Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2024-05-06
  • ZamawiającyZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00294300
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 667-17-04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b3958e-fb20-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464638/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów (zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe zapisy zostały zawarte w SWZ.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w pkt 1.5.3 - 1.5.24 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zapisy zostały zawarte w SWZ.
W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostałe szczegółowe postanowienia zawarte są w pkt 12.2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 993200.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
Wykonawca powinien sporządzić Dokumentację projektową z wyłączeniem przedmiaru, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiOR), kosztorys uproszczony, a także uzyskać pozwolenie na budowę i wymagane uzgodnienia oraz wykonać roboty budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej: „PF-U”), stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
Dokumentację projektową wymiany kanalizacji sanitarnej muszą wykonać uprawnione osoby. Dokumentację należy uzgodnić z Konserwatorem zabytków, oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia, w tym pozwolenie na budowę. Wykonanie dokumentacji należy poprzedzić szczegółową inwentaryzacją istniejącej sieci kanalizacyjnej.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
Istniejąca zewnętrzna sieć kanalizacji sanitarnej została wykonana w trakcie rozbudowy zespołu pałacowego o budynki hotelowe oraz stołówkę z kuchnią. Inwestor nie posiada archiwalnej dokumentacji, według której wykonana została sieć kanalizacji sanitarnej.
Sieć kanalizacyjna obsługuje wszystkie budynki zespołu. Wykonana jest z rur kamionkowych i żeliwnych łączonych kielichowo. Całość ścieków odprowadzana jest do przepompowni ścieków. Przepompownia przepompowuje ścieki do istniejącej na terenie Osuchowa oczyszczalni ścieków komunalnych.
W ramach zabezpieczenia zespołu pałacowego przed sytuacjami awaryjnymi, na kanalizacji sanitarnej w ostatnim czasie wykonano, w okolicach przepompowni ścieków, zbiornik awaryjny szczelny, który może przyjmować ścieki w momentach awarii przepompowni, awarii oczyszczalni lub braku dostawy prądu.
Zbiornik awaryjny na ścieki jest w stanie technicznym umożliwiającym jego dalsze eksploatowanie.
Przebudowy wymaga cała sieć zewnętrzna kanalizacji sanitarnej, która jest wyeksploatowana.
Z tego powodu konieczna jest kompleksowa wymiana całej sieci zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, na instalację szczelną zarówno w zakresie studni, jak i rurociągów.
Sieć kanalizacyjna przebiega po terenie parku, który objęty jest ochroną konserwatorską. Dotychczasowe wyeksploatowane uszczelnienia kielichowe rur wykonane są za pomocą sznura konopnego czarnego i białego oraz zaprawy cementowej.
Dolne odcinki sieci kanalizacyjnej w okolicach przepompowni ścieków dodatkowo przebiegają w pobliżu istniejącego w parku stawu. Staw określa poziom wód gruntowych. Wizja lokalna przeprowadzona na terenie obiektu potwierdziła, iż odcinki zbliżone do stawu są posadowione poniżej lustra wody w stawie.
Budynek kuchni i stołówki wyposażony jest w zewnętrzny separator ścieków tłuszczowych kuchennych, wybudowany wraz z budową sieci zewnętrznej kanalizacyjnej.
Separator należy wymienić na nowy i sprawny.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wszystkie wykonane roboty budowlano-montażowe wraz z materiałami oraz instalacjami

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji całego zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w zakresie robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne dokumenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające
do kierowania robotami w wymaganym zakresie);

-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w zakresie robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne dokumenty, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w wymaganym zakresie).

UWAGA 1:
Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 4.1.1.4.1 SWZ może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji określonych w pkt. 4.1.1.4.1.1 – 4.1.1.4.1.2 SWZ, posiadającą wskazane ww. punktach uprawienia i zaświadczenia,

2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dokumentację projektową (obejmującą projekt wykonawczy) zewnętrznej instalacji kanalizacji.
3) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wybudowanie zewnętrznej instalacji kanalizacji o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto.
UWAGA:
W przypadku zrealizowania zamówienia ujmującego swoim zakresem inne roboty poza wybudowaniem zewnętrznej instalacji kanalizacji, przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość wybudowania zewnętrznej instalacji kanalizacji będzie wynosiła minimum 1 500 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.1.4.1 Wykonawca składa wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;

2)na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1.4.2 Wykonawca składa wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;

3)na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1.4.3 Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem informacji określonych we wzorze stanowiącym załącznik nr 7A do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane – a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy i 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy ww. oświadczenia określone w pkt 4.4.1.1. SWZ stosuje się.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie składają oświadczenie z którego wynika, które usługi/roboty wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 9 i 9A do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 19 Zmiany Umowy - Projektowanych postanowień umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 34 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.

2. Podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: art. 108 ust. 1, art.109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, 1859).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę energii elektrycznej do budynku biurowego - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę energii elektrycznej do budynku biurowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI