Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana części pokrycia dachów budynków mieszkalno-usługowych
ul. Rynek 18/Opolskiego 1 oraz Rynek 16-17/Sądowa 2 w Wodzisławiu Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ...Domaro Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363367073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr L. Mendego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4553037 w.30,31,32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@domaro.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://domaro.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie budynkami miejskimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana części pokrycia dachów budynków mieszkalno-usługowych
ul. Rynek 18/Opolskiego 1 oraz Rynek 16-17/Sądowa 2 w Wodzisławiu Śląskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15be2470-384b-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień ( zwanej dalej : "Platformą") dostępnej pod adresem: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale I sekcja 1. Ofertę , oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ, która jest opublikowana na stronie: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych (RODO) określono w Rozdziale I sekcji 17 SWZ. Szczegółowe informacje pod niniejszym adresem: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych (RODO) określono w Rozdziale I sekcji 17 SWZ. Szczegółowe informacje pod niniejszym adresem: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana pokrycia dachowego na budynkach:
Zadanie I – Rynek 18 / Opolskiego 1:
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę, bez zmiany konstrukcji dachu, z wymianą ołacenia – połacie od podwórza,
- wymiana pokrycia na lukarnie – z papy na blachę trapezową o niskim profilu,
- demontaż i ponowny montaż istniejących gąsiorów kalenicowych oraz gąsiorów narożnych połaci szczytowych od wjazdu z ul. Opolskiego,
- przełożenie (100%) dachówki z połaci szczytowej wraz z jej myciem (50%),
- rozebranie i ponowne wymurowanie 5 warstw cegieł głowic kominów z wykonaniem wylotów bocznych zabezpieczonych maskownicami lub siatką oraz wymiana tynków na całej wysokości od połaci dachu, zgodnie z opinią kominiarską,
- na kominie dwurzędowym, na styku z budynkiem Rynek 17 zachować wyloty górne i wykonać zadaszenie na wysokości > 0,2 m,
- wykonanie nowych czap kominowych betonowych lub zabezpieczonych blachą dekarską – z zachowaniem wysokości kominów istniejących
- wymiana folii izolacyjnej/membrany od strony dachówki,
- wymiana wszystkich okien typu wole oko oraz wyłazów dachowych,
- wymiana obróbek blacharskich ogniomurów, pasów podrynnowych oraz rynien,
- wymiana obróbek blacharskich kominów (kołnierze i listwy) – dla kominów od strony połaci niewymienianych przyjąć przełożenie dachówek na odległość 1 m od komina,
- demontaż i montaż komunikacji dachowej, bez wymiany elementów,
- wykonanie płotków śniegowych od strony podwórza (demontaż i utylizacja starych płotków),
- uzupełnienie folii od strony poddasza,
- uzupełnienie ubytków gzymsów od strony rynku i ul. Opolskiego oraz od podwórza, z zastosowaniem warstwy tynku w kolorze zbliżonym do istniejącego,
- zabezpieczenie terenu od strony ul. Opolskiego oraz Rynek, na czas demontażu i ponownego montażu dachówek, gąsiorów i prac związanych z remontem kominów,
- zabezpieczenie budynku przed ewentualnym zalaniem w czasie wykonywanych robót.
Zadanie II – ul. Rynek 16-17/Sądowa 2:
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę, bez zmiany konstrukcji dachu, z wymianą ołacenia – połacie od podwórza,
- demontaż i ponowny montaż istniejących gąsiorów kalenicowych oraz gąsiorów narożnych połaci szczytowych od wjazdu z ul. Sądowej,
- przełożenie (100%) dachówki z połaci szczytowej wraz z jej myciem (50%),
- rozebranie i ponowne wymurowanie 5 warstw cegieł głowic kominów z wykonaniem wylotów bocznych zabezpieczonych maskownicami lub siatką oraz wymiana tynków na całej wysokości od połaci dachu, zgodnie z opinią kominiarską,
- na kominie dwurzędowym, na styku z budynkiem Rynek 18 zachować wyloty górne i wykonać zadaszenie na wysokości > 0,2 m,
- wykonanie nowych czap kominowych betonowych lub zabezpieczonych blachą dekarską – z zachowaniem wysokości kominów istniejących,
- wymiana folii izolacyjnej/membrany od strony dachówki,
- wymiana wszystkich okien typu wole oko oraz wyłazów dachowych,
- wymiana obróbek blacharskich ogniomurów, pasów podrynnowych oraz rynien,
- wymiana obróbek blacharskich kominów (kołnierze i listwy) – dla kominów od strony połaci niewymienianych przyjąć przełożenie dachówek na odległość 1 m od komina,
- demontaż i montaż komunikacji dachowej, bez wymiany elementów,
- wykonanie płotków śniegowych od strony podwórza (demontaż i utylizacja starych płotków),
- uzupełnienie ubytków gzymsów od strony rynku i ul. Sądowej oraz od podwórza, z zastosowaniem warstwy tynku w kolorze zbliżonym do istniejącego,
- zabezpieczenie terenu od strony ul. Sądowej oraz Rynek, na czas demontażu i ponownego montażu dachówek, gąsiorów i prac związanych z remontem kominów,
- zabezpieczenie budynku przed ewentualnym zalaniem w czasie wykonywanych robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2), 3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa, b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
II. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. I. pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
III. Zapisy ust. I. pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
IV. Zapisy ust. I. pkt 1) i pkt 2), ust. II. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP w tym art. 455 oraz w określonych projektowanych postanowieniach umownych. Szczegółowe informacje na temat zmian umowy,zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych par. 10 - stanowiących załącznik do SWZ, która jest opublikowana na stronie: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak