Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach: Głównym, O. Zachodniej, O. Wschodniej oraz budynku gospodarczym CK „Dworek Białoprądnicki”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyCentrum Kultury "Dworek Białoprądnicki"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00254380
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach: Głównym,
O. Zachodniej, O. Wschodniej oraz budynku gospodarczym CK „Dworek Białoprądnicki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury "Dworek Białoprądnicki"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papiernicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-221

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 533356013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dworek.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworek.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach: Głównym,
O. Zachodniej, O. Wschodniej oraz budynku gospodarczym CK „Dworek Białoprądnicki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a760c6-0348-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach Centrum Kultury „Dworek Białoprądnicki” przy ul. Papierniczej 2 w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f615e69-f6dd-11ec-8000-d680d39e541a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=469&mmi=23129

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zg. z art. 63 ust. 2 ustawy, „w post.
ou
dz. zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się,
pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os.”.
2. Forma elektr. oznacza opatrzenie dok. (pliku) elektronicznego kw. podpisem elektr.
3. Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dok.:
3.1. Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dok. składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy.
3.2. Ośw. z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. <<ośw. o niepodleganiu wykl., spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji>>, o których mowa w pkt 13.1.6. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 13.1.6.2 lit. a SWZ.
3.3. Ośw. z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 13.1.6.
lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania
określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.
3.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 13.1.3. lit. b SWZ.
4. Pozostałe dok. i ośw., inne niż wymienione w pkt 10.3 SWZ, w tym w szcz.:
4.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 13.2. SWZ
4.2. dok. potw. umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 13.1.3. –inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informacje z
KRS, CEiDG lub innego właściwego rej.
4.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.1.4 SWZ,
4.4. przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,
4.5. inne niż ww. informacje, ośw. lub dok., przekazywane są w f. elektr. (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.), lub w postaci
elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os., a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dok. wymienione w pkt
10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.
5. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozp. PRM z
dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań tech. dla dok. elektronicznych oraz
środków kom. elektr. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród
dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
6. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz.
Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kat. dokumentów opisuje § 6 ust. 3 Rozp. przywołanego w pkt 10.5. SWZ
powyżej.
7. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie
wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i równoważnych).
8. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w j. obcym
przekazuje się wraz z tłumaczeniem na j. polski.
9. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 13.1.3. lit. a SWZ, pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie
przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
10. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych śr. dowodowych, ośw. i dok. składanych przez
Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 10.3. SWZ powyżej
oraz rozp. MRPiT z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy
przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będziemiał zastosowania, gdy i w
zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13
ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą
oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, .
Ponadto, zgodnie zart. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane
osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dzialeIX, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/4/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.5. Zakres realizowanych prac został szczegółowo opisany w dokumentacji: projekcie architektoniczno-budowlanym, STWIORB, BIOZ, przedmiarze robót, Decyzji nr 249/6740.2/2022 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 11.05.2022 r., Pozwoleniu nr 275/22 z dnia 07.04.2022 r. Miejskiego Konserwatora Zabytków zmodyfikowanego pismem Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 24.06.2022 r. dopuszczającego użycie gontu ciętego w realizacji przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena w kryterium „Okres gwarancji”:
1) Okres gwarancji należy określić w pełnych miesiącach. Najkrótszy wymagany okres gwarancji to 60 miesięcy.
2) W przypadku podania okresu dłuższego niż 120 miesięcy oferta otrzyma ilość punktów jak za okres o długości 120 miesięcy.
3) Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę
łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
4) Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00078119/01 z dnia 2022-03-08
2022-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie
do drugiego miejsca po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą
punktację. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia
cyfra po przecinku od 5 włącznie w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po
przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

12.5. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ZamPublU:
12.5.1. Posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
12.5.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
Warunek: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
12.5.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
1) Warunek:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę 200 000,00 zł.
2) Dokument potwierdzający spełnienia warunku:
Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
12.5.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) Warunek: wykonał co najmniej: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej 3 roboty
budowlane polegające na wymianie drewnianych gontów o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto.
2) Dokumenty potwierdzający spełnienie warunku:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu
zamówienia, dat wykonania i odbiorców (inwestorów) oraz
b) dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.
12.5.5. Zdolność zawodowa:
1) Warunek:
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres
zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, legitymującą się aktualnym
wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. – posiadającymi co najmniej trzyletnie doświadczenie
zawodowe. Okres doświadczenia należy liczyć od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty.
2) Dokument potwierdzający spełnienie warunku:
Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia nie mniejszego niż 2 lata i wykształcenia, niezbędnych do realizacji zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1.8.
Wykaz robót wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty zostały wykonane/ są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały
wykonane/ są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane/ są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku
posiadania doświadczenia
13.1.9. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
13.1.10. Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia nie mniejszego niż 2 lata i wykształcenia, niezbędnych do realizacji zamówienia publicznego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany przez osoby umocowane
należycie do reprezentowania Wykonawcy.
2. Kosztorys ofertowy
3. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, a
zatem:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu
działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów wymienionych w lit. a) powyżej;
Opisane powyżej zasady stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z pkt.
13.1.4.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach
technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.
12.5. SWZ – jeżeli dotyczy.
5. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy
wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy – załącznik nr 2.
6. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on odrębne następujące oświadczenia:
6.1. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3
6.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), dotyczące odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy
7. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią
załącznika nr 5 do SWZ – w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

19.1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 19 500,00 zł słownie: dziewiętnaście tysiący pięćset złotych 00/100.
19.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
19.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
19.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
19.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 62 1240 4722 1111 0000 4860 1867.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.2. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
12.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa odrębnie oświadczenie na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, zawiera Wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) po uprzednim zaszyfrowaniu oferty przy pomocy miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: PRZEBUDOWA ULIC PODKĘPIE I ŁĘGOWEJ W SKOCZOWIE
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostarczanie akcesoriów do systemów monitorowania przezskórnego TCM 400.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa budynku garażowo-gospodarczego na terenie Szkółki Leśnej Żarczyn
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: PRZEBUDOWA ULIC PODKĘPIE I ŁĘGOWEJ W SKOCZOWIE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI