Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana łuków na skrzyżowaniu ul. Legnickiej z ul. Bolesławiecką w ciągu ul. Złotoryjskiej we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930879788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 75-79
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-316
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mpk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu, pl. Nowy Targ 1-8, reprezentowana przez: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 896-10-04-279
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Bolesława Prusa 75-79
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-316
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mpk.wroc.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mpk.wroc.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana łuków na skrzyżowaniu ul. Legnickiej z ul. Bolesławiecką w ciągu ul. Złotoryjskiej we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cbdce54-d281-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpkwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html poczta elektroniczna: przetarg@mpk.wroc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy dostępnej pod
adresem: https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem
oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. 2. Korzystanie z Platformy przez
Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Wymagania techniczne, jakim muszą odpowiadać urządzenia
informatyczne Wykonawcy, aby mógł on korzystać z Platformy (szczegółowo zostały opisane na
stronie: https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Dopuszczalne przeglądarki
internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google
Chrome 31 Mozilla Firefox 26 Opera. Pozostałe wymagania: dostęp do sieci internet; obsługa przez
przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; włączona obsługa JavaScript; ‐zalecana szybkość
łącza internetowego powyżej 500 KB/s; zainstalowany Acrobat Reader; ‐zainstalowane środowisko
uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 4. Zamawiający
wskazuje na format przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń
lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym
innym formacie określonym treścią Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 5. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i informacji przy użyciu Platformy opisane zostały w
instrukcjach zawartych w zakładce „Instrukcje” dostępnej na Platformie. 6. Zmiany i wyjaśnienia treści
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem będą
udostępniane na stronie internetowej: https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 7.
Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8. Podmiotowe środki dowodowe oraz
pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. Szczegółowe zasady uwierzytelniania dokumentów Wykonawcy wskazano w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia
30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KU.241/tp34_2021/MN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na wymianie łuków na skrzyżowaniu ul. Legnickiej z ul. Bolesławiecką w ciągu ul. Złotoryjskiej we Wrocławiu na warunkach określonych w umowie oraz zgodnie z Ogólnymi Wytycznymi Zamawiającego, Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45234126-5 - Roboty związane z liniami tramwajowymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert:
1) Cena oferty – znaczenie 70%,
2) Okres gwarancji– znaczenie 30%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których niezachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust.
2 ustawy Pzp, dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek
jeżeli wykaże, że:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie torowiska tramwajowego o długości minimum 100 mtp,
b) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych lub kierownika robót torowych lub kierownika budowy, w tym na co najmniej 1 (jednej) robocie budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie torowiska tramwajowego o długości minimum 100 mtp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ). Dodatkowo, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i
2, oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji,
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy
Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego; art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji; art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (wzór stanowi
Załącznik nr 7 do SWZ),
d) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ) . Dodatkowo Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych
podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu:
a) Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie obejmujących co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie torowiska tramwajowego o długości minimum 100 mtp wraz z podaniem jej rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ,
b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych lub kierownika robót torowych lub kierownika budowy, w tym na co najmniej 1 (jednej) robocie budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie torowiska tramwajowego o długości minimum 100 mtp wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OFERTA SPORZĄDZONA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ OPATRZONA KWALIFIKOWANYMPODPISEM ELEKTRONICZNYM LUB W POSTACI ELEKTRONICZNEJ OPATRZONEJ
PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOBISTYM POWINNA ZAWIERAĆ:
1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ wraz z formularzem „Cena oferty”
(Załączniki 3.1).
2) Oświadczenie wymienione w pkt 12.1. SWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
WRAZ Z OFERTĄ, W STOSOWNYCH SYTUACJACH WSKAZANYCH W SWZ,
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY
PRZETARGOWEJ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY:
1) Oświadczenie podmiotu trzeciego wymienione w pkt 12.1. ppkt 2) SWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że podmiot na którego zasoby Wykonawca powołuje się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – o ile dotyczy.
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, w celu spełniania warunków udziału w
postępowaniu – o ile dotyczy.
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.7 ppkt 6 SWZ, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – o ile dotyczy.
4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (chyba, ze Wykonawca wskazał w
ofercie dane umożliwiające Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów) lub stosowne
pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w niniejszej SWZ, w celu potwierdzenia, że
osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
5) Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej w przypadku wniesienia wadium w formie
innej niż pieniężna.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednejlub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt 14
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego (np.
konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo
do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Zamawiający informuje, że przy ocenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu przez Wykonawców wspólnie składających ofertę, na podstawie art. 117 ust. 1
ustawy Pzp, Zamawiający przyjmie, że wymagania, o których mowa w pkt 11.1. ppkt 4 a SWZ
muszą być spełnione w pełni przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne
zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w §10 Wzoru umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy