Wymiana ślizgu zjeżdżalni w ramach realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana ślizgu zjeżdżalni w ramach realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn. Bezpłatne pływanie i nowa multimedialna zjeżdżalnia (120m) (Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Targówek)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-02-16
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00004739
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana ślizgu zjeżdżalni w ramach realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn. Bezpłatne pływanie i nowa multimedialna zjeżdżalnia (120m) (Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Targówek)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 8848500

1.5.8.) Numer faksu: 22 8848420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirtargowek.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osirtargowek.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana ślizgu zjeżdżalni w ramach realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn. Bezpłatne pływanie i nowa multimedialna zjeżdżalnia (120m) (Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Targówek)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5935647a-6473-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000920/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana ślizgu zjeżdżalni w ramach realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn. Bezpłatne pływanie i nowa multimedialna zjeżdżalnia (120m) (Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Targówek)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.osirtargowek.waw.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem miniPortal (uzp.gov.pl) oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: osir@osirtargowek.waw.pl8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: osir@osirtargowek.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: osir@osirtargowek.waw.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz.2452.10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20, 03-397 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora. 2) Administrator w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20, 03-397 Warszawa powołał inspektora ochrony danych osobowych z którym można skontaktować się pisząc na e-mail – ochrona.danych@osirtargowek.waw.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana ślizgu zjeżdżalni rurowej całorocznej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Bezpłatne pływanie i nowa multimedialna zjeżdżalnia (120m)” z Budżetu Obywatelskiego w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Targówek. Nowy ślizg zjeżdżalni zaczyna się i kończy w tych samych miejscach co istniejący. Przebudowa zakłada wykorzystanie całej istniejącej konstrukcji wsporczej podtrzymującej ślizg zjeżdżalni. 2. Zjeżdżalnia z nowym ślizgiem składa się z następujących elementów:2.1 element startowy na istniejącym podeście wraz z pochwytami startowymi wykonanymi ze stali nierdzewnej;2.2 nowy ślizg o przekroju koła fi 1000;2.3 ocieplenie ślizgu zjeżdżalni na całej długości z wyłączeniem elementów transparentnych – pianka poliuretanowa gr. ok. 5cm wraz z zewnętrznym płaszczem laminatowym o gładkiej powierzchni; 2.4 maskownice laminatowe obwodowe na połączeniach kołnierzowych rur zjeżdżalni;2.5 wanna hamowna z wyjściem w bok o dł. ok. 5m;2.6 instalacja wodna (istniejąca na wieży startowej i pod wanną hamowną);2.7 instalacja efektów multimedialnych (opisana w zakresie robót punkt 3.3);2.8 Instalacja CCTV umożliwiająca ratownikom podgląd wieży startowej; 2.9 Montaż i podłączenie nowej pompy wodnej zasilającej zjeżdżalnię o mocy 7,5kW – (pompę zapewnia Zamawiający – OSIR Targówek)3. Zakres robót 3.1 Zjeżdżalnia.Dokonać wymiany elementu startowego, ślizgów oraz wanny hamownej z zachowaniem obecnych parametrów zjeżdżalni. Elementy zdemontowanej zjeżdżalni należy odwieść do zakładu dostawcy zjeżdżalni i ewentualnie poddać utylizacji. Kolorystykę warstwy zewnętrznej nowej zjeżdżalni należy uzgodnić z Zamawiającym. Elementy ślizgu zjeżdżalni wykonać z laminatu poliestrowego zbrojonego włóknem szklanym. Kołnierze od strony czołowej muszą być wyposażone w tzw. zamki obwodowe tj. pióro-wpusty uniemożliwiające wzajemne przesunięcia pomiędzy elementami i poprawiają spasowanie połączeń. Kołnierze wykonane również z laminatu poliestrowo - szklanego o grubości ok. 12 mm. Elementy ślizgu powinny posiadać budowę warstwową: - wewnętrzna strona ślizgu – żelkot - 6 warstw zbrojenia włóknem szklanym przesączanym żywicą poliestrową - 1 warstwa topkotu Grubość laminatu wynosi 6-8 mm. Elementy łączone są śrubami ze stali nierdzewnej klasy A4 lub ocynkowanymi ogniowo klasy 4.8. Wypełnienie połączeń – masa klejąco-uszczelniająca.Elementy rurowe ślizgu będą wykonane jako elementy w jednym kawałku, tj. bez wzdłużnego łączenia kołnierzowego. Ślizg zjeżdżalni należy wykonać jako zewnętrzny, całoroczny, związany funkcjonalnie z istniejącym obiektem w systemie bez szwu poziomego.Elementy rurowe ślizgu mają być ocieplone pianką poliuretanową gr. ok. 5cm na etapie produkcji w zakładzie dostawcy zjeżdżalni. Nie dopuszcza się możliwości ocieplania elementów zjeżdżalni metodą natryskową na obiekcie w trakcie montażu zjeżdżalni. Warstwę ocieplenia należy dodatkowo osłonić płaszczami laminatowymi o gładkiej powierzchni. Wymaga się aby płaszcz osłonowy składał się z dwóch połówek – dolnej i górnej, łączone ze sobą śrubami na kołnierzach wzdłużnych w celu zapewnienia łatwego demontażu płaszczy na potrzeby serwisowania elementów elektronicznych systemu multimediów i efektów oświetleniowych zjeżdżalni.Wymaga się, aby wszystkie połączenia kołnierzowe-śrubowe rury zjazdowej zasłonić poprzez zastosowanie systemowych maskownic obwodowych wykonanych również z laminatu poliestrowo-szklanego. Kolor ślizgu wewnątrz rur oraz kolory zewnętrznych płaszczy osłonowych ustalić z Zamawiającym.Wszystkie stosowane do produkcji materiały powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. Elementy laminatowe muszą posiadać aktualny atest PZH dopuszczający je do kontaktu z wodą pitną. Obok elementu startowego należy zamontować tablicę informacyjną zawierającą zasady bezpiecznego korzystania ze zjeżdżalni wraz z parametrami technicznymi nowego ślizgu zjeżdżalni.3.2 Wykaz efektów multimedialnych dla nowej zjeżdżalni :• Okręgi SPEED LED – 5 elementów rurowych z okręgami podświetlanymi listwami LED RGB w różnych kolorach (w zależności od wybranego programu) - imitacja efektu „przyspieszania” – na kolejnych elementach rurowych zamontować kolejno od 1 do 5 okręgów – łącznie 15szt okręgów rozmieszczonych na 5 elementach zjeżdżalni • BECZKA – 2 elementy wyposażone w pasy wzdłużne (8 szt) rozmieszczone po obwodzie rury zjazdowej w równych odstępach, podświetlane listwami LED RGB, podświetlane sekwencyjnie, mogą świecić jednocześnie, na przemian, kolejno pasek za paskiem np. imitując toczenie się• WIRÓWKA/SPIRALA LED - 2 elementy wyposażone w pasy wzdłużne (6szt) ukształtowane w spiralę, rozmieszczone po obwodzie rury zjazdowej w równych odstępach, podświetlane listwami LED RGB, podświetlane sekwencyjnie, mogą świecić jednocześnie, na przemian, kolejno pasek za paskiem np. imitując efekt świdra• Punkty świetlne 4 elementy z punktami świetlnymi wielokolorowymi LED (1 punkt świetlny na element)• EKRAN LED – zamontowany na jednym z elementów łukowych, wymiary ok 1500x1000, minimum 880 diod RGB pozwalający na wyświetlanie prostych animacji graficznych,• ELEMENTY AKRYLOWE – prosty odcinek rurowy ślizgu o długości ok 8 m wykonany z transparentnego akrylu, na łączeniu elementów akrylowych okręgi podświetlające listwami LED RGB• System nagłośnienia – 2szt głośników rozmieszczone na długości zjeżdżalni + moduł MP3 z wymiennym nośnikiem pamięci FLASH (karta SD) z wgranymi dźwiękami, możliwość późniejszego wgrania własnych dźwięków• Naniesienie trwałego oznakowania (logotypu) na elementach zjazdowych przy starcie – wykonanie dwóch trwałych i dobrze widocznych logotypów na wewnętrznych elementach ślizgu o rozmiarach ok 70 x 50 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu n/w kryteriów:W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:Xn = Xc + X t gdzie:KRYTERIUM RANGA (%)Xc Cena oferty 60 %Xt Termin wykonania 40% RAZEM 100 %Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie mniejsza (proporcjonalnie do oferty najkorzystniejszej) ilość punktów zgodnie z poniższymi wzorami.Cena oferowana (Xc ) - o wadze 60% (60/100 pkt).Przy ocenie kryterium „cena oferowana” zostanie wykorzystany wzór: Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ryczałtową brutto realizacji całości zamówienia, oferty złożonej przez Wykonawcę. Według Zamawiającego najkorzystniejszą ofertą wg tego kryterium oceny jest oferta, która przedstawia najniższą cenę brutto realizacji przedmiotu umowy. W trakcie oceny pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie (zgodnie z powyższym wzorem) mniejszą ilość punktów w stosunku do oferty najkorzystniejszej. Termin wykonania zamówienia (Xt ) – o wadze 40% Kryterium to zostanie obliczone w następujący sposób:− Punkty przyznane za kryterium „Termin wykonania zamówienia (Xt)” – zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w Formularzu ofertowym. Minimalny termin wykonania wynosi 90 dni, maksymalny termin wykonania wynosi 120 dni liczony od dnia zawarcia umowy.(Xt)= {█(0pkt-dla terminu 120 dni@PUNKTACJA=40pkt ×(termin najkrótszy (w dniach))/(Termin badany (w dniach)))┤PRÓG ZABEZPIECZAJĄCY: W przypadku zaoferowania terminu wykonania krótszego niż 90 dni, do celów obliczenia punktacji przyjęta zostanie wartość progowa: 90 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin zaoferowany.Według Zamawiającego najkorzystniejszą ofertą wg tego kryterium jest oferta, która przedstawia najkrótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub 6 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma swoją siedzibę (KRS, CEiDG).1.2 Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli:[Zdolność techniczna]w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) co najmniej 1 realizację polegającą na dostawie i montażu zjeżdżalni rurowej o średnicy wewnętrznej fi 1000mm o długości całkowitej minimum 50 mb, z ocieplonymi ślizgami wyposażonymi w łatwo-demontowalne zewnętrzne płaszcze osłonowe łączone zewnętrznym skręcanym kołnierzem wzdłużnym oraz dodatkowo wyposażonymi w efekty multimedialne (np. oświetlenie wnętrza rury zjeżdżalni lampami LED/RGB, efekty dźwiękowe, itp.), wykonana dla obiektów użyteczności publicznej o charakterze basenowo-rekreacyjnym o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. b) co najmniej 1 realizację polegającą na wymianie ślizgu istniejącej zjeżdżalni rurowej (obejmującą dostawę i montaż nowych elementów) o długości minimum 70mb wykonanej dla obiektów użyteczności publicznej o charakterze basenowo-rekreacyjnym o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. Jako dowód spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty związane z dostawą zjeżdżalni rurowych wraz z montażem zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, mogą być: - referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy w formie wykazu wykonanych robót - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit a). Z przedstawionego wykazu wykonanych robót ma jasno wynikać czy wykonane roboty spełniają wymagania określone w punkcie 3 dot. zdolności technicznych.[Zdolność zawodowa]-Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje:• co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót;• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.: m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z dnia 2016r., poz. 1725).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli:[Zdolność techniczna]w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) co najmniej 1 realizację polegającą na dostawie i montażu zjeżdżalni rurowej o średnicy wewnętrznej fi 1000mm o długości całkowitej minimum 50 mb, z ocieplonymi ślizgami wyposażonymi w łatwo-demontowalne zewnętrzne płaszcze osłonowe łączone zewnętrznym skręcanym kołnierzem wzdłużnym oraz dodatkowo wyposażonymi w efekty multimedialne (np. oświetlenie wnętrza rury zjeżdżalni lampami LED/RGB, efekty dźwiękowe, itp.), wykonana dla obiektów użyteczności publicznej o charakterze basenowo-rekreacyjnym o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. b) co najmniej 1 realizację polegającą na wymianie ślizgu istniejącej zjeżdżalni rurowej (obejmującą dostawę i montaż nowych elementów) o długości minimum 70mb wykonanej dla obiektów użyteczności publicznej o charakterze basenowo-rekreacyjnym o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. Jako dowód spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty związane z dostawą zjeżdżalni rurowych wraz z montażem zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, mogą być: - referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy w formie wykazu wykonanych robót - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit a). Z przedstawionego wykazu wykonanych robót ma jasno wynikać czy wykonane roboty spełniają wymagania określone w punkcie 3 dot. zdolności technicznych.[Zdolność zawodowa]-Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje:• co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót;• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.: m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z dnia 2016r., poz. 1725).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. [Warunki udziału w postepowaniu] O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub 6 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma swoją siedzibę (KRS, CEiDG).1.2 Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli:[Zdolność techniczna]w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) co najmniej 1 realizację polegającą na dostawie i montażu zjeżdżalni rurowej o średnicy wewnętrznej fi 1000mm o długości całkowitej minimum 50 mb, z ocieplonymi ślizgami wyposażonymi w łatwo-demontowalne zewnętrzne płaszcze osłonowe łączone zewnętrznym skręcanym kołnierzem wzdłużnym oraz dodatkowo wyposażonymi w efekty multimedialne (np. oświetlenie wnętrza rury zjeżdżalni lampami LED/RGB, efekty dźwiękowe, itp.), wykonana dla obiektów użyteczności publicznej o charakterze basenowo-rekreacyjnym o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. b) co najmniej 1 realizację polegającą na wymianie ślizgu istniejącej zjeżdżalni rurowej (obejmującą dostawę i montaż nowych elementów) o długości minimum 70mb wykonanej dla obiektów użyteczności publicznej o charakterze basenowo-rekreacyjnym o wartości minimum 300.000,00 zł brutto. Jako dowód spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty związane z dostawą zjeżdżalni rurowych wraz z montażem zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, mogą być: - referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy w formie wykazu wykonanych robót - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit a). Z przedstawionego wykazu wykonanych robót ma jasno wynikać czy wykonane roboty spełniają wymagania określone w punkcie 3 dot. zdolności technicznych.[Zdolność zawodowa]-Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje:• co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót;• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.: m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z dnia 2016r., poz. 1725).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.1 Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu;2.2 Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca polega przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postepowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.3. Do oferty dołącza się również pełnomocnictwo:3.1 Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pomocą pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy. 3.2 Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzanego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy co do zmiany zakresu robót budowlanych oraz zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wartość robót dodatkowych nie przekroczy 15% ceny ofertowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-17

2021-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI