Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją budynków komunalnych znajdujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją budynków komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Węgrów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgrów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Węgrów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia772113-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772113-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Miasto Węgrów: Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją budynków komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Węgrów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Węgrów, krajowy numer identyfikacyjny 71158223300000, ul. ul. Rynek Mariacki  16 , 07-100  Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 308 12 00, , e-mail anna.piotrowska@wegrow.com.pl, , faks 25 308 12 08 .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wegrow.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.wegrow.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.wegrow.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki 16,07-100 Wegrów, Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją budynków komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Węgrów
Numer referencyjny: FE.271.1.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Wymiana Urządzeń Grzewczych wraz z termomodernizacją budynków komunalnych znajdujących się na terenie Miasta Węgrów” poprzez zastąpienie istniejących źródeł ciepła energii nowoczesnymi energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła, w które zaopatrzone zostaną budynki mieszkalne przy ul. Wyszyńskiego i Krasińskiego w Węgrowie. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.Inwestycja realizowana będzie w oparciu o następujące dokumentacje:1. „Przebudowa części klatki schodowej na pomieszczenia kotłowni gazowej w wielorodzinnym budynku mieszkalnym, komunalnym” – lokalizacja Krasińskiego 32. „Przebudowa części klatki schodowej na pomieszczenia kotłowni gazowej w wielorodzinnym budynku mieszkalnym, komunalnym” – lokalizacja Krasińskiego 53. „Przebudowa części klatki schodowej na pomieszczenia kotłowni gazowej w wielorodzinnym budynku mieszkalnym, komunalnym” – lokalizacja Wyszyńskiego 2 4. „Przebudowa części klatki schodowej na pomieszczenia kotłowni gazowej w wielorodzinnym budynku mieszkalnym, komunalnym” – lokalizacja Wyszyńskiego 45. „Przebudowa podcienia budynku mieszkalnego, wielorodzinnego na szafę zewnętrzną kotła gazowego” – Wyszyńskiego 8Zakres prac obejmuje wykonanie dla każdego z budynków: Krasińskiego 3, Krasińskiego 5 i Wyszyńskiego 4:a) Wydzielenie pomieszczenia kotłowni w istniejącej części budynku mieszkalnego. Na klatce schodowej wykonanie dodatkowego stropu o konstrukcji stalowej oraz jego zabudowanie ścianką przeszkloną. Uzupełnienie ścianek szklanych ścianką z gipskartonu. Wydzielenie kotłowni – ściany o odporności ogniowej EI60, drzwi EI 30.b) docieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej o gr. minimum 18cm o współczynniku przenikania cieplnego nie wyższym niż 0,038W/mK na powierzchni dachu ok.324,99m2,c) wymiana pokrycia dachowego na blachotrapez łącznie z wykonaniem konstrukcji pod to pokrycie z wykonaniem obróbek blacharskich,d) Wykonanie kotłowni gazowej: Źródłem ciepła dla instalacji będzie kondensacyjny kocioł gazowy o mocy 12 - 45kW przy parametrze 70/50 st. C, o sprawności znormalizowanej do 98% Hs, z wymiennikiem ze stali kwasoodpornej, z regulatorem pogodowym obiegu grzewczego, wraz z zestawem przyłączeniowym zawierającym m.in. pompę obiegową o wydajności regulowanej przez automatykę kotłową. Przyjęto układ z jednym obiegiem grzewczym o parametrach czynnika grzewczego 70/50 OC. Dodatkowo w celu zasilania kotła w gaz należy wykonanać instalację gazową. Do pomieszczenia kotłowni zostanie doprowadzona nowa instalacja wodociągowa oraz instalacja kanalizacyjna oraz należy wykonać instalację odprowadzenia spalin i wentylację kotłownie) Istniejące piece kaflowe i kaflowe trzony kuchenne należy zdemontować w całości, poprzez rozebranie oblicowania z kafli, wyjecie osprzętu (w tym zdemontowanie wężownic grzewczych) a następnie rozebranie trzonu z cegły.f) Budowa nowej instalacji c.o., wykonać instalację pompową, dwururową, o parametrach obliczeniowych 70/500C z jednym obiegiem grzewczym, w układzie zamkniętym. Zaprojektowano instalację prowadzoną w całości po wierzchu z rozdziałem górnym w układzie tradycyjnym rozgałęźnym (6 gałęzi) z pionami z rur stalowych cienkościennych, łączonych na zacisk za pomocą systemowych złączek zaciskowych i kształtek gwintowanych. Źródłem ciepła będzie gazowy wiszący kocioł kondensacyjny z regulatorem pogodowym. Dla pokrycia strat ciepła pomieszczeń zastosowano grzejniki stalowe, płytowe z podejściem bocznym. Każdy grzejnik wyposażyć w odpowietrznik i korek oraz komplet firmowych wieszaków naściennych (dla długości do 1600mm – 2szt, dla długości od 1800mm – 3 szt.). Przed zamówieniem grzejników łazienkowych i do kuchni sprawdzić w rzeczywistości czy zaprojektowane grzejniki mieszczą się we wskazanych lokalizacjach. Regulację instalacji wykonać przy użyciu zaworów termostatycznych i powrotnych.g) Wykonanie zasilania kotłowni z istniejącej rozdzielni administracyjnej, wraz z wykonaniem oświetlenia podstawowego, gniazd wtykowych, instalacja zasilania urządzeń, instalacja przeciwprzepięciowa, uziemiająca i połączenie wyrównawcze. Wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznej (PV) na dachu płaskim. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 3szt. modułów monokrystalicznych o mocy ~300-325kWp każdy, pracujących w układzie „on-grid". Łączna moc projektowanej instalacji fotowoltaicznej wyniesie ~0,90kWp, strona AC. Projektowana instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on-grid" przyłączoną do sieci dystrybucyjnej. Wprowadzenie wytworzonej energii elektrycznej do instalacji w budynku wykonać poprzez wewnętrzną linię zasilająca YDY3x2,5mm2 w RVS n.t/p.t. przyłączoną do rozdzielni głównej RG budynku. Energia elektryczna wyprodukowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne odbiorników części administracyjnej budynku.h) wymiana okienek piwnicznych na wykonane z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne o powierzchni do 1,0 m2 obsadzone na kotwach stalowych,z obróbką obsadzenia – 16 sztuk.Zakres prac obejmuje wykonanie dla budynku Wyszyńskiego 2:a) Wydzielenie pomieszczenia kotłowni w istniejącej części budynku mieszkalnego. Na klatce schodowej wykonanie dodatkowego stropu o konstrukcji stalowej oraz jego zabudowanie ścianką przeszkloną. Uzupełnienie ścianek szklanych ścianką z gipskartonu. Wydzielenie kotłowni – ściany o odporności ogniowej EI60, drzwi EI 30.b) Wykonanie kotłowni gazowej: Źródłem ciepła dla instalacji będzie kondensacyjny kocioł gazowy o mocy 12 - 45kW przy parametrze 70/50 st. C, o sprawności znormalizowanej do 98% Hs, z wymiennikiem ze stali kwasoodpornej, z regulatorem pogodowym obiegu grzewczego, wraz z zestawem przyłączeniowym zawierającym m.in. pompę obiegową o wydajności regulowanej przez automatykę kotłową. Przyjęto układ z jednym obiegiem grzewczym o parametrach czynnika grzewczego 70/50 OC. Dodatkowo w celu zasilania kotła w gaz należy wykonanać instalację gazową. Do pomieszczenia kotłowni zostanie doprowadzona nowa instalacja wodociągowa oraz instalacja kanalizacyjna oraz należy wykonać instalację odprowadzenia spalin i wentylację kotłowni.c) Istniejące piece kaflowe i kaflowe trzony kuchenne należy zdemontować w całości, poprzez rozebranie oblicowania z kafli, wyjęcie osprzętu (w tym zdemontowanie wężownic grzewczych)a następnie rozebranie trzonu z cegły.d) Budowa nowej instalacji c.o., wykonać instalację pompową, dwururową, o parametrach obliczeniowych 70/500C z jednym obiegiem grzewczym, w układzie zamkniętym. Zaprojektowano instalację prowadzoną w całości po wierzchu z rozdziałem górnym w układzie tradycyjnym rozgałęźnym (6 gałęzi) z pionami z rur stalowych cienkościennych, łączonych na zacisk za pomocą systemowych złączek zaciskowych i kształtek gwintowanych. Źródłem ciepła będzie gazowy wiszący kocioł kondensacyjny z regulatorem pogodowym. Dla pokrycia strat ciepła pomieszczeń zastosowano grzejniki stalowe, płytowe z podejściem bocznym. Każdy grzejnik wyposażyć w odpowietrznik i korek oraz komplet firmowych wieszaków naściennych (dla długości do 1600mm – 2szt, dla długości od 1800mm – 3 szt.). Przed zamówieniem grzejników łazienkowych i do kuchni sprawdzić w rzeczywistości czy zaprojektowane grzejniki mieszczą się we wskazanych lokalizacjach. Regulację instalacji wykonać przy użyciu zaworów termostatycznych i powrotnych.e) Wykonanie zasilania kotłowni z istniejącej rozdzielni administracyjnej, wraz z wykonaniem oświetlenia podstawowego, gniazd wtykowych, instalacja zasilania urządzeń, instalacja przeciwprzepięciowa, uziemiająca i połączenie wyrównawcze. Wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznej (PV) na dachu płaskim. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 3szt. modułów monokrystalicznych o mocy ~300-325kWp każdy, pracujących w układzie „on-grid". Łączna moc projektowanej instalacji fotowoltaicznej wyniesie ~0,90kWp, strona AC. Projektowana instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on-grid" przyłączoną do sieci dystrybucyjnej. Wprowadzenie wytworzonej energii elektrycznej do instalacji w budynku wykonać poprzez wewnętrzną linię zasilająca YDY3x2,5mm2 w RVS n.t/p.t. przyłączoną do rozdzielni głównej RG budynku. Energia elektryczna wyprodukowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne odbiorników części administracyjnej budynku.f) wymiana okienek piwnicznych na wykonane z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne o powierzchni do 1,0 m2 obsadzone na kotwach stalowych,z obróbką obsadzenia – 16 sztuk.Zakres prac obejmuje wykonanie dla budynku Wyszyńskiego 8:a) Wydzielenie pomieszczenia po przebudowie podcienia budynku na szafę zewnętrzną z kotłem gazowym. Należy wykonać dodatkową ścianę o konstrukcji murowanej oraz jego zabudową drzwiami rolowanymi. b) Docieplenie ściany frontowej warstwą styropianu o gr. minimum 12cm o współczynniku przenikania cieplnego nie wyższym niż 0,033W/mK na powierzchni ok.200,68m2.c) Docieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej o gr. minimum 18cm o współczynniku przenikania cieplnego nie wyższym niż 0,038W/mK na powierzchni dachu ok. 386,60 m2.d) Wymiana pokrycia dachowego na blachotrapez łącznie z wykonaniem konstrukcji pod to pokrycie z wykonaniem obróbek blacharskich.e) Wymiana drzwi na stalowe lub drweniane "80" obsadzone na kotwach stalowych, z obróbką obsadzenia. Drzwi wzmacniane z ociepleniem wewnatrz wsp. Przenikania ciepła min. 1,3 W/mwK – 16 sztuk oraz wymiana okien na okna PCV rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne o powierzchni do 1,0 m2 obsadzone na kotwach stalowych, z obróbką obsadzenia – 2 sztuki.f) Wykonanie kotłowni gazowej: Źródłem ciepła dla instalacji będzie kondensacyjny kocioł gazowy o mocy 12 - 45kW przy parametrze 70/50 st. C, o sprawności znormalizowanej do 98% Hs, z wymiennikiem ze stali kwasoodpornej, z regulatorem pogodowym obiegu grzewczego, wraz z zestawem przyłączeniowym zawierającym m.in. pompę obiegową o wydajności regulowanej przez automatykę kotłową. Przyjęto układ z jednym obiegiem grzewczym o parametrach czynnika grzewczego 70/500C. Dodatkowo w celu zasilania kotła w gaz należy wykonać instalację gazową. Do pomieszczenia kotłowni zostanie doprowadzona nowa instalacja wodociągowa oraz instalacja kanalizacyjna oraz należy wykonać instalację odprowadzenia spalin i wentylację kotłowni.g) Istniejące piece kaflowe i kaflowe trzony kuchenne należy zdemontować w całości, poprzez rozebranie oblicowania z kafli, wyjecie osprzętu (w tym zdemontowanie wężownic grzewczych) a następnie rozebranie trzonu z cegły.h) Budowa nowej instalacji c.o., wykonanie instalacji pompowej, dwururowej, o parametrach obliczeniowych 70/500 C z jednym obiegiem grzewczym, w układzie zamkniętym. Zaprojektowano instalację prowadzoną w całości po wierzchu z rozdziałem górnym w układzie Tichelmana (przeciwprądowo), z rur stalowych cienkościennych, łączonych na zacisk za pomocą systemowych złączek zaciskowych i kształtek gwintowanych. Źródłem ciepła będzie gazowy wiszący kocioł kondensacyjny z regulatorem pogodowym. Dla pokrycia strat ciepła pomieszczeń zastosowano grzejniki stalowe, płytowe z podejściem bocznym. Każdy grzejnik wyposażyć w odpowietrznik i korek oraz komplet firmowych wieszaków naściennych (dla długości do 1600mm – 2szt, dla długości od 1800mm – 3 szt.). Przed zamówieniem grzejników łazienkowych i do kuchni sprawdzić w rzeczywistości czy zaprojektowane grzejniki mieszczą się we wskazanych lokalizacjach. Regulację instalacji wykonać przy użyciu zaworów termostatycznych i powrotnych.i) Wykonanie zasilania kotłowni z istniejącej rozdzielni administracyjnej, wraz z wykonaniem oświetlenia podstawowego, gniazd wtykowych, instalacja zasilania urządzeń, instalacja przeciwprzepięciowa, uziemiająca i połączenie wyrównawcze. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. UwagaWykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według następującego wzoru), kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego ustalania robót z Zarządcą nieruchomości.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223000-6
45223100-7
45223100-7
45330000-9
45400000-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.10.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 700 000,00 zł /słownie: siedemset tysięcy złotych/. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów tj. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , odpowiada solidarnie z podmiotem , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie nie ponosi winy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - Dwóch zamówień obejmujących roboty budowlane - budowa/ remont / przebudowa/ rozbudowa/ modernizacja budynku lub (budynków realizowanych w ramach jednego zamówienia) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (łącznie) i w zakres zamówienia wchodziło wykonanie co najmniej 3 z niżej wskazanych elementów: - wykonanie ocieplenia ścian, stropów, stropodachów, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie kotłowni z kotłem na gaz, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Pod pojęciem budynek należy rozumieć obiekt budowlany wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.2. Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:a) Kierownik budowy z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.b) Kierownik robót budowlanych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności budowlanej konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwac) Kierownik robót elektrycznych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów BudownictwaZgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie danej branży bez ograniczeń, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie robót złożonym wraz z ofertą należy podać wartość wykonanych robót w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden z wykonawców lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie .3. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.4. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie osób złożonym wraz z ofertą należy podać informację o doświadczeniu kierownika budowy w kierowaniu robotami budowlanymi, kierownika robót budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi, kierownika robót elektrycznych w kierowaniu robotami elektrycznymi. 5. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz.2272) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, na potencjał którego powołuje się Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Razem z ofertą: 1.Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert: 2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2 składa: 1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.1 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1-6.3.2 lub 6.4 SIWZ winny być złożone przez każdego z wykonawców.Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 lub dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2 lub 6.4 lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w sekcji 6.3.2 lub 6.4 na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700). W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji.Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.1 – 6.3.2 lub 6.4 SIWZ powinny być aktualne na dzień ich złożenia.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.Oświadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 SIWZ składa się w formie oryginału.Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.2 lub 6.4 SIWZ składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Razem z ofertą: 1.Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ 2.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert: 3.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty –załącznik nr 5 do SIWZ4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ5. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofertJeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 5.7.1 lub dokumentów, o których mowa w punktach 5.7.2 , 5.7.3, 5.7.4, 5.7.5 SIWZ lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w punktach 5.7.3 – 5.7.5 SIWZ na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 )W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji.Dokumenty wskazane w punktach 5.7.1 – 5.7.5 SIWZ powinny być aktualne na dzień ich złożenia.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.Oświadczenie wskazane w punktach 5.7.1 SIWZ składa się w formie oryginału.Dokumenty wskazane w punktach 5.7.2 – 5.7.5 SIWZ składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien być złożony przez każdego z wykonawców. 2.Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na całość przedmiotu umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie należy złożyć przed podpisaniem umowy w jednej z następujących postaci:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej; z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310)Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone przelewem należy wpłacać na konto Zamawiającego: 61 1020 4476 0000 8702 0365 0132 z podaniem tytułu wpłaty.W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowana pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych oraz zawieraną umową, a w szczególności:100% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, nie krótszy niż termin obejmujący okres przewidziany umową na odbiór końcowy przedmiotu umowy i okres 30 dni po odbiorze.30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady, nie krótszy niż okres rękojmi i obejmujący dodatkowy okres 15 dni.UWAGA: Zamawiający przewiduje, że strony w umowie określą okres rękojmi za wady fizyczne równy okresowi udzielonej gwarancji. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy, kwota 30% zabezpieczenia zostanie zatrzymana na okres udzielonej gwarancji równej okresowi rękojmi za wady fizyczne. Jeżeli okres, na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wniesione zostanie na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wniesione zostanie na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia (co powinno być uwzględnione jako przesłanka wypłaty sumy gwarancyjnej w dokumencie gwarancyjnym) - wypłata ta powinna następować nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dokument zabezpieczenia należy złożyć w siedzibie zamawiającego, przed podpisaniem umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy zawarto we wzorze stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zapisy dotyczące RODO :Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Węgrowie ul. Rynek Mariacki 16 07-100 Węgrów tel. 25 308 12 00, email: przetargi@wegrow.com.pl*-inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Węgrowie jest Pani/Pani Michał Zajdowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PHAROS Michał Zajdowicz ul. Strzeszyńska 251/10, 60-479 Poznań Tel. 505 156 508 email wegrow@twoj-abi.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją budynków komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Węgrów” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr ref. FE.271.1.7.2020- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, 8a, art. 11 ust.6a i ust.6b oraz art. 96 ust. 3,ust.3a i ust.3b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), dalej „ustawa Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1, ust. 1a i ust.1b ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI