Wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej i p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej i p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 6 i 8, w podziale na dwa zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTowarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530986-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530986-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o.: wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej i p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 6 i 8, w podziale na dwa zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 17243420000000, ul. ul. gen. T. Pełczyńskiego  30 , 01-471  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3041111, 12, 13, e-mail tbs@tbspolnoc.pl, faks 223 041 114.
Adres strony internetowej (URL): www.tbspolnoc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.tbspolnoc.pl/pl/zamowienieOver

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.tbspolnoc.pl/pl/zamowienieOver

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o. ul. Pełczyńskiego 30, 01-471 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej i p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 6 i 8, w podziale na dwa zadania
Numer referencyjny: TBS/PZP/5/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej i p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 6 i 8, w podziale na dwa zadania: 1.2. Zadanie 1 – Wymiana instalacji wody zimnej i p.poż w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Rudnickiego 6 w Warszawie. Wymiana instalacji przy uwzględnieniu jej przebudowy w szczególności dostosowanie do obecnie obowiązujących wymagań, aktualnych przepisów. 1.3. Zadanie 2 - Wymiana instalacji wody zimnej i p.poż w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Rudnickiego 8 w Warszawie. Wymiana instalacji przy uwzględnieniu jej przebudowy w szczególności dostosowanie do obecnie obowiązujących wymagań, aktualnych przepisów.

II.5) Główny kod CPV: 45232150-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 75
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 1) Dla Zadania 1 - 100 000 zł (sto tysięcy złotych); 2) Dla Zadania 2 – 80 000 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych); Uwaga: Wartości podane w dokumentacji potwierdzające spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku o którym mowa w pkt 4.2.2) wykonawcy wykazują łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że: będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (zał. 3 do SIWZ), które skieruje do realizacji zamówienia z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodziel¬nych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017r. nr 1332 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394). Przy czym, jeżeli wykonawca składa ofertę na dwa zadania Zamawiający przyjmie jako spełnienie warunku wykazania jednej (1), opisanej powyżej osoby oraz złoży oświadczenie, że osoba/y, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: a) pkt 1 ustawy: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. 4.2.3.2) SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego . Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument/y, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
„Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową do każdego zadania odrębnie – kosztorys będzie stanowił wersję poglądową dla zamawiającego i nie będzie stanowił podstawy do oceny oferty. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału podpisanego przez osobę(y) upełnomocniającą(e) (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis). Kserokopię dopuszcza się tylko w przypadku pełnomocnictwa udzielonego notarialnie. Złożenie kopii pełnomocnictwa notarialnego poświadczonego samodzielnie przez pełnomocnika nie jest wystarczające i skutkuje wezwaniem do uzupełnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Załącznik nr 4 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rudnickiego 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana instalacji wody zimnej i p.poż w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Rudnickiego 6 w Warszawie. Wymiana instalacji przy uwzględnieniu jej przebudowy w szczególności dostosowanie do obecnie obowiązujących wymagań, aktualnych przepisów. 1.2.1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie dokumentów, które stanowią integralną część OPZ: 1) projekt wykonawczy instalacji wod-kan w budynku „C”, 2) postanowienia zawarte w treści umowy. 3) przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i nie może stanowić podstawy do wyznaczenia kosztorysu ofertowego. 1.2.2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą szczegółową. Kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie roboty, materiały, sprzęt oraz wszystkie konieczne koszty do realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.2.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zadania zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz z treścią umowy. 1.2.4. Zakres rzeczowy Wymiana instalacji wody zimnej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przewidywana jest od wejścia instalacji do budynku z kondygnacji garażu podziemnego do zaworów znajdujących się w szachtach na klatce schodowej przed LOGOTERMAMI wraz z pierwszym zaworem. Zakres obejmuje wymianę przewodów poziomych rozdzielczych, pionów umieszczonych w szachtach instalacyjnych oraz pierwszego zaworu odcinającego przed logotermami. 1) roboty demontażowe - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej i wodociągowej wykonanej z rur stalowych ocynkowanych, 2) roboty montażowe a) uzyskanie od producentów materiałów wmontowywanych, lub opracowanie dokumentów koniecznych do uzyskania aprobat i atestów dla urządzeń i elementów instalacji, dopuszczających do stosowania jako materiały budowlane w Polsce. b) dostarczenie i montaż instalacji wodociągowej - rury i kształtki z rur stalowych ocynkowanych. c) dostarczenie i montaż izolacji termicznej rurociągów d) dostarczenie i montaż instalacji hydrantowej – rury stalowe ze szwem ocynkowane e) dostarczenie i montaż armatury i urządzeń f) wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowej g) wykonanie prób szczelności instalacji hydrantowej, wydajności hydrantów h) sprawdzenie poprawności działania instalacji i urządzeń i) rozruch, odbiór i przekazanie do eksploatacji instalacji wodociągowej i hydrantowej wraz ze sporządzeniem protokołów j) wykonanie i przekazanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, osprzętu i instalacji k) bieżąca współpraca w okresie realizacji zadania z nadzorem budowlanym l) koordynacja robót w okresie realizacji zadania z pozostałymi branżami m) zapewnienie konserwacji w okresie gwarancyjnym 3) roboty towarzyszące (ewentualne przebicia, zamurowania, rozbiórka ścianek szachtów, uzupełnienie ścianek szachtów płytami G-K, montaż drzwiczek rewizyjnych EI30, prace wykończeniowe). 1.2.5. Charakterystyka przedmiotu zamówienia 1) Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych oraz robót instalacyjnych i przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 2) Przedmiotowy budynek mieszkalny, wielorodzinny usytuowany jest przy ul. Rudnickiego 6 w Warszawie. Jest to budynek składający się z jednej kondygnacji podziemnej i siedmiu kondygnacji nadziemnych. Budynek posiada trzy klatki schodowe. Zasilany jest z miejskiej sieci wodociągowej poprzez przyłącze wodociągowe DN 80. Przewody poziome rozdzielcze oraz piony wykonane są z rur stalowych ocynkowanych. Piony do pomieszczeń mieszkalnych prowadzone są w szachtach instalacyjnych na klatkach schodowym. 3) Roboty związane z realizacją zamówień będą prowadzone na czynnym obiekcie. W budynku znajduje się 70 lokali mieszkalnych. Nie przewiduje się wymiany instalacji lokalowej. 4) Przewiduje się wymianę istniejących pionów oraz rozprowadzenia zimnej wody na kondygnacji garażu oraz wymianę instalacji p.poż. 1.2.6. Wymagania dotyczące wymiany zimnej wody użytkowej 1) Wykonanie próby szczelności. 2) Dezynfekcja i płukanie rurociągów. 3) Odbiór ciągłości izolacji. 1.2.7. Wykonanie, odbiór robót, serwis gwarancyjny. 1) Prace montażowe wykonywane będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę , który zostanie ustalony i zaakceptowany przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszystkie informacje (w tym dokonać wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. 3) W trakcie przygotowywania oferty przetargowej do obowiązków Wykonawcy należy uwzględnienie zmian w profilu produkcji producentów i załączenie technicznych kart doboru urządzeń celem uzgodnienia z Inwestorem. 4) Dopuszcza się przyjęcie rozwiązania zamiennego zapewniającego takie same lub lepsze parametry techniczne. Przyjęte rozwiązanie zamienne nie może obniżać standardu instalacji i wymaga zgody Inwestora. 5) Wszystkie zmiany i odstępstwa nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych instalacji, a w przypadku urządzeń i materiałów nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. 6) Do Wykonawcy należy zebranie wszystkich informacji niezbędnych dla oceny utrudnień w wykonaniu robót, wynikających z usytuowania placu budowy i rodzaju graniczących z nim terenów (ewentualne trudności z dowozem materiałów, wjazdem maszyn, przepisy zarządu dróg, przepisy policji itd.) 7) Wykonawca winien zastosować wszelkie racjonalne środki w celu zabezpieczenia dróg dojazdowych do Placu Budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na Plac Budowy ograniczyć do minimum, oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg. Wykonawca winien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu, oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód 8) Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań wobec Zamawiającego nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników, placów publicznych i prywatnych. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia. 9) Tym samym oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszelkie elementy związane z położeniem placu budowy, gdyż nie uwzględniane będą później jakiekolwiek żądania podwyższenia ceny tłumaczone faktem, że oferta sporządzona została jedynie w oparciu o dokumentację opisową ogólną, co okazało się niewystarczające dla faktycznego wykonania robót lub prac dodatkowych wynikłych z zaistnienia określonych sytuacji szczególnych projektu. 10) Do Wykonawcy należy zapewnienie, wszystkich niezbędnych środków przeładunku, zagospodarowanie placu budowy zgodnie ze swoimi potrzebami, składowanie materiałów a także zapewnienie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony dla wykonywanych przez siebie robót oraz dostarczenie urządzeń dodatkowych wskazanych w poszczególnych dokumentach Przetargu jako urządzenia dostarczane przez Wykonawcę. 11) Przy wycenie należy sprawdzić wszystkie dane doboru urządzeń na podstawie wykazu urządzeń, kart doboru, niniejszej Specyfikacji oraz rysunków i opisu technicznego. W przypadku rozbieżności, pomyłki lub wątpliwości interpretacyjnych w jakiejkolwiek z części dokumentacji, należy zgłosić Projektantowi, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu. Przy wycenie każdego urządzenia należy uwzględnić wszystkie elementy oraz prace niezbędne do prawidłowego montażu, regulacji i pracy tego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232150-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 75
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rudnickiego 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.3. Zadanie 2 - Wymiana instalacji wody zimnej i p.poż w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Rudnickiego 8 w Warszawie. Wymiana instalacji przy uwzględnieniu jej przebudowy w szczególności dostosowanie do obecnie obowiązujących wymagań, aktualnych przepisów. 1.3.1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie dokumentów, które stanowią integralną część OPZ: 1) projekt wykonawczy instalacji wod-kan w budynku „C”, 2) postanowienia zawarte w treści umowy. 3) przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i nie może stanowić podstawy do wyznaczenia kosztorysu ofertowego. 1.3.2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą szczegółową. Kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie roboty, materiały, sprzęt oraz wszystkie konieczne koszty do realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zadania zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz z treścią umowy. 1.3.4. Zakres rzeczowy Wymiana instalacji wody zimnej budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przewidywana jest od wejścia instalacji do budynku z kondygnacji garażu podziemnego do zaworów znajdujących się w szachtach na klatce schodowej przed LOGOTERMAMI wraz z pierwszym zaworem. Zakres obejmuje wymianę przewodów poziomych rozdzielczych, pionów umieszczonych w szachtach instalacyjnych oraz pierwszego zaworu odcinającego przed logotermami. 1) roboty demontażowe - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej i wodociągowej wykonanej z rur stalowych ocynkowanych, 2) roboty montażowe a) uzyskanie od producentów materiałów wmontowywanych, lub opracowanie dokumentów koniecznych do uzyskania aprobat i atestów dla urządzeń i elementów instalacji, dopuszczających do stosowania jako materiały budowlane w Polsce. b) dostarczenie i montaż instalacji wodociągowej - rury i kształtki z rur stalowych ocynkowanych. c) dostarczenie i montaż izolacji termicznej rurociągów d) dostarczenie i montaż instalacji hydrantowej – rury stalowe ze szwem ocynkowane e) dostarczenie i montaż armatury i urządzeń f) wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowej g) wykonanie prób szczelności instalacji hydrantowej, wydajności hydrantów h) sprawdzenie poprawności działania instalacji i urządzeń i) rozruch, odbiór i przekazanie do eksploatacji instalacji wodociągowej i hydrantowej wraz ze sporządzeniem protokołów j) wykonanie i przekazanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, osprzętu i instalacji k) bieżąca współpraca w okresie realizacji zadania z nadzorem budowlanym l) koordynacja robót w okresie realizacji zadania z pozostałymi branżami m) zapewnienie konserwacji w okresie gwarancyjnym 3) roboty towarzyszące (ewentualne przebicia, zamurowania, rozbiórka ścianek szachtów, uzupełnienie ścianek szachtów płytami G-K, montaż drzwiczek rewizyjnych EI30, prace wykończeniowe). 1.3.5. Charakterystyka przedmiotu zamówienia 1) Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych oraz robót instalacyjnych i przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 2) Przedmiotowy budynek mieszkalny, wielorodzinny usytuowany jest przy ul. Rudnickiego 8 w Warszawie. Jest to budynek składający się z jednej kondygnacji podziemnej i siedmiu kondygnacji nadziemnych. Budynek posiada dwie klatki schodowe. Zasilany jest z miejskiej sieci wodociągowej poprzez przyłącze wodociągowe DN 80. Przewody poziome rozdzielcze oraz piony wykonane są z rur stalowych ocynkowanych. Piony do pomieszczeń mieszkalnych prowadzone są w szachtach instalacyjnych na klatkach schodowym. 3) Roboty związane z realizacją zamówień będą prowadzone na czynnym obiekcie. W budynku znajdują się 42 lokale mieszkalne. Nie przewiduje się wymiany instalacji lokalowej. 4) Przewiduje się wymianę istniejących pionów oraz rozprowadzenia zimnej wody na kondygnacji garażu oraz wymianę instalacji p.poż. 1.3.6. Wymagania dotyczące wymiany zimnej wody użytkowej 1) Wykonanie próby szczelności. 2) Dezynfekcja i płukanie rurociągów. 3) Odbiór ciągłości izolacji. 1.3.7. Wykonanie, odbiór robót, serwis gwarancyjny. 1) Prace montażowe wykonywane będą zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę , który zostanie ustalony i zaakceptowany przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszystkie informacje (w tym dokonać wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. 3) W trakcie przygotowywania oferty przetargowej do obowiązków Wykonawcy należy uwzględnienie zmian w profilu produkcji producentów i załączenie technicznych kart doboru urządzeń celem uzgodnienia z Inwestorem. 4) Dopuszcza się przyjęcie rozwiązania zamiennego zapewniającego takie same lub lepsze parametry techniczne. Przyjęte rozwiązanie zamienne nie może obniżać standardu instalacji i wymaga zgody Zamawiającego. 5) Wszystkie zmiany i odstępstwa nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych instalacji, a w przypadku urządzeń i materiałów nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. 6) Do Wykonawcy należy zebranie wszystkich informacji niezbędnych dla oceny utrudnień w wykonaniu robót, wynikających z usytuowania placu budowy i rodzaju graniczących z nim terenów (ewentualne trudności z dowozem materiałów, wjazdem maszyn, przepisy zarządu dróg, przepisy policji itd.) 7) Wykonawca winien zastosować wszelkie racjonalne środki w celu zabezpieczenia dróg dojazdowych do Placu Budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na Plac Budowy ograniczyć do minimum, oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg. Wykonawca winien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu, oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód 8) Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań wobec Zamawiającego nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników, placów publicznych i prywatnych. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia. 9) Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszelkie elementy związane z położeniem placu budowy, gdyż nie uwzględniane będą później jakiekolwiek żądania podwyższenia ceny tłumaczone faktem, że oferta sporządzona została jedynie w oparciu o dokumentację opisową ogólną, co okazało się niewystarczające dla faktycznego wykonania robót lub prac dodatkowych wynikłych z zaistnienia określonych sytuacji szczególnych projektu. 10) Do Wykonawcy należy zapewnienie, wszystkich niezbędnych środków przeładunku, zagospodarowanie placu budowy zgodnie ze swoimi potrzebami, składowanie materiałów a także zapewnienie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony dla wykonywanych przez siebie robót oraz dostarczenie urządzeń dodatkowych wskazanych w poszczególnych dokumentach Przetargu jako urządzenia dostarczane przez Wykonawcę. 11) Przy wycenie należy sprawdzić wszystkie dane doboru urządzeń na podstawie wykazu urządzeń, kart doboru, niniejszej Specyfikacji oraz rysunków i opisu technicznego. W przypadku rozbieżności, pomyłki lub wątpliwości interpretacyjnych w jakiejkolwiek z części dokumentacji, należy zgłosić Projektantowi, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu. Przy wycenie każdego urządzenia należy uwzględnić wszystkie elementy oraz prace niezbędne do prawidłowego montażu, regulacji i pracy tego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232150-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 75
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI