Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego wraz z dojściami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gryficach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811179787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913842616
1.5.8.) Numer faksu: 913848487
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.gryfice@psoni.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psonigryfice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego wraz z dojściami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7004fa1-11da-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7004fa1-11da-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji interaktywnych”, dostępnych na stronie: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: https://ath.pl/
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
zamawiający szczegółowo określił w pkt. 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PSONI/BOP/2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 151203,14 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie:
• rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej (ok. 270 m²),
• rozbiórka krawężników betonowych,
• roboty ziemne,
• wywóz gruzu i urobku ziemnego,
• dostawa i montaż krawężników betonowych,
• dostawa i układanie kostki brukowej (ok. 414 m²),
Szczegółowe wymagania dotyczące robót zawarte są w Przedmiarze Robót oraz Rysunku stanowiących załącznik do SIWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1- 6, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy p.z.p, na potwierdzenie czego Wykonawca składa oświadczenie stosownie do treści art. 125 ust. 1 pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie
5.4.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.4.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.4.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.4.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.4.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 roboty brukarskie o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda z nich wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i nazw podmiotów na rzecz, których roboty wykonano. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą wykazać łączne spełnienia ww. warunku - załącznik nr 4 do SWZ – Wykaz robót brukarskich.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia, jednakże zastrzega sobie prawo do zażądania od Wykonawcy dostarczenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków pod rygorem odrzucenia oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.6.3 Zamawiający wykluczy Wykonawców z udziału w postępowaniu w przypadku zaistnienia obligatoryjnych przesłanek wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP
5.6.4 Zamawiający nie przewiduje stosowania wykluczeń na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.7.1 Wykonawcy winni przedstawić oświadczenie, iż spełniają warunki określone w Art. 125 ust. 1. PZP i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 108 ust. 1 ustawy PZP. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. składa każdy z wykonawców osobno.
5.7.2 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.3 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
5.7.3.1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców osobno - załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.3.2 Wykaz robót brukarskich w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.3.3 Zobowiązanie się innego podmiotu do oddania niezbędnych zasobów Wykonawcy na potrzeby realizacji niniejszego zadania, w sytuacji gdy Wykonawca w celu potwierdzenia zdolności udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków i w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby zobowiązany jest przedłożyć w/w zobowiązanie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum do oferty powinni załączyć dokumenty wskazane w punkcie 8 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. W zakresie dokumentów i oświadczeń dotyczących przedmiotu Zamówienia (punkt 13.6.1 i 13.6.2 powyżej) wystarczające będzie przedłożenie wraz z ofertą jednego kompletu dokumentów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Projekt dofinansowany ze środków PFRON, w ramach umowy z Powiatem Gryfickim z dnia 29 grudnia 2023r nr 01/PFRON/2023/F, w wysokości 144 814,63 PLN