka o pojemności 1,5 m³ (wzmocniona);

Ładowarka nr 2 - wymagane parametry techniczne:

a) udźwig znamionowy – min 3500 kg,
b) wysokość podnoszenia –min 7000 mm,
c) silnik: moc nominalna – min 81 KWh o wielkości emisji spalin minimum zgodnej z normą Stage 3B/Tier 4 ( Ad Blue ) lub równoważnej.
d) ładowarka ma być wyposażona w jedno koło zapasowe.
e) opony: przeznaczone do eksploatacji na twardych podłożach o wzmocnionej rzeźbie bieżnika,
f) wyposażenie widły paletowe, łyżka o pojemności min 2,0 do 3,00 m3(wzmocniona), łyżka z zaciskiem uruchamianym hydraulicznie z kabiny operatora min. 1,5m³ (krokodyl),

Ponadto Ładowarka nr 1 i Ładowarka nr 2 muszą spełniać poniższe warunki:
a) klimatyzowana kabina operatora ładowarki,
b) hamulce: postojowy i nożny- pneumatyczne i hydrauliczne,
c) zaczep holowniczy z ręczną regulacją wysokości,
d) tylne wyjście do podpięcia przyczepy z hamulcami pneumatycznymi,
e) zabudowane podwozie ładowarki – zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi wirujących elementów i instalacji pneumatycznej i elektrycznej.

2. Rok budowy maszyn nie wcześniejszy niż – 2017 r.
3. Szacunkowa ilość godzin pracy dla każdej ładowarki w trakcie trwania umowy wyniesie ok. 275 motogodzin na miesiąc a więc szacunkowa ilość pracy dwóch ładowarek w trakcie umowy wyniesie ok. 550 motogodzin na miesiąc.
3.1. Jeśli będzie potrzeba dłuższej pracy niż podana powyżej Zamawiający będzie liczył wartość pracy ładowarek wg zasady: cena jednej mtg dłuższej pracy jest to podana wartość za 550 mtg pracy ładowarki podzielona przez 550.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań objętych zamówieniem (umową) nie może spowodować przekroczenia maksymalnej wartości zamówienia, którą ustala się w wysokości do 30 % (prawo opcji) tzn. umowa może zostać zrealizowana w co najwyżej 130 % ceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Koszt wynajmu – 80 pkt
2) średnie nominalne zużycie paliwa w g/kWh – 20 pkt

Każdy z wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:

ad. 1) Koszt wynajmu – maksymalnie 80 pkt (C) :
W kryterium Koszt wynajmu największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższym kosztem wynajmu obejmujący wszystkie koszty wchodzące w zakres wynajmu opisane w SIWZ (brutto).
W kryterium Koszt wynajmu zostanie zastosowany wzór:
liczba punktów C = (C min / C bad) x 100
gdzie: Cmin - Koszt wynajmu brutto najniższy spośród wszystkich ofert
Cbad - Koszt wynajmu podany w ofercie badanej.

ad. 2) średnie nominalne zużycie paliwa w g/kWh – 20 pkt (Z):
Wykonawca który zaoferuje najniższe średnie nominalne zużycie paliwa w g/kWh podane w oficjalnych, wydanych przed wszczęciem postępowania katalogach danych technicznych ładowarek otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostali wykonawcy oferujący większe od najniższego średnie nominalne zużycie paliwa w g/kWh podane w oficjalnych, wydanych przed wszczęciem postępowania katalogach danych technicznych ładowarek otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów.




a) Wykonawca który zaoferuje średnie nominalne zużycie paliwa w ilości 215 g/kWh lub mniej otrzyma 20 pkt.
b) Wykonawca który zaoferuje średnie nominalne zużycie paliwa w ilości 216 - 217 g/kWh otrzyma 10 pkt.
c) Wykonawca który zaoferuje średnie nominalne zużycie paliwa w ilości 218 g/kWh lub więcej otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.


3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.

4. zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że wykonawca:

4.1 zrealizował usługę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje w sposób należyty lub prawidłowo ukończył: zadanie polegające na usłudze wynajmu ładowarki lub najmu sprzętu równoważnego o wartości minimum 120 000,00 zł na podstawie jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021.275 t.j. z dnia 2021.02.11), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

Z wykazu ma wynikać, że w wykonawca dysponuje doświadczeniem w zakresie realizacji zadania polegającego na usłudze wynajmu ładowarki lub najmu sprzętu równoważnego o wartości minimum 120 000,00 zł na podstawie jednej umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI