Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Pałacu w Roźwienicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Pałacu w Roźwienicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRoźwienica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • ZamawiającyGmina Roźwienica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00088048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Pałacu w Roźwienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Roźwienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roźwienica

1.5.2.) Miejscowość: Roźwienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-565

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 622 58 22

1.5.8.) Numer faksu: 16 622 58 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rozwienica@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozwienica.itl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Pałacu w Roźwienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f88f206a-d02c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015554/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Pałacu w Roźwienicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rozwienica.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia.https://rozwienica - ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę oraz wszystkie załączniki składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zamówieniowej.3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z
zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie Platformy zamówieniowej. Ofertę należy złożyć w oryginale.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała
wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony prawidłowym podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w
związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie
dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2435601,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku pałacu w Roźwienicy.
Budynek pałacu w Roźwienicy w który ma siedzibę Urząd Gminy Roźwienica znajduje się w Roźwienicy na działce Nr 619.
Budynek został wybudowany końcem XIX w. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 621,40 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 1 178,70 m2 a kubatura 6 600,00 m3.
Budynek podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej Wpisany jest do rejestru zabytków pod Nr A-40.

Zakres przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
Drzwi zewnętrzne drewniane ocieplone szt. 1
Drzwi zewnętrzne drewniane nieocieplane szt. 1
Drzwi wewnętrzne szt. 1
oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących:
1. Demontaż istniejącej stolarki - drzwi z demontażu należy zutylizować przez Wykonawcę.
2. Przygotowanie otworów z uzupełnieniem ubytków w murze
3. Montaż stolarki drzwiowej
4. Uszczelnienie szczeliny pomiędzy ościeżnicą a ościeżem z zastosowaniem systemowych taśm rozprężnych oraz paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych a także piany montażowej (zgodnie z technologią producenta stolarki)
5. Przeprowadzenie regulacji okien
6. Uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych

Parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia.

Parametry techniczne i jakościowe drzwi określa dokumentacja pomiarowo - rysunkowa z projektem konserwatorskim stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji.
Drzwi drewniane zewnętrzne nieocieplane w kolorze RAL8011.
Drzwi drewniane wewnętrzne ocieplane od zewnątrz kolor RAL8011 a od środka kolor RAL 9010.
Drzwi wewnętrzne nieocieplana kolor RAL8011
Wszystkie drzwi muszą posiadać szyby i okucia antywłamaniowe.
Szyby antywłamaniowe klasy P3.

Okucia antywłamaniowe to:
" stalowe rygle do drzwi zewnętrznych,
" przeciwbieżne zamknięcie środkowe,
" klamki antywłamaniowe.
Współczynnik przenikania ciepła < 1,8 [W/(m2K)] dla drzwi ocieplanych
Wymiary drzwi Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić przez dokonanie pomiarów istniejącej stolarki z natury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w budynku

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt. 5.1 niniejszej SWZ należy na wezwanie
zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:1) oświadczenia wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod
rygoremnieważności.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w
przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z
przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to
konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.3.
Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 2 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian
umowy dotyczących w szczególności:a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu
umowy,b) zmiany siedziby jednej ze stron umowy,c) zmian regulacji prawnych obowiązujących
wdniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy.4. W przypadku
zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy
postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 4 pkt. 1 i 2 pozostanie bez zmian. Kwota
brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania
obowiązku podatkowego.5. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian niniejszej umowy
obejmujących wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany
przepisówpowszechnie obowiązującego prawa obejmujących:a) wysokość minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10
października2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasady podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia, co Wykonawca obowiązany jest każdorazowo wykazać. Zmiana w tym zakresie
wejdzie w życie z dniem wejściaw życie zmienionych przepisów, o których mowa powyżej.
Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty
wykonania niniejszej Umowy, ponoszone przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Roźwienicy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI