Wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w Osinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w Osinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsina
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-13
  • ZamawiającyGMINA OSINA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00293975
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w Osinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Osina

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-221

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913910390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w Osinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c999a7e-fe3e-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://osina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokum. i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Osina: 1)
dopuszczalne przeglądarki internetowe: • Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11 • Google
Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18 2) pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę
protokołu XMLHttpRequest – ajax • włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s•
zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane srodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy 3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w
formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 RPRM z dnia 30 grudnia2020 r. w spr.sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokum elektronicznych oraz środ. komunikacji elektr. w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format
danych przesyłanych plików: pdf. 3. Dodatkowe wymagania dotyczące korespondencji:1) Przy przekazywaniu korespondencji przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowość odbioru iodczytania co najmniej plików w formacie *.pdf.
2) W przypadku kompresji plików, zamawiający wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub .7Z, które widnieją w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia KRI [5]. Zamawiający dopuszcza również format .rar3.
3) Zamawiający wskazuje formaty danych, w szczególności wśród wskazanych w Rozporządzeniu KRI [5], w jakich wykonawca
powinien złożyć ofertę oraz pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty: *.pdf, *.jpg (.jpeg), *.doc, *.docx, *.odt, *.ods, *.txt,
lub*.xls4 ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Złożenie przez wykonawcę oferty, oświadczeń i dokumentów w innym formacie,
będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp: 4) Zgodnie z § 10 Rozporządzenia
[3], dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich
wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku d anych;b)umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w
szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;c)umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w
szczególności za pomocą wydruku;d zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych
informacji. 5) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż oferta, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, przekazywane
w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.
18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany
bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust.
1Rozporządzenia o elektronizacji.6) Zgodnie z § 12 Rozporządzenia o elektronizacji, środki komunikacji elektronicznej w
postępowaniu służące do odbioru dokumentów elektronicznych zawierających oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.
1ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy,oraz informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 11 ust. 1 [3], umożliwiają identyfikację podmiotów
przekazujących te dok. elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż okien dachowych - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż okien dachowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Osina: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościuszki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont boiska w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI