Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Skarbowego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach, Urzędu Skarbowego w Nysie oraz Urzędu Skarbowego w Prudniku w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-29
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00454666
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach, Urzędu Skarbowego w Nysie oraz Urzędu Skarbowego w Prudniku w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach, Urzędu Skarbowego w Nysie oraz Urzędu Skarbowego w Prudniku w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1da17d95-e6b9-47bc-a0ed-ca0bfa4ba5e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach, Urzędu Skarbowego w Nysie oraz Urzędu Skarbowego w Prudniku w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1da17d95-e6b9-47bc-a0ed-ca0bfa4ba5e0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w rozdziale 40 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.31.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku Urzędu Skarbowego w Nysie (ul. Bolesława Krzywoustego 23, 48-300 Nysa).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin realizacji I i II etapu zamówienia (T) – waga kryterium 20 %;
3) Przedłużenie okresu gwarancji technicznej (G) – waga kryterium 20 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa brutto w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto za realizację zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Punktacja w kryterium „Cena” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2) W kryterium „Termin realizacji I i II etapu zamówienia” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 11 tygodni od dnia podpisania umowy – 20 pkt;
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 12 tygodni od dnia podpisania umowy – 10 pkt;
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 13 tygodni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia krótszego niż minimalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający oceni ofertę. Na potrzeby obliczenia punktacji Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie minimalnym. Natomiast w umowie z wybranym Wykonawcą zostanie wpisany termin realizacji wskazany w ofercie.
b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia dłuższego niż maksymalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SWZ.
c) Punktacja w kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3) W kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji technicznej” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;
• zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;
• zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.
a) Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
b) Punktacja w kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji I i II etapu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji technicznej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach (ul. Opolska 96A, 47-300 Krapkowice).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin realizacji I i II etapu zamówienia (T) – waga kryterium 20 %;
3) Przedłużenie okresu gwarancji technicznej (G) – waga kryterium 20 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa brutto w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto za realizację zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Punktacja w kryterium „Cena” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2) W kryterium „Termin realizacji I i II etapu zamówienia” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 11 tygodni od dnia podpisania umowy – 20 pkt;
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 12 tygodni od dnia podpisania umowy – 10 pkt;
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 13 tygodni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia krótszego niż minimalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający oceni ofertę. Na potrzeby obliczenia punktacji Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie minimalnym. Natomiast w umowie z wybranym Wykonawcą zostanie wpisany termin realizacji wskazany w ofercie.
b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia dłuższego niż maksymalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SWZ.
c) Punktacja w kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3) W kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji technicznej” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;
• zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;
• zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.
a) Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
b) Punktacja w kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji I i II etapu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji technicznej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku Urzędu Skarbowego w Prudniku (ul. Kopernika 1A, 48-200 Prudnik).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin realizacji I i II etapu zamówienia (T) – waga kryterium 20 %;
3) Przedłużenie okresu gwarancji technicznej (G) – waga kryterium 20 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa brutto w ofercie badanej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto za realizację zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Punktacja w kryterium „Cena” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2) W kryterium „Termin realizacji I i II etapu zamówienia” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 11 tygodni od dnia podpisania umowy – 20 pkt;
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 12 tygodni od dnia podpisania umowy – 10 pkt;
• Realizacja I i II etapu zamówienia w terminie 13 tygodni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia krótszego niż minimalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający oceni ofertę. Na potrzeby obliczenia punktacji Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie minimalnym. Natomiast w umowie z wybranym Wykonawcą zostanie wpisany termin realizacji wskazany w ofercie.
b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia dłuższego niż maksymalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SWZ.
c) Punktacja w kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3) W kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji technicznej” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;
• zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;
• zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.
a) Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
b) Punktacja w kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” będzie liczona oddzielnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji I i II etapu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji technicznej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 16 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności w zakresie uruchamiania urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1173 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunek w tym zakresie, który został określony w ust. 3.
3. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w zakresie doświadczenia Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej
a) dla części 1 zamówienia: jedną (1) robotę budowlaną polegającą na instalacji, wymianie i rozbudowie systemu sygnalizacji pożarowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100);
b) dla części 2 zamówienia: jedną (1) robotę budowlaną polegającą na instalacji, wymianie i rozbudowie systemu sygnalizacji pożarowej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
c) dla części 3 zamówienia: jedną (1) robotę budowlaną polegającą na instalacji, wymianie i rozbudowie systemu sygnalizacji pożaru o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2) w zakresie potencjału osobowego Wykonawca dysponuje kadrą osobową, w tym co najmniej:
a) dwoma (2) osobami, które zostanią skierowane do realizacji zamówienia, będą odpowiedzialnymi za kierowanie pracami związanymi z wykonaniem instalacji wewnętrznych i posiadają uprawnienia Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną na stanowisku Dozoru oraz Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i czynnościach kontrolno-pomiarowych w urządzeniach, instalacjach i sieciach.
b) jedną (1) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) aktualnego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy Prawo atomowe. Dotyczy części 1, 2 i 3.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (doświadczenia) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca i dat rozpoczęcia i zakończenia (wykonania) robót budowlanych oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane został wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Dotyczy części 1, 2 i 3.
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Dotyczy części 1, 2 i 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium, w tym jego kwota zostały opisane w rozdziale 28 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja znajduje się w rozdziale 19 SWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacja o zmianach umowy została opisana w § 13 projektowanych postanowieniach umowy (Zmiany umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych w pawilonie handlowym - Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych. Pawilon handlowy w Brzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI