Wymina pokrycia dachu i roboty towarzyszące w budynku wiaty na terenie PSZOK w D

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymina pokrycia dachu i roboty towarzyszące w budynku wiaty na terenie PSZOK w Dąbrówce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrówka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyGMINA DĄBRÓWKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062818
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymina pokrycia dachu i roboty towarzyszące w budynku wiaty na terenie PSZOK w Dąbrówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-252

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 29 642 82 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowka.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowka.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymina pokrycia dachu i roboty towarzyszące w budynku wiaty na terenie PSZOK w Dąbrówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c0befc-b943-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017856/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana pokrycia dachu i roboty towarzyszące w budynku wiaty na terenie PSZOK w Dąbrówce w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) w Dąbrówce"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej (załącznik nr 8 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO), czyli
podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Urząd
Gminy w Dąbrówce, reprezentowany przez Wójta Gminy Dąbrówka, z siedzibą przy ul. T. Kościuszki
14, 05-252 Dąbrówka. NIP: 7621450654. REGON: 000533699. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą
poczty tradycyjnej, poczty mailowej: urzad@dabrowka.net.pl lub pod numerem telefonu: 29 757 80
02.2. W Urzędzie Gminy Dąbrówka wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Pani Aleksandra
Kiełbratowska, z którym może Pani/Pan skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@odosc.pl3.
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:a) prowadzenie postępowania o udzielenie
zamówienia lub zapytania ofertowego oraz ich archiwizacja;b) zawarcie i realizacja z Panią/Panem
umowy cywilnoprawnej lub podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;4.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:a) gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c) RODO);b) gdy jest to niezbędne
do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej administratorowi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit e) RODO);c) gdy jest to niezbędne
do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit d) RODO);d) w
pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na podstawie
wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a)
RODO);.e) jeżeli Pani/Pana dane osobowe będą ujawniały pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy
polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, lub
będą danymi genetycznymi, danymi biometrycznymi lub danymi dotyczącymi zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej, przetwarzane będą zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a), f) lub j) RODO.5. Przetwarzanie
dany osobowych odbywa się przede wszystkim na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. ), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. –
Kodeks cywilny (Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.) oraz innych przepisów prawa powszechnie
obowiązującego.6. Wymagamy podania przez Państwa określonego zakresu danych osobowych, który
jest:a) niezbędny, aby móc wykonać zadania nałożone na Urząd Gminy Dąbrówka przez obowiązujące
przepisy prawa lub wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej, jak też przetwarzać dane osobowe w celu zawarcia umowy.
Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy, skutkować
będzie brakiem możliwości podjęcia działań w celu właściwego rozpatrzenia sprawy. Niepodanie
danych w zakresie wymaganym do zawarcia umowy cywilnoprawnej, skutkować będzie brakiem
możliwości podpisania umowy.b) dobrowolny w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych
odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.7. Gwarantujemy spełnienie Państwa praw
wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO. Aby skorzystać z poniższych
praw, proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@odosc.pl:a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania;b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych;c) przenoszenia swoich danych osobowych;d) cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka
wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej.Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane
osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów
zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników do
protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art.
9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy
polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz
przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania
osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15
ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego
danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania
przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),
zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W
przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.1.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 203546,16 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wyminę pokrycia dachu i roboty towarzyszące w budynku wiaty na terenie PSZOK w Dąbrówce w tym:

- demontaż istniejącego pokrycia z płyt azbestowych, ze złożeniem na terenie przy wiacie
- wymianę istniejącego ołacenia drewnianego, z przedłużeniem okapów
- oczyszczenie z korozji, sprawdzenie, miejscowe wzmocnienie (w przypadku stwierdzenia takiej konieczności),
przedłużenie okapów, pomalowanie istniejącej konstrukcji stalowej farbą antykorozyjną podkładowo-nawierzchniową
- wykonanie pokrycia z blachy trapezowej powlekanej
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej
- wykonanie zabezpieczenia pęknięć w ścianach
- zabudowę do wysokości dachu istniejącej ściany działowej
- wykonanie oświetlenia wewnętrznego wiaty

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Przedmiar robót
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Samooczyszczenie (jeśli dotyczy); Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy); Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); Wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy); Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku wystąpienia zmiany przepisów istotnych dla wykonania umowy, Wykonawca wraz z powiadomieniem o powyższym Zamawiającego, przedkłada pisemną informację o zakresie przewidywanych zmian oraz ocenę skutków ich wprowadzenia na prowadzone roboty budowlane, koszt inwestycji lub termin realizacji inwestycji, Zamawiający niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty przedłożenia pisemnie informacji, przekaże Wykonawcy swoje stanowisko i wytyczne w tym zakresie.
2. Zamówienia określone w art. 214 Pzp, których potwierdzona przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe pisemne zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen określonych w formularzu cenowym.
3. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części robót budowlanych składających się na przedmiot umowy, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio obniżone o wartość tych robót na podstawie załączonej oferty do umowy. Maksymalna wartość o którą może ulec wynagrodzenia Wykonawcy wynosi 20 % wartości brutto umowy.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia na inne dotyczące planowanej budowy lub rezygnacji z niektórych elementów zamówienia, a wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość niewykonanych elementów zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców, w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy i za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę podwykonawca będzie posiadać odpowiednią wiedzę i umiejętności do wykonania zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 462 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązana wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

6. Terminy wykonania robót objętych umową i rozliczenia inwestycji mogą ulec zmianie w przypadku:
1) przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie,
2) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
3) w przypadku, gdy warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, termin realizacji może się przesunąć o czas niezbędny do poprawnego wykonania robót. Przerwy w robotach muszą wynikać z decyzji ustanowionego inspektora nadzoru w formie pisemnej,
4) uzasadnionych przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, a wynikających z ograniczeń wydanych na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, a w szczególności w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić (złożyć) na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 8 czerwca 2021 r. do godziny 1100

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI